Warsztatowo - [1.1] Felgi
Sqall - 2009-01-13, 00:16 Temat postu: [1.1] Felgi Poszukuje fotek trabów na większych felgach (14,15), do tego jakieś fotki 1.1 na szerokiej stali (13). Oraz może widział ktoś standardowe felgi z 1.1 poszerzone na 7j?
bRq - 2009-01-13, 17:39
14" - Trampolina
15" - http://wmoztw.waw.pl/AREK...06/100_0727.JPG
nie widzialem jeszcze 1.1 na szerokiej stali
morti - 2009-07-07, 08:51
bartek po glowie dostaniesz
ja mialem 1.1/1.3 na szerokiej stali co prawda z uno ale byla stal i byla szeroka 6 przod i 8 tyl :D
bRq - 2009-07-07, 09:25
no fakt, miales :) zapomnialem :oops: wklej fote jak gdzies jeszcze masz.
maxxx601 - 2009-07-07, 10:26
Koleś z łodzi ma oryginlne 1.1 poszerzone. Podobno szału nie ma :roll:
eljot87 - 2009-07-07, 16:37
taa? to nie widziałem:p
wrocek - 2010-08-02, 00:53
Cześć wszystkim.
Mam pytanie związane z felgami. Mam Trabanta 1.1 sedan i zamierzam zakupić te felgi http://motoallegro.pl/ite..._seat_opel.html
Moje pytanie to jakich przeróbek muszę dokonać żeby zmieścić te felgi w nadkolach.
Głównie chodzi mi o tył.Mam zamiar założyć przerobione amortyzatory od poloneza (opłaca się bawić w te amortyzatory czy jest jakaś inna możliwość oprócz oryginalnych) i dzwonki pod wahacze.Czy muszę dawać jakieś inne sprężyny bądź dystanse?Czy ET tych felg jest odpowiednie?No i pytanie też jak te felgi będą siedziały z przodu.Nie chodzi mi o jakieś mocne obniżenie zawieszenia tylko żeby to dobrze wyglądało.Proszę o poradę.
Dzordz - 2010-08-02, 08:51
co do poszerzen nadkoli to na forum gdzies jest jak to sie robi. Na pewno bedziesz do alu potrzebował dłuższych szpilek. A co do tego jak beda siedziały to trza przymierzyc i sprawdzac:)
wrocek - 2010-08-03, 01:11
Dzordz dzięki za odpowiedz ale nie chciałbym poszerzać nadkoli bo mam już wspawane nowe i nie uśmiecha mi się przerabiać.O szpilkach też wiem a może ktoś podpowie mi coś więcej? Czy da rade zmieścić 7" felgę tak żeby trabi stał prosto a nie kraczato?
marszal - 2010-08-03, 04:56
7 cali bez poszerzania nie zalozysz zeny to fajnie wygladalo chyba ze chcesz cos w tym stylu jak ten szary tarb ale ladnie to nie wyglada
http://picasaweb.google.c...643209160927442
http://picasaweb.google.c...643015571233474
i ten szary wisi na alegro tam masz inne fotki
http://allegro.pl/item116...nt_1_1_gaz.html
Kula - 2010-08-03, 11:04
to ja mam jakiegoś dziwnego trabanta... 7j ET20 wchodzi mi z zapasem na tył. Nadkola nie były poszerzane. Zaraz skręcam felgę i jadę przymierzę jeszcze raz i fotę zrobię.
Sqall - 2010-08-03, 13:28
W 1.1 7J ET20 + opona165/55 + dzwonki 6cm + gleba i wchodzi bez problemu. Jednak felga zahacza o sprężynę trochę :)
Kula - 2010-08-03, 14:18
no to pojechałem, przymierzyłem i wnioski są następujące:
1. Jak auto jest podniesione to felga wystaje około 5-7 mm (u mnie). Wygląda to tak:
2. Jak auto jest opuszczone, mi wchodzi na styk. około 2 mm przerwy między rantem a nadkolem.
Wnioski:
Jeśli chce się włożyć 7J et 20 na tył do 601 i chce się równocześnie uniknąć poszerzania nadkoli to musi być dość mocna gleba.
Jeśli przy sprężynie z tyłu trze lekko o nią, to jeśli do 601 na resorze chce się taką felgę założyć, to nie powinno być problemu z obcieraniem o amortyzator.
wrocek - 2010-08-03, 15:01
Czyli na prostych kołach te 7" z oponka 175/50 bedzie wystawało poza nadkole.
Ogólnie trzeba pokombinowac i 7" na pewno sie zmieści tak rzeby nic nie wystawało. Takie pytanie jeszcze czy trzeba będzie dac jakieś dystanse jeśli et jest 20 czy 23. Co z rozstawem 4x100?Czy rozwiązanie które zastosował Dyziek z tymi nakrętkami zastępującymi pierścień centrujący jest wystarczające i do tego pływające nakrętki czy macie może jakieś inne rozwiązania?
Sqall - 2010-08-03, 15:22
Bębny możesz sobie nawiercić 4x100 u tokarza bez problemu. Jak szpilek nie starcza to możesz lekko dłuższe od wartka wbić albo od japońców jakiś. 175/50 na prostych kołach będzie trzeć. Żeby nie poszerzać możesz zawsze ściąć rant duro i zyskasz też ładnie miejsca.
ET 23 w 1.1 na pewno wlezie w sprężynę.
Kurde to już wszystko było pisane na forum....
wrocek - 2010-08-03, 15:30
Dzięki za podpowiedz.Widzę że nie obejdzie się bez dystansów.Szukałem na forum i nie mogłem znaleźc.
Sqall - 2010-08-03, 16:57
Tylko, że ja pisałem jak było w moim przypadku. Ja mam dzwonki dlatego haczy o spreżyne. Bez raczej nie będzie problemu, za to będzie problem z wciśnięciem felgi :P
wrocek - 2010-08-03, 22:34
No ja też mam zamiar dać dzwonki 6cm ale nie chce skracać sprężyn.Chce żeby koła stały prosto.Najwyżej poszerzę nadkola.
Aren - 2010-08-04, 09:00
to bedzie wygladac co najmniej smiesznie :roll:
wrocek - 2010-08-04, 23:16
Dzwonki 6 cm bo gdzieś czytałem ze takie wystarcza żeby trabant stał prosto.
Chodzi mi o to żeby postawic go tak żeby stał prosto na tych felgach i żeby nic nie obcierało anie nie wystawało.
Mały601 - 2010-08-12, 17:18
wheel-wide.com poszerzał ktoś u nich ?? Bo cenę mają fajną :D.
bRq - 2010-08-12, 19:02
Dzionas u niego poszerzal. Ja je odbieralem i wykonane bylo spoko.
john'ek - 2010-08-12, 19:02
ja poszerzalem aren poszerzal rafal poszerzal i mody:) ja jestem zadowolony mody tez aren niech sam sie wypowie:) kto bedzie na zlocie cos wiecej sie dowie:)
dzikU - 2010-08-13, 10:17
Mi aren bodajże od nich załatwiał komplecik na przód i wykonanie jest spoko, szykuje je do naciągnięcia gumek. Jak nie sa krzywo pospawane to są zajebiści :lol:
Mały601 - 2010-08-14, 09:15
Dzięki też chyba sobie u nich zrobię tylko jeszcze nie wiem bo chciałbym 8"tył,7,5" przód tylko sprawa z laczkami mnie trochę boli ;/.
|
|
|