2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: J.J.
2009-12-27, 01:02
Petronelia.
Autor Wiadomość
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-11-30, 23:25   Petronelia.

Taki o.
1972 rok.
Buda 87 tysięcy przebiegu.
Silnik wymieniony na nowy w ASO w Orłowie przy przebiegu 42 tyś. Papier jest :)
Trzeci właściciel to ja. Ale chyba nie na długo :)

Stała 1,5 roku.
Odpaliła, dojechała do domu 130km. Po drodze zgubiła wycieraczki i kierunkowskazy.
Powodem był chujowy plastikowy bezpiecznik zamiast pięknego ceramicznego.
Częściowo oryginalna w dużej większości :)
A będzie w jeszcze większej :)

Jest zajebista :)
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 37
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2009-11-30, 23:47   

:shock: :shock: :shock: o żesz! ładna z tyłu :) gratuluję!
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
dejmien 


Wiek: 32
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 463
Skąd: Elbląg / Gdańsk
Wysłany: 2009-12-01, 03:00   

hmmm w elblągu ją wyrwałeś, gadaj gdzie była zabunkrowana?
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-01, 05:27   

nie Elbląg, a stare elbląskie :)

kilka innych fot.
http://img28.imageshack.us/gal.php?g=p1010307t.jpg


No i podziękowania dla towarzysza podróży tuitamtamitu :)
 
 
 
kemi 

Wiek: 35
Dołączyła: 31 Maj 2009
Posty: 380
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-01, 08:18   

zacna jest :) zapomniałeś dopisać, że pięknie pachnie i ma pełno mysich kupek :D i ogólnie, że zrobiła sabotaż na skwerku, bo się zmęczyła po tych 130 km... :)

Aha - prędkość max Petronelii w deszczową pogodę na starych oponkach i z niepewnymi hamulcami zmierzona Leszkiem - ok. 115 km/h ;-)

Gratulejszyn! :)
_________________
Syrenki kochaj, kochaj, kochaj, kochaj, kochaj i piesc... w Syrenach kochaj, kochaj, kochaj, kochaj forme i tresc :D
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-01, 13:56   

Tak gratulejszyn
Naprawde ładny okaz aż bende musiał z bliska zobaczyć!
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
Greg 


Wiek: 40
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1424
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-12-01, 17:03   

fajny okaz. Coby dobrze służył.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
iks 
hokus pokus


Wiek: 35
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 431
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-01, 18:26   

całkiem sprawnie śmiga troche buja na koleinach przy 80-90 :-) ale wiadomo rowerówki...
_________________
jah bless!
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-01, 18:31   

hehe :)
fajne autko :)
 
 
 
Wolf 
IFA Service


Wiek: 44
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-02, 17:30   

Gratki Traba ! Naprawdę fajny :) i powiadasz tylko mała dziurka? :D pozdr....
_________________
BARKAS B1000 KB ''Stasibus''
BARKAS B1000 HP ,,Pritsche''
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-02, 18:40   

 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-03, 00:58   

Masz w zamiarach sie nią pojawić?
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
eddie 

Wiek: 36
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 57
Skąd: pUstka
Wysłany: 2009-12-04, 23:59   

pikny .. naprawde szacun ;D
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-05, 16:05   

http://picasaweb.google.p...OTNiJHTpuuuigE#

Kilka nowych fot :)
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-14, 10:52   

fajne ma tapicerki i drzwiowe i foteloew choć tych drugich widziałem tylko kawałek....
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-14, 11:27   

fotelowych nie widział bo ma pokrowce :P
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-14, 11:32   

wie że ma i mówi o tych pod pokrowcami bo zajrzał :P
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-14, 12:15   

o ty!
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-14, 13:09   

:P
hehe
w sumie takiej tapicerki chyba nie widziałem...
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
eddie 

Wiek: 36
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 57
Skąd: pUstka
Wysłany: 2009-12-26, 23:18   

dziekuje Ci ja Jedrku ;]
<piwo big> :-P

edd
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11