2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
ważniak :P
Autor Wiadomość
iks 
hokus pokus


Wiek: 35
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 431
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 09:05   

u mnie jest od długich
_________________
jah bless!
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 10:18   

a u mnie robi jako rezerwa mixolu w benzynie :)
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 37
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2009-04-10, 11:00   

niebieska lampka po prawej to długie
od samych świateł jest duża żółta po środku.
pomarańczowa po lewej czasem się pali czasem nie , ma coś wspólnego z ustawieniem świateł wysko- nisko.
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 13:19   

no to mam problem bo umnie się ciągle pali i swieca mocno jak by non stop długie był... chyba ze mam takie zarowki :P lampa od kierunków sie pali ale ta na srodku sie wogole nie pali ;/
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
iks 
hokus pokus


Wiek: 35
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 431
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 17:04   

może masz przełącznik popsuty musisz sprawdzić czy się zmienia coś jak cykniesz na długie i z długich na krótkie, a gaźnik w occie tylko, że jak wykręcisz śrubę regulacji mieszanki to już jej nie ustawisz dobrze sam :)
_________________
jah bless!
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 37
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2009-04-10, 18:57   

jak sa włączone długie to żółta od zwykłych świateł gaśnie.
kurna o ile dobrze pamiętam.
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
Kris 


Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2060
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 22:32   

czerwona lewa to ładowanie
środkowa zielona to kierunkowskazy
niebieska prawa to długie

a sygnalizacja o włączonych światłach to po prostu podświetlenie licznika lub dodatkowa lampka w tarczy na wysokości gdzieś 50km/h

jeśli mnie pamięć nie myli oczywiście ;)

[ Dodano: 2009-04-10, 23:34 ]
aaa no i lampka pomarańczowa od świateł mijania (jeśli takowa jest) nie gaśnie po włączeniu świateł drogowych jeśli dobrze mi się wydaje...
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 37
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2009-04-10, 22:36   

w 601 nie ma lampki od kierunków, jest tylko "cykacz" :shock: :-? zakręcam się pomału! o jakim modelu mowa? :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-11, 08:47   

601 no i umnie jest lampa kierunkowskazów :P sa ogolnie 3 lampki :P pali od kierunkow jak sa kierunki odpalone ;p no i niebieska jak swiatła sie odpalają :P
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Kris 


Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2060
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-11, 10:03   

ja się tam nie znam jak z tymi rocznikami było ;)
ale w tych okrągłych licznikach (czarnych) to chyba zawsze były :?:
przynajmniej w latach '80 to już bankowo bo u mnie były ;-)

no to eMTi skoro masz tak jak napisałem wyżej to niebieska powinna się świecić tylko przy włączonych długich... a czy one w ogóle się zmieniają między mijania i długimi?

miałem ten sam problem na początku ale to winna tego buca, tzn. poprzedniego właściciela ;] i pokrótce była to kwestia przewodów i bezpieczników.
 
 
 
Tasiemiec 


Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 456
Skąd: Sopot/Gdańsk
Wysłany: 2009-04-11, 11:16   

lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:)
_________________
Teraz są dwie Fajne zagłady...:)
 
 
 
Wolf 
IFA Service


Wiek: 44
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-11, 13:41   

Tasiemiec napisał/a:
lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:)


Ja mam u siebie tak jak tu na rys. . ale mam też licznik de luxa gdzie długie są po prawej :D



1- kontrolka ładowania
2- kontrolka kierunkowskazów
3- kontrolka długich
4- kontrolka ustawienia swiateł H4 (nowy typ reflektorów)
5- licznik kilometrów
6- licznik kilometrów dzienny ( tylko de luxe)
7- pokrętło do zerowania licznika dzienn
_________________
BARKAS B1000 KB ''Stasibus''
BARKAS B1000 HP ,,Pritsche''
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-11, 14:21   

jakos to ogarne hehe najwyzej zrobie nową elektryke do świateł i bede miał spokój a nie jakies patenty :P
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Wolf 
IFA Service


Wiek: 44
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-11, 18:22   

Jak miałeś grzebane przy elektryce to tak , najlepiej zrobić elektrykę od nowa niż dochodzić do normalności ze starą :-P
_________________
BARKAS B1000 KB ''Stasibus''
BARKAS B1000 HP ,,Pritsche''
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-11, 20:46   

koles porobił jakies wyłączniki sriki pierd*lniki i inne dziwne rzeczy.... wiec kupie troche kabli i od nowa porobie
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 37
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2009-04-11, 23:31   

ja w takim razie tez mam porobione jakieś patenty, bo nie mam na liczniku lampki do kierunków, mam żółtą od św mijania, niebieską od długich, ładowanie i u góry tą od ustawienia reflektorów.

za to mam obok kierownicy, po lewej, trzy dodatkowe kontrolki , dziadkowy patent,
zielona migająca od kierunków , środkowa czerwona pali się razem ze światłami stop a trzecia chyba jest od niczego. Zapasowa. :-> ale jaja z tymi patentami

_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
Kris 


Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2060
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-12, 03:17   

No to masz Emi po prostu ładny patent :-D
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-12, 04:03   

że ten trabant jeździ to już jest patent :P
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-12, 09:39   

no jutro trabiszon ma małą wycieczke zobaczymy jak to przeżyje heh. wogole biegi chodziły tak ciężko ze masakra troche smaru i już wsumie ok ;) tylko dziwi mnie to że 'wajcha' idzie bardziej w dół niż w góre da rade to jakos wyregulować ? bo potrafie czasem przywalic se w noge przy zmianie biegów heh
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
dejmien 


Wiek: 32
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 463
Skąd: Elbląg / Gdańsk
Wysłany: 2009-04-13, 20:30   

odnośnie świecącej kontrolki od długich to może masz tak jak ja - mianowicie czasem długie się włączą i nie chcą się wyłączyć - przekaźnik od długich niechętnie odskakuje... (muszę go ręcznie śrubokrętem odpstryknąć)
odnośnie kontrolek to mam tak jak pisał Kris i Tasiemiec:
lewa czerwona - ładowanie
środkowa - migacze
prawa - niebieska - długie
(tą na górze od świateł wywaliłem żarówkę bo wkurzająca w nocy jest...)
a po lewej to mam własne kontrolki i włączniki które sobie we wakacyje zrobiłem (podgrzewanie szyby, halogeny przód i tył, światła, stop i ręczny)
Odnośnie gaźnika - Koko - tak jak tasiemiec pisał - wkręcić srubę do końca licząc obroty i zapamiętać, potem wykręcić całkiem, a przy montażu wkręcić do końca, i potem wykręcić o zapamiętaną wartość. Jak mój gaźnik był czyszczony to kompresorem został przedmuchany ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10