2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
minione trabanty
Autor Wiadomość
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3614
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-03, 20:47   minione trabanty

dzis o 20 widzialem:

a) czarnego 2takta co ma 2 wydechy na gdanskich blachach na kcynskiej :)
kto to byc :D ? bo jesczez go nie znalem :C

b) czerwony trabancik ( chyba polo ) z gsp ale nie dam sobie siusiaka obciac :D
co to za trabanciarz bo tego tyz ni znim

a moze to ni sa ludziki z CTT tylko niezrzeszeni :E
 
 
 
Michas 

Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 151
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-04, 15:04   

czerwony trabant gsp to byłem ja
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-04, 15:14   

czerwonym trabikiem na sopockich numerach jezdzi jakis facet ale to Trabik 601, dosyc czesto przy Monciaku stoi... pozdro
 
 
 
Michas 

Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 151
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-04, 21:24   

a tak taki starszu gosc znam go znam
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-04, 23:43   

duzo Trabikow jest w 3miescie ktorych nigdy nie bylo na spotach... szkoda, gdyby tak wszyscy przjechali to bysmy mogli ilosciowo sie rownac z klubem Hondy :D kiedys spotkalem faceta w Gdansku w jasno niebieskiej polowce i zaprosilem na spota ale sie nie pokazal...
 
 
 
Michas 

Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 151
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-05, 22:36   

no tak jak by wszyscy wpadali na spoty to by sie dziao hondy by stały jak my teraz zboku a ten gostek to sie pojawił na spotach byłpare razy to taki starszy gosc typu jajer ma z 70 lat a domiero skonczył AWF he he :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3614
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-03-02, 11:31   

f5 ;)

w 3miescie krazy trabik kombi polo z rejestracja NIL :] ktos kojarzy [; ?
 
 
 
Michas 

Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 151
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-03-02, 21:07   

ja widzałem widzałem ale niewiem kto to
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-04-19, 22:40   

A ja dziś na Brodwinie ładną biała polówkę widziałam. rejestrację chyba miała z Gdyni. (GA coś tam coś tam) . Miała zderzaki w kolorze nadwozia i kołpaki w kształcie pięcioramiennych gwiazdek, zza szyby autobusu wyglądała na zadbną.

a tam gdzie jeżdzę do babci, to jeździ bajeczna 601 ( kiedyś chyba rozwoziła w tamej okolicy pizze :) ) , w święta jak byłam to ją widziłam, błękitna, odświeżany lakier, tylko trochę bardziej jaskrawy jest ten kolor. Miała nówkę tłumiki , ładne oponki, felgi pomalowane na ten super trabantowy-felgowy-srebrny kolor. :) Prowadził koleś tak koło 30 , miał synka na tylnim siedzeniu. Jak ruszał , a widział, że sie na niego gapię, to zamielił na asfalcie :mrgreen: ( silnik tego auta odznaczał się wyjątkowo wysoką kulturą pracy :) , serio! cichutki był!)
nie zagadaąłąm do niego bo mi goopio obcych facetów zaczepiać :) ale nastepnym razem sie odważe :)
W tamtych rejonach jeszcze dwa inne widuję regularnie, ale to z dużo pisania :) opisałam najładniejszego. 8)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
czomscy 
Czomscy x 4

Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 280
Skąd: Rumia
Wysłany: 2006-04-23, 23:46   

W Rumi widuje Trabika, kolor błękitny jak niebo, ładniusi, sześćset jedynka, prowadzi go jakiś przystojniak, widział ktoś? ammm, poczekaj, to mój :)
_________________
Ogrodowe krasnale żegnają żółte słońce odjeżdżające powolutku w nieznane, witając jednocześnie szarość poniedziałku w marcowo-kwietniowym garncu. Habemus Trabant.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3614
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-04-24, 07:51   

:P


a obok uniwerka staje trabant sedan na zachodnipomorskich blachach... koelsia nie widzialem :( badzie kolesioowy ;)
 
 
 
Citoz 
Citoz

Wiek: 37
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-06-09, 17:05   Re: minione trabanty lD

Ye napisał/a:
dzis o 20 widzialem:

a) czarnego 2takta co ma 2 wydechy na gdanskich blachach na kcynskiej :)
kto to byc :D ? bo jesczez go nie znalem :C


Koles z Gdanska, parkuje tego Traba na Chrobrego.
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-06-09, 20:32   

1
a czerwona polowka ktora stoi w gornym Sopocie?
z tylu brak zderzaka, biale klosze, spojler na klapie... :)
podkladki pod tablice Cartoon Trabant...

2
ta namierzylem na skwerze ostatnio :)
bialo-bezowa polowka na Gdynskich numerach z zoltym pasem przez cale auto
z tylu na klapie naklejka z wedkarzem :)
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3614
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-06-09, 21:34   

1 to trab łysego a chyba juz jego brata

a ja widzialem biala polowke cala biale kolpaki czy tam alusie na ga blachach.. niejkai krzysiek chyba nia jezdzi ;)
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-06-09, 23:03   

a ta bialo-bezowa polowka na Gdynskich numerach z zoltym pasem przez cale auto
z tylu na klapie naklejka z wedkarzem to nie taki pan , sąasiad Michasia? kiedys go z Grzegorzem widzieliśmy
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
trabi80 


Wiek: 43
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 195
Skąd: Włocławek k/Gdyni :)
Wysłany: 2006-08-30, 14:34   

Witam
Ja dziś na swoim terenie mijałem się z zieloną polówką G1 TRABI.
godzina 11 w okolicach Lipna.
Pozddro-k
_________________
A mówili, że klary to kupa roboty.
Trabi für immer und ewig
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-08-30, 14:39   

trabi z Mikoszewa :) chłopak od niego był w Sztumie i gadał z Gregiem, trabi był na sprzedaż , może juz pojechał w świat!
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
trabi80 


Wiek: 43
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 195
Skąd: Włocławek k/Gdyni :)
Wysłany: 2006-08-30, 19:58   

Trabi leciał raczej w kierunku 3M i to mino pogody dość szybko.
_________________
A mówili, że klary to kupa roboty.
Trabi für immer und ewig
 
 
 
KajteK 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2006-09-03, 10:17   

nie wiem czy to dobry temat ale chyba da sie to "naciągnąć"

właśnie oglądam AMERYKAŃSKI film "Biały słoń" z 1994 roku, którego akcja dzieje sie (chyba) w Stanach i tam jeden z bohaterów jeździ cfajem sedanem :mrgreen:

a moze tak storzyć temat o filmach w których występują traby ? :>

~~~~~~~

w nowej reklamie Fakta jest przez kilka sek. widoczny model Traba-ten sedanik z naciągiem :)
 
 
 
redips 

Wiek: 36
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-09-04, 23:02   

Chyba tez widzialem kawalek tego traba... :) to bylo na tv 4 i byl tam cyrk? :) i dziewczyna w bagazniku w trabie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10