2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
4 bieg i dystanse
Autor Wiadomość
redips 

Wiek: 40
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-03-08, 00:35   4 bieg i dystanse

Kazdy z was napewno na okraglo przeglada allegro i oglada czesci i traby.

Otoz byl tam trab ladne biale kombi stare. Wlasciciel pisal w opisie cos na temat modyfikacji 4 biegu i chyba jego wydluzeniu.
Wyslalem mu mejla z pytaniem o co dokladnie chodzi i jak to sie robi ale nie odpisal...
moze ktos z was mi podpowie jak mozna przerobic 4 bieg w dwutakcie tak zeby bylo lepiej?

mam jeszcze pytanko czy jest ktos w stanie pomoc mi w namierzeniu tanich dystansow z rozmiaru trabowego na 4x100?
Moze jakis rys techniczny to bym dal komus do wykonania...

I jaki maja rozstaw srub traby? zawsze myslalem ze 4x120 ale ostatnio widzialem gdzies ze 4x160 w ogole...

No to help :)
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2008-03-08, 10:26   

Jest jeszcze inny sposób zmiany rozstawu, tylko nie wiem czy w 601 przejdzie takie coś bo w 1.1 z tyłu można tak zrobić. Mianowicie zdjąć bębny wybić szpilki i dać do tokarza żeby wywiercił nowe otwory (tej samej średnicy co oryginalne) o rozstawie 4x100. Proste, i kazdy dobry tokarz powinien takie coś zrobć.
Co do dystansów, sam wykonałem rysunek dystansu z kołnierzem środkującym felgę (trabant nie posiada takiego kołnierza) według własnego pomysłu, i tokarz wykonał takie coś.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-08, 12:26   

dupa dupa dupa [;
bebny od polo wstawic :]
 
 
 
Ksycior 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 206
Skąd: Skrwilno/Gdańsk
Wysłany: 2008-03-08, 14:35   

Z tą długą 4. to pewnie Mietkowi(bo o Niego zapewne sie rozchodzi) chodziło o 4.bieg ze starych skrzyń, przełożenia inne mialy.
A co flansz to mam takie w Trabie z tyłu, a z przodu tarcze z vw- też rozwiązanie.
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2008-03-08, 14:43   

Oczywiście w otwory te wbić szpilki(najlepiej dłuższe bo oryginalne za krótkie)

Jedrek..., jak zmieni od polo bebny z tylu to i tak bedzie mial 4x98 a ma byc 4x100

[ Dodano: 2008-03-08, 14:58 ]
lub takie coś i masz tarcze.
http://www.trabiteile.de/...products_id/691
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-08, 15:16   

ile ludzi ma 98 i felgi 100 ?
 
 
 
Ksycior 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 206
Skąd: Skrwilno/Gdańsk
Wysłany: 2008-03-08, 15:18   

co najmniej jeden(Gołąb;))
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2008-03-08, 15:19   

troche ma, ale ja bym sie obawiał jazdy z innym rozstawem. Mogły by bić koła.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-08, 15:46   

się czepiasz... Gołąb tyle jeździ i nie marudzi ;]
te co ja miałem od Toyoty to chyba też były 4/98
też było ok... =]

[ Dodano: 2008-03-08, 15:48 ]
anal chyba też ma 98 : )
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2008-03-08, 16:53   

No ja mam zalozone 4x100 na 4x98 i nie ma zadnych bic ani nic ja juz jezdze 2 dwa lata i jest luz a ile jahoo jezdzil :P . Anal tez ma i tez nie ma zadnych bic .
Jezeli jednak sie boisz to mozna kupic szpile ktore zmieniaja kont i sie dostosowuja czy jakos tak, kiedys kolo na wulkanizacji mi o tym mowil, ale szkoda kasy na to :P

Moim zaniem zakladaj i smigaj :)

Jedyny problem jaki z tym jest to ze krotkie szpile (do felg rekina).
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-08, 17:54   

sam jestes szpila
nakretka plywajaca :]
 
 
 
KajteK 


Wiek: 41
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2008-03-08, 20:42   

toyota ma 4x100 Krisu :)

a poza tym dla mnie nakrętki pływające i wciskanie 4x100 na 4x98 to takie same rozwiązanie w tym przypadku jak obniżanie zawiechy poprzez obcinanie sprężyn :roll:
najlepiej to dać do nawiercenia nowe otwory i już a jak nie będzie to zbyt dużo kosztowało to można sobie kazać nawiercić nawet i inne zestawy :lol: :mrgreen:
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2008-03-08, 21:08   

co ty gadasz obnizanie bryki po przez obcinanie sprezyn to najfajnijszy sposob i najtanszy ;p nie mowimy tu o cienciu polowy tylko 1 czy 2 zwojach :D


pozatym u mnie nie trzeba juz wciskac :) normalnie wchodza ( juz )
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-08, 23:26   

Kajtek jak Toyota ma 4x100
to kurcze ja mam chyba jakieś szpile krzywe na przedzie :lol:

ale to nie zmienia że można jeździć na 98 ;] i przycinanych sprężynach też :D

do jutra :)
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2008-03-09, 11:16   

Ciecie sprężyn? powiedz to jakiemuś gosciowi od profesjonalnego tunningu to cie wyśmieje. Jak obniżasz auto to powinieneś odrazu usztywnić zawieche, a poprzez przycięcie spręzyn będzie niższy ale nie twardszy. Można zakupić na "trabanteile" niższe sprężyny o 40-60mm i odpowiednio krótsze amortyzatory. Ewentualnie dobrać jakieś twardsze sprężyny od innego auta i dociąć. Tak ma BRQ.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-09, 13:08   

no tyl uciety i twardszy amor :) a przod z 86c
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-03-09, 13:37   

Greg'u ja nie mówię że to się zgadza z 'kodeksem tuningu' xD
tylko że da radę tak jeździć... ;-)
 
 
 
redips 

Wiek: 40
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-03-09, 14:14   

gregu a masz gdzies ten rysunek jeszcze? jak masz to na mejla moze bys mi przeslal? re_dips@o2.pl
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2008-03-09, 17:29   

"profesjonalnemu kolesiowi od tuningu" sadze ze polowa przerobek w twoim aucie nie jest zgodna z tak tu nazwanym "kodeksem tuningu" :) wiec nie wiem o co ci chodzi.

pozatym nie wszystkich stac na profesjonalny tuning, a kolo by cie pewnie wysmial za sama chec tuningowania traba albo za samo juz go posiadanie, wiec nie wiem czemu wyjedzasz z takimi gostkami :shock:
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2008-03-09, 20:34   

Przeróbek? jakich przeróbek??

[ Dodano: 2008-03-09, 20:52 ]
Redips, Gdzieś mam tyle że na kartce, nie w formie cyfrowej, to jeden problem, a drugi to że w domu (w polsce).
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11