2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 1.3 polo do 601
Autor Wiadomość
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-16, 22:05   Swap 1.3 polo do 601

Witam,

jestem nowy na forum wiec czesc wszystkim!

zastanawiam sie nad zmiana silnika w moim poczciwym 601 na 1.3 polo
chcialbym sie dowiedziec jak z mocowaniem silnika czy trzeba duzo przerabiac i czy potrzebuje nowa skrzynie biegow do tego silnika ?

pozdrawiam
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-05-17, 12:50   

jako pierwsza odpowie ci baba :) tytułem zagajenia i powitania :) cześć!

tak potrzebujesz nową skrzynię! potrzebujesz również chłodnicę , i hamulce są inne w polo, nie bez powodu zresztą.

rozumiem że masz 601 i to bedzie twoja baza do przeróbek, bo zanim otowrzyłam wątek to chciałam napisać że możesz sobie polo "postarzyć" odpowiednimi elementami nadwozia i nikt z daleka nie pozna że to nie prawdziwe 601 ale to jak widac nie wchodzi w grę.
poczekaj chwilkę zaraz ci mądrzejsi Trabanciarze wysztko powiedzą co i jak! ;-)
pozdrawiam
emi
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-17, 13:46   

jak rozwiążesz jeszcze problem kielichów przednich to tylko patrz jak ci się złamie jaskółka.
polówki mają dodatkowe wzmocnienie, które idzie nadkolem.
najprościej to przespawać przód 1.1 do 601.

bo chyba nie myślałeś posadzić silnika 1.3 na wózku od 601 :) ?

jak ci brak mocy polecam silnik 353 od Brykasa bądź Wartburga, albo na profesce od Saaba :)


pisze bo emi napisała, zwykle nie rozmawiam z ludźmi, którzy się nie przedstawiają.
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 41
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-05-17, 13:47   

Skrzynia skrzyniá umiejscowanie gaøy biegów swojá szosá...
A jeßli juæ takie przedwsiébwziécie to why akurat 1.3?
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-17, 14:47   

Jest to dopiero poczatek przygod z trampkiem wiec wszystkiego jeszcze nie znam :)

J. - czy daloby rade jakos samemu dorobic te dodatkowe wzmocnienie ?

koko - to jaki inny silnik polecasz ? (widomo - najlepiej niskie spalanie i nieduza waga no i oczywiscie tak zeby w miare pasowal )
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-17, 14:57   

proste.
sprzedaj 601 kup 1.1
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 41
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-05-17, 15:10   

i sobie postarz jak lubisz klasyczny look :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-05-17, 16:16   

wiecej wpakujesz kasy w przerabianie 601 na 1.3 niz bys kupil 1.1 i wlozyl silnik 1.3 pod domem :)
 
 
 
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-17, 18:28   

cena trabanta 1.1 to okolo 1 100 zł a trzeba jeszcze doliczyc "postarzanie" i cene silnika 1.3 czyli okolo 300 zł
a poza tym to lubie jakos 601 :) :)

no takze powiedzcie mi po prostu czy znacie jakis sposob na wzmocnienie konstrukcji trabanta aby sie nadawal na silnik 1.3 ?

i czy znacie jakis inny silnik, ktory pasowalby do trabant ? najlepiej na wtrysku :)
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-17, 18:42   

czytaj to co napisaliśmy.
poczytaj sobie forum ct.
uzbieraj na 1.1 i po problemie.
 
 
 
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-17, 19:17   

myslalem ze mi pomozecie zamiast isc na latwizne i powiedziec zebym sobie nazbieral na 1.1
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-17, 19:30   

toć ci już napisaliśmy.
gdyby konstrukcja 601 pozwalała na bezproblemowy swap to by zostawili bodę od 601 i by jej nie zmieniali niemal całkowicie w części przedniej.

kombinuj. tylko potem podlicz sobie czy wyszło taniej niż kupno 1.1
 
 
 
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-17, 21:21   

no pokombinuje cos z tym :) jesli dojdzie do realizacji to dam znac jak poszlo :)

oczywiscie to nie musi byc akurat polo 1.3
moze polecicie cos innego ? njalepiej na wtrysku ?
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-05-17, 22:09   

mam 1.8 w budzie trabant i to nie jest takie chop siup:), i przerabialem polo, dla zachety powiem ci ze wydalem kolo 8 tys na ta przerobke i to wszytko sa nowe czesci badz uzywki tu mowie o silniku, a powiem ci jeszcze ze nie jest zrobione tak jak bym chcial:), potzrebowal bym drugie 8 by dokonczyc tak jak bym chcial :). Wiec posluchaj rady i jak chcesz miec najmniejszym kosztem sprawnego!!!( bo wynalazki sie psuja nawet jak nie jezdza ) kup trampka 1.1 w sadz tam 1.3 od wartburga i bedziesz miec pewnosc ze bedzie to jezdzic tak samo nie zawodnie jak 1.1, a jak zadasz przyspieszen to wywal wszytko w srodku co jest by byl lzejszy i bedziesz mial kolo 11 sek do paki jak bedziesz mial dobry motor. A jak chcesz cos wiecej przygotuj sie na koszta bo wszytko tzreba robic samemu, czesci dorabiac i w ogole, ale uzyj budy 1.1 bo tam juz co nico wzmacniali wiec po co robic cos co za ciebie zrobila fabryka.

A jezeli chcesz miec dwusuwa to wstaw sobie 353 od wargi do 601 i bedzie duzo szybszy trampek, ale z tego co wiem to tez nie takie chop siup i to tez jest wynalazek wiec awaryjnoasc jest duo wieksza.

Podsumowujac na pocztku sprobuje sobie kupic 1.1 i wlozyc 1.3 od wargi na gazniku bez wttryskow, nie ma zadnych tam pzrerobek wkladasz i cieszysz sie szybsza jazda.

P.S pamietaj ze jak zwieksza sie moc nie mozna zapomniec o bezpieczenstwie!!! mowimy tu o podniesieniu mocy powiedzmy dwu krotnie

mam nadzieje ze nie zagmotwalem
 
 
 
tyla 

Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Rybnika
Wysłany: 2010-05-18, 00:48   

czy przy zamianie silnika z 1.1 na 1.3 trzeba wymieniac skrzynie ?
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-18, 06:59   

słuchaj ludzi wyżej i kup 1.1 albo już gotowe 1.3 i po sprawie ;]
wzrokowo zawsze można przerobić i będziesz miał "601" ;)

co do skrzyni tutaj coś krótko pisali...
http://forum.cartoontraba...hr=41517#M41549

od Wartka ma chyba trochę dłuższe przełożenia ?


a po drugie mimo wszystko odwiedź ten topik :mrgreen:
http://trabantowy.prohost...p?p=13415#13415
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-05-18, 11:02   

jak chcesz miec lepsze przyspieszenie zostan przy skrzyni od polo bedzie pasowac bez problemu, skrzynka polo ma krotsze przelozenia, a jak bedziesz montowac od wartka to juz sa kombinacje z linka sprzegla
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-20, 16:23   

Ewetualnie wpakuj 1,3 od polo GT ma to 75KM i napewno ci styknie ;)
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-20, 18:35   

znajdz tylko silnik od polo gt :)
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-21, 07:50   

J., ok :) ewetualnie w Garazu leży mi silnik 1,8 90km na gaźniku ;) i skrzynia od golfa sie też znajdzie :P za 150 oddam :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11