2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ślub Marioli i Bartka :)
Autor Wiadomość
Kris 


Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-14, 18:48   Ślub Marioli i Bartka :)


Zakochani i świadomi, że ich miłość
to nie wiatr,
mają zaszczyt zawiadomić, że chcą razem
iść przez świat.
Mariola Łubkowska i Bartosz Rychter
wraz z Rodzicami


Serdecznie zapraszają TRABANCIARZY
na uroczystość Zaślubin, która odbędzie się
23. września 2006r. o godzinie 17 00
w Kościele Garnizonowym
Marynarki Wojennej
Matki Boskiej Częstochowskiej w Gdyni - Oksywiu
(ul. Śmidowicza 47).


[ Dodano: 2006-09-14, 19:05 ]
P.S.
niech ktos to wrzuci na blak pejdża bo ja zagubilem linka xD
baju :)
 
 
 
redips 

Wiek: 36
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-09-14, 20:33   

To zglaszac sie kto jedzie... JA!
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-09-14, 21:40   

a czemu na spocie nie powiedzieli ! a to łotry :) jak fajnie :D :mrgreen: :mrgreen:
gratulejszyn!
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
Kris 


Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-14, 22:13   

ja osobiscie zobacze jak pojdzie egzam z matmy a pozniej sie zlooka czy Gniezno czy Slub :)

ale ocywiscie zycymy NAJLEPSEGO :D
 
 
 
KajteK 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2006-09-15, 13:45   

no właśnie-i teraz jest dylemat-czy ślub czy zlot ...
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3617
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-15, 20:17   

a najgoirsze ejst to ze tak pozno oznajmiliscie :(
 
 
 
Bart 

Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 51
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-16, 13:42   

ja to do ostatniego dnia pewny nie bede czy robie dobrze :lol: a Mariola jest od reklamy..to wszystko pewnie jej wina ze z trakim opoznieniem wiadomosc dotarla :wink:
zlot czy slub ? oczywiscie ze zlot... a kto nie moze z powodow tych czy innych to serdecznie zapraszamy na slub. Szkoda ze nie mam trabanta bo bym mial wymowke.. i uciekl sprzed ołtarza :D
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3617
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-16, 18:52   

moze slub na zlocie : D
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2006-09-17, 17:31   

predzej zlot na ślubie :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
czomscy 
Czomscy x 4

Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 280
Skąd: Rumia
Wysłany: 2006-09-17, 18:08   

wow, fajowo, a myśmy coś czuli bo raz widzieliśmy narzeczonych na tych samych naukach przedmałżeńskich kilka miesięcy temu :)

gratulacje !! czym jedziecie do ślubu? :)
_________________
Ogrodowe krasnale żegnają żółte słońce odjeżdżające powolutku w nieznane, witając jednocześnie szarość poniedziałku w marcowo-kwietniowym garncu. Habemus Trabant.
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3617
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-17, 21:25   

o wlasnie ;E

ff?
 
 
 
Kaszub 
Kaszub

Wiek: 52
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 371
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-21, 14:06   

Trabantowa Eskorta Pary Młodej.

Kolumną Trabantów będziemy towarzyszyć Mariolce i Bartowi w drodze z domu (Karwiny) do kościoła (Oksywie). Zbiórka o godz. 15.30 na ulicy Baczyńskiego na Karwinach - jadąc z Gdyni przy Shellu w prawo w ul. Brzechwy i na szczycie górki przy kościele znowu w prawo.

[ Dodano: 2006-09-23, 08:51 ]
Hm...
Cisza i brak odzewu... Mam nadzieje, że nie zawiedziecie Mariolki i Barta i ktoś oprócz mnie się stawi na Karwinach
 
 
Bear 


Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-23, 10:14   

odpadl mi wydech przed przednim tlumikiem... :/
niestety nie dam rady sie pojawic..
pozdrawiam
 
 
 
Bart 

Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 51
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-24, 12:35   

Serdecznie dziekujemy wszystkim ktorzy przybyli oraz tym ktorych nie bylo a ciepło o nas mysleli. Bylismy w lekkim szoku.. spodziewalismy sie jakiegos trabanta..noo.. moze dwoch...max trzech.. ale to przeszlo nasze najsmielsze marzenia. Bylo EXTRA !! Mariola juz podczas -eskorty -drogi do kosciolka wciagala wszechobecny mixol i niewiedziec czemu bardzo sie jej to podobało. Rodziny nasze do samego rana wałkowały temat trabantow.. paru wujkow zadeklarowalo sie ze kupuje! a reszta przyznala sie ze kiedys tez miala.. no ale takiej ekipy zapalencow to nie było! Bylo nam na prawde milo!! Jeszcze raz serdecznie dziekujemy za pamiec i przybycie.
Teraz odpoczywamy i cieszymy sie soba.
Do zobaczenia na najblizszym spotkaniu. :mrgreen:
 
 
Kaszub 
Kaszub

Wiek: 52
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 371
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-09-24, 20:53   

Miło... . Dzięki... . Najlepsze życzenia... .
 
 
czomscy 
Czomscy x 4

Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 280
Skąd: Rumia
Wysłany: 2006-10-02, 16:07   

:)
_________________
Ogrodowe krasnale żegnają żółte słońce odjeżdżające powolutku w nieznane, witając jednocześnie szarość poniedziałku w marcowo-kwietniowym garncu. Habemus Trabant.
 
 
 
Greg 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1430
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2006-10-03, 09:51   

A kieddy beda jakies zdjecia na stronie???????
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
Kris 


Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2065
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-10-07, 12:35   

mata i sie cieszta ;)

sorki ze tak dlugo ale mialem big problemy z kompem :/
papa :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11