2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: J.J.
2009-07-08, 19:30
Dzieńdobry...
Autor Wiadomość
Go3ix 

Wiek: 109
Dołączyła: 13 Cze 2007
Posty: 44
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-28, 17:57   

A to ja tyż sie przywitam co by nie było:P:P :mrgreen:
_________________
Alkohol jest jedyna słuszną inwestycją!Zawsze za-%,a czasem nawet sie zwróci:P
 
 
 
Golab 
lubie placki

Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1551
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2007-06-28, 18:39   

elo
 
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-28, 20:16   

no idz pan w mój stary, znowu sie witamy
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2007-07-01, 01:04   

witka! :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-01, 16:08   

siemanko
 
 
 
Greg 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1431
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2007-07-01, 16:57   

witam
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
Aga 

Dołączyła: 10 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-07-01, 21:52   

:-D
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-01, 23:06   

nie wiem co Aga szczerzysz zabki, zapomnialas przyjechac do sztumu;p zaluj, zaluj.....

witam po powrocie ze sztumu;p
 
 
 
KajteK 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-07-02, 11:55   

:oops: jaaa ... teraz Aga bedzie mnie jeszcze bardziej nielubic niz nie lubiła wcześniej ...
a analu pewnie tez :-(
 
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-02, 15:42   

a ja za co kajteczku? tez mi cos brzydkiego zrobiles?
 
 
 
KajteK 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-07-02, 16:08   

a bo gdyż ponieważ Aguś przysłała mi esa że jej nie będzie i że mam pozdrowić wszystkich a Tobie Anaże miałem jeszcze coś tam przekazać ale oczywiście o wszystkim zapomłem :-?
 
 
 
Aga 

Dołączyła: 10 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-07-02, 17:35   

no ladnie Kajtus! zapomniales?!
sobie samemu bana jestes winien :-P
masz szczescie ze ja nie lubie sie gniewac
a zreszta... za skleroze nikt nie odpowiada... :mrgreen:

Analu drogi nie zapomnialam tylko do pracy musialam isc! i baaardzo zaluje ze mnie z Wami nie bylo
ale jak to sie mowi do trzech razy sztuka!
...jesli...
naprawie dzis mego... juz nie tak kochanego Trabi! :evil:
zawiodl mnie dzis!!! skubany ddr-owiec ;-)

[ Dodano: 2007-07-02, 17:39 ]
widzisz Analu napisalam do Kajtka bo Twego tel nie znam tylko gg

[ Dodano: 2007-07-02, 17:39 ]
widzisz Analu napisalam do Kajtka bo Twego tel nie znam tylko gg
 
 
Greg 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1431
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2007-07-02, 19:53   

guten tag
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-02, 19:58   

@kajtek
no nie, takie rzeczy ja sie dowiaduje, ze miales mi cos przekazac a nie przekazales ;( nie ladnie, a mi tak bardzo agi brakowalo, szlochalem po nocach, nie moglem sobie znalesc miejsca ;(

@aga widzisz Ago, wystarczylo mnie spytac swego czasu o nr kom i nie byloby problemu, a tak nikt nie byl happy a kajtek dostanie kopa;p

p.s. witajcie tudziez dobry wieczor ;)
 
 
 
Golab 
lubie placki

Wiek: 35
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1551
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2007-07-02, 20:59   

guwno prawda poszedles w ramiona innej ;p
 
 
 
Kris 


Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2067
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-07-02, 21:05   

fakt... Anal nie mogl znalezc miejsca xD

[ Dodano: 2007-07-02, 21:06 ]
:lol:
 
 
 
Aga 

Dołączyła: 10 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-07-02, 22:25   

tylko bez przemocy prosze !!!
tak jak wspomnialam juz kedys: Trabi to wyjatkowo pacyfis wozik :->

ps jest sprawny tylko ja rano bylam kiepskim kierowca
tzn jeszcze bardziej kiepskim niz zwykle popoludniami :mrgreen:
 
 
Kris 


Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2067
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-07-02, 22:53   

Aga a co zrobilas? ;>
 
 
 
Greg 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1431
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2007-07-02, 23:21   

witam
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
anal 


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 324
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-02, 23:32   

w jakie ramiona, w jakie ramiona :-P to nie bylem ja :-P

a wlasnie Agus, jak przejawila sie Twoja gorsza poranna dysopzycja kierownicza ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 4,6 sekund. Zapytań do SQL: 12