2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowości forumowe :)
Autor Wiadomość
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-07, 15:12   Nowości forumowe :)

Dodałem takie cos jak album :)
sa juz 3 zdjecia :)
Album jest tam dzie menu [;
Podoba sie czynie [; ?
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2006-04-26, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-08-07, 18:53   

podoba!!! :mrgreen:
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1429
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2005-08-07, 20:45   

Fajne fajne fajne.

[ Dodano: 2005-08-11, 10:48 ]
Ja też dodał zdjęcia
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-08-09, 12:11   nowy dział :)

admin chyba został przytłoczony moja hiperaktywnoscia na forum i postanowił wyeksmitować mnie do osobnego działu :) i tak trafiałm do izolatki :) Jędrus , a moze każdy by chciał mieć swój dział? :) a co toba kierowało gdy wpadłes na ten pomysł? ;) w sumie nie narzekam, "mój jest ten kawałek podłogi" , "tylko ja i moja przestrzen" i tak dalej!:) wpadajcie w odwiedziny kiedy tylko chcecie :) wasza Emi :mrgreen:

(przed użyciem przeczytaj ulotkę bądź skonsultuj sie z lekarzem lub farmaceutą :) )

ps. no jak one nie pasują do hajparku to ja juz w ogóle nie wiem gdzie pasują :P
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




Ostatnio zmieniony przez emi 2005-08-09, 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-09, 12:14   

jo ty jo czynie [;
tam sa niektre posty ktore nie kwalifikuja sie do zadnych dzialoow :D

a ze jestes kobieta i teraz masz jazdy :twisted: wiesz o co cho :mrgreen: postanowiauem ci pomooc z umieszczaniem tematow w prawidlowym dizale :)
tzn wsadzaj :twisted: gdzie chcesz a jak nie ebdzie apsoiwac bedzie teleportowane dzie indziej :)
czynie [; ?
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-08-09, 12:17   

wyparaszam sobie seksistowkie komentarze :) :P:P:P w takim razie żądam mianowania mnie moderatoram mojego działu :) inie obchodzi mnie ze nigdy tego ne robiłam, naucze sie! pojętna jestem raczej! O!
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-09, 12:25   



moowsz i masz
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-08-09, 12:30   

a gdzie instrukcja obsługi? :) ja zawsze od tego zaczynam :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-09, 12:31   

nie mo :P
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-08-09, 12:35   

jak to moze być? :) rzucasz mi wyzwanie? :twisted:
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-09, 12:45   

ale o co cho :D ?
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1429
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2005-08-09, 19:46   

No ja tez chce, miec swoj dział i moderatorem
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-08-09, 23:26   

jo ty jo
koleznaka ma kolorowe dni i ma prezent [;
locked [;
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-09-07, 12:58   » uzupelnić profile «

prosze o uzupelnienie profilow :)
zostala wprowadzona nowa linijka[; obowiazkowa zaznaczona * i to czerwona :)
i wogoole uzupelnic Ładnie profile urodzinki itd by bylo fajnie i wogoole :D kuamcie :D
 
 
 
emi 
Ein Trabant fahrer


Wiek: 38
Dołączyła: 01 Lut 2007
Posty: 1036
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2005-09-07, 20:00   

aj aj ser! :)
_________________
pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!




 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-09-07, 22:56   

emi prosze skrooć cos :D bo poszezasz pasek :D
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3616
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2005-09-08, 09:56   Domena :)

Dodalem nowa domene bo starej zapomnialem ( widocznie byla zadloooga :D )

nowa domena to :)
tadam

:arrow: www.ct-t.tk :)

łądne ^^ :?:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10