2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Garbaty nabytek
Autor Wiadomość
Lubo 


Wiek: 28
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-29, 01:15   Nowy Garbaty nabytek

Hej Hej!
A co tam. Pochwale się! :mrgreen:

Po paru latach poszukiwań wreszcie upolowany!
Garbus dziadek rocznik 1967. W sumie podróz na wariata przez pół Polski nie bez przygód (poszło na autostradzie koło w lawecie i takie tam :-P , szybka naprawa w warsztacie zabitym dechami i smigalismy dalej po garbatego) :-P

Koko jeszcze raz dzięki za pomoc ;-)
mojej ukochanej także dziękuje :-P

Tak stał i na nas czekał i sie patrzał juz z daleka.





Lawetowanie dziadka


Jedno z pamiątkowych fot niedaleko miejsc kupna



Generalnie to kupując garba byłem w szoku jak zdrowy egzemplarz mi sie trafił, bo kupiłęm fajny rocznik za zdrowe dolary. Wiadomo, ze do remontu, także chyba z racji potrzeby kaski trab pójdzie pod młotek :-/ , wiec jeśli ktos chętny to sie dogadamy.

Mega dobra sprawa ze mi sie buda z podłogą numerami i rocznikiem zgadza i jeszcze porządek w papierach co w sumie w garbach jest niespotykane prawie :mrgreen:

Wiadomo, ze miejscami to niestety Szpachelwagen, ale juz go kocham :-P
_________________

 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-02-29, 08:02   

Gratuluje i dzięki za mmsa ;)
Spałem już jak dostałem więc nie odpisałem ;)

To teraz co następne :) ?
 
 
 
zolwik 


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 338
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-02-29, 17:21   

Jest piękny również przez chwilę zastanawiałem się co kupić lecz wszystko daleko w pobliżu porażka .

Gratulacje
_________________
Bo trzeba ratować zabytki

Moja Ela http://trabantowy.prohost...opic.php?t=1547
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-29, 22:59   

jAK DLA MNIE JAK WARTO TO NAWET 1000 KILOMETRÓW JEST W POBLIŻU .
SORy za capslk
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
J.J. 


Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3609
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-01, 07:26   

dobrze gada
dac mu wodki;)
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-01, 10:34   

Ok to kiedy :P
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
Lubo 


Wiek: 28
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-01, 12:07   

No ja zrobiłem 800 km i w sumie nadal uważam, że było warto...

Żółwik...nie ma co sie zastanawiac, garby w góre idą! ;-)

Koko... zaraz jade zobaczyc czy ta panorama u tego typa jeszcze stoi, bo on nie odbiera. Dam Ci znać, to moze po nią sie bujniemy dzis
_________________

 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-01, 13:09   

ok
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
zolwik 


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 338
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-03-01, 15:36   

A co idzie w dół ?? :shock: tylko to człowiek po śmierci to nie jest teraz takie pewne :-/
_________________
Bo trzeba ratować zabytki

Moja Ela http://trabantowy.prohost...opic.php?t=1547
 
 
 
Lubo 


Wiek: 28
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-21, 16:42   

Wzielismy jeszcze z koko na części tego oto garbatego....zwieśniaczoną tuningiem, zdrową panoramke ;pp

Silnik z niej poleci w mojego garba.





i tutaj cały komplet łącznie z trabantem ;-)

_________________

 
 
 
zolwik 


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 338
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-03-21, 21:28   

A ja pytam skąd ty bierzesz te rodzyny ?
_________________
Bo trzeba ratować zabytki

Moja Ela http://trabantowy.prohost...opic.php?t=1547
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1935
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-22, 10:25   

Rodzyny sie wygrzebuje !
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
Lubo 


Wiek: 28
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-03-22, 11:53   

rodzyny...hmm ja tam wole ich nie wygrzebywać :-P ...wole ich nie miec

a co do garbusów, to xD....
ten to akurat pocztą pantoflową...pytając kto ma, a kto nie ma :-P
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10