2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Zaplon
Autor Wiadomość
Citoz 
Citoz

Wiek: 41
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-08-21, 10:08   [601] Zaplon

Poniewaz wymienilem juz pol Trabanta a on ciagle przerywa, padlo moje podejrzenie na zaplon elektroniczny. Czy ktos z Was ma w Trabie elektronika? Albo luzem jakiegos? Chodzi o to, zeby zamontowac inny w miejsce mojego i sprawdzic czy to cos pomoze... za chec wspolpracy odwdziecze sie wybranymi browarami ;)
_________________
Citoz
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2009-09-28, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maniek 
Trabmajster [;

Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 107
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 2007-08-21, 11:32   

Ja mam zapłon jedne luzny jeden w trabim ale troche dalej mieszkam:)
 
 
 
Citoz 
Citoz

Wiek: 41
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-08-21, 12:23   

Maniek napisał/a:
Ja mam zapłon jedne luzny jeden w trabim ale troche dalej mieszkam:)


Moze poczta podeslij jak dobry ;) ;)
_________________
Citoz
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-08-21, 12:38   

a moje 2 ma kamik :D
 
 
 
Citoz 
Citoz

Wiek: 41
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-08-21, 12:55   

Jendrej napisał/a:
a moje 2 ma kamik :D


Ja potrzebuje jeden na mala przejazdzke, kto chce piwo kto chce! Zapraszam z zaplonem ;)
_________________
Citoz
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-08-21, 13:08   

gadaj z kamim
 
 
 
KajteK 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-08-21, 14:52   

Leniwy stoi znów na moim podwórku więc zapraszam :D wyjmiemy z Leniwego i sie przejedziesz ;-) (i resora mi przywieziesz ;-) )
 
 
 
brat 
jezdze golfem


Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: ZOMO
Wysłany: 2007-08-21, 21:40   

o Ty morderco!
a kto mi potem zapłon ustawi? :P

to już wolę ruszyć tyłek i przynieść tego elektronika co się u mnie w domu wala.
_________________
a co, pospamuję sobie ;)
http://sunaj.pl http://karolciba.pl
 
 
 
KajteK 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-08-22, 06:20   

aj tam aj tam nie jojcz :-P

koledze nie pożyczysz zapłonu? :-P
 
 
 
Tasiemiec 


Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 456
Skąd: Sopot/Gdańsk
Wysłany: 2007-08-24, 23:54   

ej ale ja w leniwym ustawialem...:) i tak ładnie mi chodził:):):) kajtek nie psoc w nim...

znaczy sie nie ja Teść:P:)


Ja chce Traba..:)
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2007-08-25, 00:56   

masz kredensa ;)
 
 
 
KajteK 


Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2007-08-25, 06:35   

włacha-masz kredensa-a jak brat i Ksycior sie dowie żeście dłubali w zapłonie to zostaniesz wykastrowany łyżeczką...
 
 
 
Tasiemiec 


Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 456
Skąd: Sopot/Gdańsk
Wysłany: 2007-08-26, 11:51   

łyżeczkę ty ty se tam wiesz... co mozesz... ale nie mi..:)

a co do kredensa to posiadam..:P
i bede posiadal:)
i powiem ze on czeka na dogodny moment z wieksza kasa na naprawe..:)
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-09-18, 19:57   

Odgrzewam temat.
Historia zaczęła się już 3 tygodnie temu . wracając z Lęborka zaczął mi strzelać i przerywać. Myślę-zapłon, wezme się jak będę następnym razem w polsce. No i się wziąłem dziś. Pomyślałem, zmienie kondensatory bo nie zaszkodzi a mam nowe. Zmieniłem, ale przerywacze iskrzyły dalej jak iskrzyły, więc zmieniłem spowrotem stare. Pojechałem na jazdę próbną, i skubaniec nie ma wogle mocy. Co to może być?
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
JaJer 

Pomógł: 10 razy
Wiek: 70
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-09-19, 04:15   

Greg: -jeśli będziesz w poniedziałek to zapraszam.
regulatora prądnicy 6V nie mam.
Pozdrawiam.
 
 
 
Kaszub 
Kaszub

Pomógł: 1 raz
Wiek: 56
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 371
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-20, 19:17   

Mam jakieś aparaty w melinie na wzgórzu, (jest też troche czesci 6V) tylko muszę przerzucić masę gratów, bo wszystko jest w stertach kartonów z powodu remontu, ale poszukam. Jeśli będziesz w Gdyni, zajrzyj do mnie tak czy inaczej. Moj nr telefonu bez zmian, ale ja straciłem część kontaktów bo komórka w serwisie
Melon się pyta, czy nie zostawił swojej liny w Kopa-linie:)
Pozdrowy
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-09-21, 12:04   

jak będę w gdynie odezwę się, bo planuje w tygodniu się wybrać. Powiedz Melonowi że zobacze jak tam będę.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
gieru 
;)


Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Ustka/Słupsk
Wysłany: 2009-10-24, 14:44   

Witam!
Na wstepie sorki że nie uczestnicze na codzień w życiu CTT ale śledze codzennie :P

Sprawa wygląda następująco:
Pomykam sobie trabem no i v-max to jedyne 105km/h na zarąbistym rozbiegu praktyznie na kazdym biegu pod "odcine" :) brak mu też tego efektu wciskania w fotel.
Sam kombinuje jak go ustawić, w/w osiagi byly robione na zpłonie ustwionym tak" przerwa na przerywaczak około 0.45, znaki na kole pokrywające sie z łączeniem połówek karteru. No i oczywiscie wzystko bez rozchylania cieżarków.
Ostatnio próbowałem z rozchyleniem na patencie z drutem ale coś mi nie wychodziło, jakos ustawiłem , odpalił ale przy wiekszych obrotach zaczyna się "dusić" i osiagi poszły w dół.

Mógłby ktoś opisać jak ustawić zapłon tak na tip-top i jak domowym sposobem skutecznie rozchylic cieżarki. Krok po kroku :) bo ksiązka Skurskiego to jedno, o CT już niewspomne bo tam za takie pytania można opieprz dostać.
Dodam że dojazd w okolice 3m odpada :P

Dzięki!
_________________

 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1451
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-10-24, 16:01   

Ja ustawiałem na oko (ucho) przejechałem się kawałek, i kombinowałem, a to troche wyprzedziłem a to troche opóźniłem , aż było ok. Później sprawdzałem na lampie strobo, był wprawdzie lekko wyprzedzony ale jechał dobrze to już nie zmieniałem.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-10-24, 16:15   

najważniejsze to chyba by przerwa była odpowiednia i tłok był oko 4mm przed punktem zwrotnym [;
a reszta to sie bawisz to w lewo to w prawo płytką i jak działa to działa :)
a jak nie to kombinuj. no i iskra musi być dobra :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11