2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] GLEBA
Autor Wiadomość
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 10:12   [1.1] GLEBA

Witam chodzi mi oto jak DOBRZE zglebić 1,1 ;) auto ma 4 amorki i 4 sprężynki niechodzi mi żeby był niższy 1cent czy 2 a dobre 5 czy 10 ;) z góry wielkie thx
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 11:04   

tnij ]:->

;-)
 
 
 
Śróba 
ajnc koma draj

Wiek: 43
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Elbląg/Bantry
Wysłany: 2010-07-22, 13:40   

Duzo zalezy od tego jakie masz sprezyny. Ja nie jestem zwolennikiem przycinania. A jesli juz tak to nie dawaj zadnych sportowych sprezyn bo jezdzac po naszysz drogach czul bedziesz kazda dziure i kamien. No ale przyznam sie, ze ciecie jest najtansza i najszybsza opcja. :lol:
_________________
Śróba
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 13:59   

Gołąb miał tak delikatnie zglebione ?

Ja mam na przodzie sprężyny od polo 86c chyba ;]
Jest dużo niżej ale również dużo twardziej i jak Śróba pisze czujesz każdą dziurę i buda dostaje zarypiaście po dupie :/
 
 
 
Śróba 
ajnc koma draj

Wiek: 43
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Elbląg/Bantry
Wysłany: 2010-07-22, 17:03   

Ja kiedys z kumplem wstawilem sprezyny pol - sportowe (zolte) od golfa III to sie jezdzic nie dalo. Przy predkosci 60 km/h myslalem, ze mi amory maske przebija. Z gory mowie nie kombinuj ze sprezynami od innych aut. Praktycznie kazde auto jest ciezsze od trabanta, dlatego posiadaja twardsze amory gdyz nacisk jest wiekszy. Jak ciac to tylko orginalne sprezyny zadne inne. :-D
Powodzenia.
_________________
Śróba
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 17:46   

Oj nie przesadzaj :P
na gładkiej drodze jest zajebiście a jak zapitalasz 60 po dziurach to nie dziw, że wszystko wywala :D
Ja jakoś jeszcze żyję ;-)
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-07-22, 17:56   

no ja teraz mam 1.5 zwoja uciente z przodu(z tylu chyba 1 i amory od poloneza) i juz widac efekt, ale nie ma gleby, z tylu kola stoja prosto bez pozytywu moze lekki negatyw i jezdzi sie lepiej niz na normalnych o normalnej dlugosci :P ,

ale mialem jakies sprezyny i mam nadal w garazu ale co to jest dokladnie, nie wiem slyszalem plotke ze top sa utwardzane sprezyny do trampka sciagane za zagranicy, ale jakiemus kutasowi bylo jeszcze malo i je podcial ale ile zwoi to nie wiem, reasumujac to na tych sprezynach samochod byl 5cm nad ziemia liczone od wózka do gleby,

sa plusy i minusy, tu zalezy jak uzytkujesz samochod, jak poprzednicy pisali trzesie ale to nie jest rzecz do ktorej nie mozna sie przyzwyczaic :), moim zdaniem jednym najwiekszym minusem, jest to ze polskie drogi sa do dupy i w momecie szalenczej jazdy i mocnego dohamowywania kola na dziurach traca przyczepnasc poprstu sie blokuja, i twoje hamowenia sie wydluza bo normalnie kolo wjedzie w nierownosc i bedzie wniej normalnie hamowac a tu przelatujesz nadta nierownoscia i przez pewien moment w ogole nie masz kontaktu z ziemia a jak masz to znikom,y troche niebezpieczne,

pozatym zawsze jak masz nisko samochod bedzie twardo i musi byc twardo bo jak by nie bylo to przy hamowaniu bys ryl przodem po ziemi :P

wiec jak jezdzisz bryka na codzien odradzam, jezeli okazjonalinie, zloty, spotu, wycieczki to czego sie nie robi dla wygladu :)
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 19:25   

ja mam teraz w jettcie kit fk i wózek od ziemi jest 2,5cm więc o taka glebe mi chodzi :mrgreen: :mrgreen: więc pewnie wrzuce spręzyby od polo 86c plus amorki sport ;)


p.s Golab chcesz je sprzedać te sprężyny ??
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-07-22, 19:58   

w zasadzie to nie wiem, bym musial pomyslec, bo ja tez chce zrobic glebe, ale nie wiem kiedy to nastanie ale pewnie pojde o krok dalej i wrzuce gwintowane zawieszenie, pozatym ile takie sprezyny moga byc warte ? zloz propozycje i pomyslimy :)
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 22:39   

Golab, 4pak zimnego lodowatego piwa marke wybierasz ty ;-) :?:
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-22, 23:50   

oj Gołąb to masz pole do popisu z tym piwem xD
 
 
 
Golab 
lubie placki

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1552
Skąd: 3Mia100
Wysłany: 2010-07-23, 08:36   

zapomnialm dopisac ze to jest tylko przod :)
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-23, 10:33   

Golab, spox ;)

[ Dodano: 2010-08-04, 22:56 ]
pyt następne jeśli zglebie TYŁ to negatyw zrobi się automatycznie? czy musze kombinowac z podkładkami itp ?
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Kris 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 2075
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-05, 01:20   

zrobi się a jeśli chcesz mocniej to chyba takie "dzwonki" trzeba dorobić na wewnętrzne mocowanie wahaczy?
 
 
 
redips 

Wiek: 40
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-08-05, 07:09   

ew. podciac i zgjac wahacz
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-05, 08:49   

redips napisał/a:
ew. podciac i zgjac wahacz
jak to Robił Robert i to jest wersja KAMIKAZE :P bo jak pierdyknie wachacz przy 100km/h to ja dziękuje :P
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3646
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-05, 09:58   

co ci ma pierdyknąć jak był on dodatkowo wzmocniony :)?
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-05, 17:07   

J., wszystko sie może zdarzyć gdy głowa pełna marzeń :D
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
redips 

Wiek: 40
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 388
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-08-06, 07:49   

To ja teraz mam pytanie.

Dlaczego wszyscy pisza i mowia ze trzeba 1,5 zwoju? nie można 1 lub dwa? lub 1,25 np?

Jak duże jest obnizenie przy 1,5?

Pytam bo w bliższej lub troche dalszej przyszłości też zamierzam to robic :)
 
 
 
eMTi 
emcik


Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-15, 09:29   

redips, przy ścięciu 1 zwoja niewidać wogole rożnicy ;-) najlepiej ściąć 2 zwoje to już różnica będzie :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam eMTi

Slow but Low...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10