To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - [1.1] Gażnik. Różnica między 1.3

Greg - 2009-09-30, 19:31
Temat postu: [1.1] Gażnik. Różnica między 1.3
Jaka jest różnica miedzy nimi? Czy jak założę gażnik od 1.1 na silnik 1.3 to zmniejszą się osiągi? Próbował ktoś? Mój przestał jeżdzić na benzynie, chodzi tylko na wolnych obrotach.
KajteK - 2009-09-30, 19:36

podobnież się różnią chyba dyszami... może JaJer będzie wiedział dokładnie :-)
Greg - 2009-09-30, 20:00

Jeśli tylko dyszami to można przekręcić. Ale czy nie różnią się czasem wielkościa przepustnicy? Bo mam dwa od 1.1 które chodziły dobrze na benzynie i zastanawiam się żeby przełożyć.
JaJer - 2009-10-01, 02:12

Dysze i średnica gardzieli, reszta to samo. Chodzić oczywiście będzie, ale osiągi będą ???

[ Dodano: 2009-10-01, 02:16 ]
Greg: - jak zdejmiesz "gumowy kaptur" masz dwie dysze, wykręć je i wyczyść. Od tego zacznij. Jeszcze ważną rzeczą na benzynie jest podstawa gaźnika. Jak rozwulkanizuje się guma to są cyrki. - to też może być głównym powodem złej pracy silnika.
Pozdrawiam.

Greg - 2009-10-01, 09:52

Tą podstawe kiedyś już wymieniałem bo dziurawa była, także to wykluczam. Pod gumowym kapturem są trzy dysze. Czy mogę wykręcić wszystkie czy tylko dwie, a jeśli dwie to które?
Śróba - 2009-10-02, 13:37

Ja przekladalem dysze z gaznika 1,3 do gaznika 1,1 i bylo ok. Nie czulem zadnych roznic.
KajteK - 2009-10-02, 13:58

bo Ty człowieku w ogóle nie masz wyczucia jeśli chodzi o obsługę pedału przyspieszenia :lol:
Śróba - 2009-10-03, 15:25

To, ze wciskam go do konca to nie znaczy ze nie mam wyczucia. Musisz wiedziec ze do prowadzenia Tramburgini Diablo ]:-> trzeba miec wyczucie.
eddie - 2009-10-25, 20:30

Panowie ;]
jeszcze raz sprawa z gaznikiem

ma sie to tak:
motor 1.3 lpg - jak nabylem dawce to smigal tylko na lpg abo wedle wlasciciela dysza od benzyny jakos padnieta i nie szlo go na benzynie palic.
po przekladce motoru do traba zrezygnowalem z lpg z przyczyn roznych i odpalic chcialem na benzynie, po przygodach z p.paliwa i przeciekami tu i tam okazalo sie ze nie chce chodzic.
teraz pytanie moje:
czy jak przekladke zrobie gaznika z 1.1 do 1.3 to bedzie to to jezdzic jak trza czy dupa? ew czy mozliwosc jest poskladania z 2 gaznikow jednego ok? czy tez moze wiecie gdzie moge nabyc dysze (tylko ktora to? ;D )?

a moze ktos ma gaznik od 1.3 i chce go wymienic na swiezo ustawiony i cacy caly od 1.1?

dziekuje i pozdrawiam
edd

J.J. - 2009-10-25, 20:36

a czemu nie wyczyscisz gaznika 1.3 ?
Greg - 2009-10-25, 21:43

U mnie czyszczenie nic nie dało, jak nie jeżdził tak nie jeżdzi, a teraz to nawet chyba gorzej. tyle że mój jeszcze odpali na benzynie czyli wolne obroty ma, ale jechać już nie jedzie.
J.J. - 2009-10-25, 21:48

ogólnie to ja mam gaźnik od 1.1 tylko trzeba mu blaszke od plywaka wymienić i elektrocośtam od ssania mu brakuje.
eddie - 2009-11-08, 22:38

Greg, zrobilem operacje u sie i daje rade, tzn chodzi na wolnych i ladnie wkreca sie na wysokie, przy obciazeniu nie gasnie ale nie wiem jak z osiagami (predkosc itp.)

spod gaznika zostal z 1.3 ( komora plywaka i gardziel) a gora z 1.1 (plywak, dysze itd)


mam nadzieje ze nacos sie nada info takie ;]

pozdrawiam
edd

ps. poszukuje plastixa - pierscionka ktory mocowany jest na gaznik a do niego guma z filtra powietrza.
chetnie nabede abo nie mam a potrzebny.

;]

edd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group