To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - [wsio] Konserwacja profili zamkniętych.

J.J. - 2009-09-29, 22:07
Temat postu: [wsio] Konserwacja profili zamkniętych.
Szukam kogoś do zrzuty na fluidol.

W planie mam zalanie profili do pełna :)
Potem wpompować trochę powietrza by ciśnienie wywaliło np. fluidol każdą szparką :)
Następnie zlać do butelek i następne Auto :)

emi - 2009-09-29, 22:12

a ile to może stać? bo może mi by się przydał?
koko - 2009-09-29, 22:24

W sumie to nie głupie...
z chęcią bym zabespieczył garba przed zimą...
...bo w traba jak by u mnie wlać to każdy wie...

J.J. - 2009-09-29, 22:27

Emi, nie wiem. Muszę wyliczyć ile litrów wejdzie w auto.
Najgorsze jest to, że progi i jaskółka to jedna całość i w to wchodzi tego najwięcej.

Koko, w co ty chciałeś to wlewać :D ?

koko - 2009-09-29, 23:53

W szyje ...
...kanał gżewczy = próg nadproże....

JaJer - 2009-09-30, 08:45

Fluidol najlepiej pompować jak jest ciepło, albo auto jest rozgrzane w bardzo ciepłym garażu. Teraz na zewnątrz już są zbyt niskie temperatury :(
Masa zastyga na zimnych blachach i traci właściwości penetrujące :(

Greg - 2009-09-30, 10:19

Palnikem rozgrzać:):), ale przedtem bezołowiówki wlać i tydzień jeździć, jak to kiedyś ktoś na forum CT napisał.
iks - 2009-09-30, 16:34

ja mogę załatwić w tym momencie ze 20 litrów surówki ropnej ]:-> ale to się nie na da chyba raczej bo tam kupa siarki...
J.J. - 2009-10-07, 11:31

Bry.
decyduje się na preparat Noxudol 750. Ponoć nie ma lepszych, ale cenowo wychodzi to ciut więcej niż fluidol.

10 kilo fluidolu kosztuje 125zł
20 litrów Noxudolu kosztuje 400zł ( na allegro jest drożej, udało mi się źródło znależć )

Różnica spora. Pytanie też czy kg=l.

Cz jest ktoś chętny?
Z pewnych względów Adaś-X ma pierwszeństwo :)

KajteK - 2009-10-07, 11:54

szczerze śmiem wątpić aby w przypadku tak gęstego specyfiku 1kg = 1l :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group