To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - [601] Zapala, jedzie i gaśnie...

Greg - 2009-09-23, 19:29
Temat postu: [601] Zapala, jedzie i gaśnie...
Problem z ryszardem mam wielki. Dziś wyjeżdżając z bramy zgasł mi i nie chciał odpalić, choć rano odpalił odrazu bez niczego. Wykręcam świece , mokre. Wytarłem wysuszyłem, pokręciłem chwile odpalił. Jadę więc na poczte, po przejechaniu ok 700m zgasłi już zapalić nie chciał. zacholowaliśmu go do domu. zalane świece znowu. Po wysuszeniu udało się jakoś odpalić ale jakoś dziwnie chodził na wciśnięcie gazu reagował pożniej wypluwając przy tym spore ilości dymu jak na ssaniu. po kilku chwilach zgasł i nie odpalił już wiecej. Sprawdziłem na dwóch kompletach świec, iskra jest, odkręciłem komorę pływakową pływak wporzo.Zapłon w piątek był regulowany wszystko na nowe wymienione weń. W czym może być jeszcze problem?
J.J. - 2009-09-23, 19:37

zmień świece.

ja z Siksą męczyłem się przy jego Maśle ho ho ho ho ho i też zmienialiśmy świece 2 razy, ale jak zmieniliśmy na nowe nowe a nie nowe stare to było cacy. w zasadzie to michał nam tak powiedział ;p

Greg - 2009-09-23, 19:58

Świece mam i nowe nowe i nowe stare, jedne iskra, drugie NGK B6 coś tam. Ale iskra jest.
J.J. - 2009-09-23, 20:07

a może gaźnik mu zaduzo daje :> ?
JaJer - 2009-09-24, 06:48

Też myślę że za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej i się zalewa.
trabi80 - 2009-09-24, 17:06

A może zaworek iglicowy nie trzyma?
Greg - 2009-09-24, 17:22

zaworek iglicowy trzyma, sprawdzałem.
iks - 2009-09-24, 19:09

sprawdź czy masz linke ssania w gaźniku dobrze ustawioną tzn. czy jak masz na minimum to ci się ssanie zamyka, mógłbyś też próbować pokręcić śrubką do wzbogacania mieszanki ale na własną odpowiedzialność :-) lepiej z tym do gaźnikowca iść

sprawdź czy masz filtr powietrza że tak to ujmę drożny :-) takie rzeczy mi na razie do głowy przyszły

Greg - 2009-09-24, 20:50

ssanie domyka sie na bank, filtr nowy, a składem miesznki wole nie manipulować bo dopiero bym narobił bigosu.
Greg - 2009-09-26, 09:17

No to problem rozwiązany. Zachciało mi się kużwa korek od wlewu paliwa polerować. Przyczyną była zatkana dziurka na korku, tworzyło się podciśnienie i paliwo nie dochodziło do gażniek, w sumie dochodziło ale za wolno. Mimo wszystko dzięki za rady.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group