Garażowo Trabantowo - [1.1] sprzęgło
J.J. - 2009-07-12, 22:21 Temat postu: [1.1] sprzęgło dlaczego się tak zrobiło ?
pyt 2
czy da się samo łożysko wyciskowe kupić w sklepie z łożyskami czy to jakieś specjalne?
Golab - 2009-07-12, 22:31
jezeli to jest mowa o lozysku jakim mysle(czyli jezeli w sprzegle jest tylko jedno lozysko) to kiedys mi w warsztacie wlozyli lozysko od jakiegos forda (wyjeli z tej obudowy i dopasowali jakies fordowskie)
KajteK - 2009-07-12, 23:23
tak jak mówi Goły... wieź sobie wyjmij to łożysko i zobacz że wewnętrzna bieżnia jest wyciągnięte na zewnątrz...
a co do tego zdjęcia to mi się coś takiego też stało w niecałe 2 tyg. od wsadzenia nowego sprzęgła i wysłałem do motirex'a na reklamację i problemu nie było...
(prawda Ksyciorze )
haski - 2009-07-12, 23:57
kup sobie zwykłe łóżysko przebij środek ze starego i gotowe ja tak zrobil
Greg - 2009-07-13, 00:08
Jakiej firmy to tarcza? pytam zeby wiedzieć czego unikać.
JaJer - 2009-07-13, 07:35
Samo łożysko może nie wystarczyć. Ważna tez jest tuleja mocowana do skrzyni po której przesuwa się łożysko. SACHS produkuje takie łożyska i można kupić w sklepie z częściami VW. Sprawdź dokładnie docisk, są tam dwa druty blokujące sprężynę centralną. Jak jeden z nich pęknie to dzieją się cuda na kiju. (druty są w formie zespawanych okręgów po obu stronach "słoneczka")
J.J. - 2009-07-13, 17:38
wszystko jest ok poza tarcza.
tarcza z motirexu. jak i reszta.
a lozysko troszke juz szumi dlatego mysle o samej wymianie srodka bo 'obudowa' jest spoko.
JaJer - 2009-07-13, 21:48
Jasne! Ale na wszelki wypadek dokładnie oglądaj docisk. Mam takie trzy - wyglądają super, a nie nadają się do niczego. Na pierścienie z drutu zwrócił mi uwagę stary "sprzęgłowiec".
Pozdrawiam.
|
|
|