To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - Wstawienie 1.8 VW.

Golab - 2009-06-28, 12:09

Uwazam ze moj byl dobra baza i wykonanie tez jest ok, ale problem polega ze silnik 1.8 i wieksze maja wiksze masy i zawieszenie w trampku nie jest przygotowane pod ciezszy silnik jak i wieksza moc, hamulce tez nie sa rewelacyjne a musza zatrzymywac wieksza mase z duzo wiekszy predkosci, wiec uwazam ze jest glupota wkladac 150 czy 230 koni do samochodu gdzie nie masz przerobionej zawiechy i hamulcow. Wlozenie do traba nawet v8 o mocy 400 koni nie jest problemem, wiekszym wyczynem jest to zeby ten samochod jezdzil na codzien i byl bezpieczny.

P.S. Sroba pisalem zakladasz glowice od polo gt i masz 75 koni a potem kombinujesz dalej, kolo zamachowe odchudzic by sie szybciej bryka wkrecala na obroty.

http://allegro.pl/item666...ik_1_3_mpi.html

to jest link do silnika z ktorego podejdzie wtrysk znaczy cala glowica

¦róba - 2009-06-29, 16:45

Moze i masz racje ale kto sie tego podejmie?? Ja jak przyjezdzam do polski to gora na 2 tygodnie i nie mam czasu na grzebanie sie w silnikach jak kiedyc. Potrzebuje osoby ktora mi powie ze zrobi mi taki bajer i dokladnie okresli swoja cene.
Golab - 2009-06-29, 18:43

Uwazam ze kazdy warsztat sie powinien podjac zmiany glowicy
iks - 2009-06-29, 19:43

Warto spróbować się zapytać np. tutaj chociaż osobi¶cie nie znam tych firm ale może się czym¶ takim zajmuj±. Wiem, że pan Socha z gdyni to bardzo dobry fachowiec :-)

http://www.moto-szlifjerzyjelenski.pl/
http://www.zumi.pl/450695...ynia,firma.html

¦róba - 2009-06-30, 19:48

Tylko gdzie znalezc mechanika ktoremu podrzuce silnik a on go calkowicie przerobi? Dzwonilem po mechanikach w Elblagu i kazdy mowi ze takich zeczy to nie robi.
Golab - 2009-07-01, 11:01

podrzuc mu bryke i powiedz ze chcesz zeby ci zmienil glowice, bo masz teraz bez wtrysku a chcesz zeby ci zamontowal z wtryskiem i tyle, moze cie zle zrozumial, to tak jakby ci powiedzial nie wymieni ci uszczelki pod glowiaca bo takich rzeczy nie robi :/.

Jak nie chce sie bawic w elektryke to wieziesz do drugiego warsztatu i tam mowisz ze chcesz zeby ci wszytko podlaczyli :). (pamientaj ze musisz miec ta glowice z wiazakami elektrycznymi od tego silnika)

Dzwonilem i znajmowy sie tym nie zajmie ze wzgledu na elektryke podlaczenie, ale glowice ci zmieni koszt kolo 200 zloty, zadzwonilem do drugiego i powiedzial ze moze wszytko ci zrobic ale to dopiero na jesieni(zima) kosztow nie znam, zapytal tylko czy uklad korbowodowy wytrzyma wieksza moc wiec twoim zadaniem jest sie dowiedziec czy wytrzyma popytac ludzi ktorzy to robili czy wytrzymuje, bo jak nie trzeba zrobic swapa.

P.S. druga opcja jest lepsza bo koles zrobi ci to dobrze, troche potrwa ale sie oplaci. Pytalem sie jeszcze o podniesienie mocy i co powiedziano to ze mozna wlasnie to kolo zamachowe odchudzic(bedzie sie lepiej wkrecac na obroty), polerowac doloty i wyloty ale tego nikt chyba ci nie zrobi chyba ze jest zaklad ktory sie tym zajmuje(zbyt czaso chlonne) i wydech ale zaprojektowany przez kogos kto sie zna, zaprojektowany do konkretnego silnika a nie ze ucinasz rure i myslisze ze bedzie wieksza moc.


Jak bedziesz w polsce to sie odezwij to sprobujemy cos wyczarowac, najlepiej kupic cale rozbite polo.

¦róba - 2009-07-02, 13:59

W polsce powinienem byc na poczatku wrzesnia. Auto moge zostawic u kazdego mechanika i wrocic za kilka miechow po odbor. Nie jestem ograniczony czasowo, nie bede naciskal byle szybciej. Daje wolna reka i duzo czasu.
Golab - 2009-07-02, 16:49

to jak przyjedziesz to pojedziemy pogadac z kolesiem i cos wymyslimy :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group