To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - Wstawienie 1.8 VW.

Śróba - 2009-06-22, 13:58
Temat postu: Wstawienie 1.8 VW.
Ciagle po bani mi chodzi 1.8. A w polsce jestem 2 moze 3 razy w roku na kilka dni. Wiece sprawa jest prosta. Kto moglby mi wstawic 1.8, lub kto zna kogos kto by sie tego podjol? No i jaki to byl by koszt. Jak ktos wie cos na ten temat to czekam - piszcie.
J.J. - 2009-06-22, 19:39

gg napisał/a:
vr: (16:23)
zasadnicze pytanie czy on sam sobie bedzie to robil czy kce ze by ktos to robil ? ;]
Ja: (16:23)
jesli samemu
vr: (16:24)
to powinien sie w 6-8 klockach zamknac
wrunek 1 zdrowa baza ;]
Ja: (16:25)
:D
vr: (16:25)
z modow pociecie komory silnika troche wzmocnienie budy a reszta to w praniu wychodzi
Ja: (16:25)
:)
dzikei
:D
vr: (16:25)
np. polosie linki od biegow itp :]
(16:26)
no i kwestia silnika jak juz wkladac to nie 1,8 90 ps :PP
(16:27)
chyba ze 1.8 T :D

Kris - 2009-06-23, 01:07

Śróba... kogo Ty chcesz w jajo zrobić? :-P

przecież Ty już od przynajmniej zeszłego roku masz 1,8 i do tego 170KM :lol:

http://www.youtube.com/wa...feature=channel

:mrgreen:

Śróba - 2009-06-23, 12:59

Ten filmik to nie ja wstawialem na youtube. I ja nigdy nie mowilem ze tam byl G60. To jakies niespelnione marzenia innych, mi wystarczy 1.8 bez kompresora.
Kris - 2009-06-23, 14:41

to chyba ten kolega, który wszystkim coś próbuje wcisnąć xD

;-)

Śróba - 2009-06-24, 18:11

Moze i tak. Ja tam sie do tych filmikow nie przyznaje i do tych opowiesci.
Golab - 2009-06-24, 19:20

mi wyszlo kolo 8 tys(wiesz co bylo robione) a kto sie podejmie to ze swieca trzeba szukac :)

(16:26)
no i kwestia silnika jak juz wkladac to nie 1,8 90 ps :PP


ja mam taki silnik i to sa najwytrzymalsze silniki vw(nie zmienia to faktu ze jak trafisz kiepski egzeplarz to bedziesz mial takie problemy jak ja:P) ale nie ma problemu by wlozyc potem 2.0 150 ps, bo mocowanie silnika sa te same.

teraz jak bym wkladal silnik to bym wlozyl honde jakas (np. CRX), tylko najlepiee kupic drugi samochod i powoli przeszczepiac, bo jak kupisz sam silnik to potem moze wyjsc lipa tak jak u mnie :/(poobcinane wiazki itp, ogolnie silnik wlasnie mi sie skonczyl ;p)



P.S. jak cie nie ma w kraju to na dziendobry zamontuj sobie wtrysk od polo gt(albo dwugardzielowy gaznik od golfa) :), maloroboty, a na pocztek ci wystarczy :]

Śróba - 2009-06-25, 14:36

Te gazniki lub wtryski tez kto by musial zrobic. A jak mam sie tak bawic i co jakis czas cos wymieniac to moze lepiej od razu walnac jakis silnik powyzej 100 KM. 6 tysia moge dac na dzien dzisiejszy.
J.J. - 2009-06-25, 14:58

a czytałeś to co ja ci wkleiłem?

pisał mi to koleś co wstawił 6 cylindrów w traba [;

KajteK - 2009-06-25, 15:29

ja tam swego czasu miałem 2,6 litra w 8 cylindrach i montaż tego nie zajął dłużej jak 20min... :lol: nie wiem nad czym wy się tyle spuszczacie.... :lol:
Golab - 2009-06-25, 17:49

za 6 tys musisz robic sam, nikt ci nie zrobi tego za 6 tys.

A wtrysk ci zamontuja i nie sadze zeby to jakies mocno pracochlonne bylo, musisz tylko glowice zmienic i dolot itp blok silnika i skrzynie zostawiasz, pwnie szybko ci pujda przguby, ale kopa powinno miec :)

Śróba - 2009-06-26, 16:18

Czytalem ta rozmowe z gg, tylko mi nie potrzeba 6 cylindrow. No juz sam nie wiem. A te 2,6 litra wstawione w 20 minut? Jakos mi sie wierzyc nie chce. Tak naprawde nie musi to byc dokladnie 1.8. Moze to byc stare 1.3 tylko jak je wyzylowac do jakis 100 KM. To chce osiagnac.
Golab - 2009-06-26, 16:48

ja bym wstawil wtrysk i skrzynie od polo gt (polo gt ma 75 koniofff), i jak bys odchudzil kolo zamachowe, pobawil sie w jakies wydechy filtry stozkowe, to moze to fajnie zapierdalac, to z tym powinnes sie zamknac w 3 tysiach i komus to zlecasz :)


Mozna sie pobawic tez w szlif cylindrow, zregenerowac i zplanowac glowice ale to juz jest wieksza kasa :).

anal - 2009-06-26, 23:12

Kajtko mial 2,6 i 8 cylindrow, ale palil i tak tylko na 4 ;) moze dlatego ze to byly dwa silniki, tylko nie pamietam cyz bagaznik czy przyczepka ten drugi :P ale faktycznie montaz byl szybko. demontaz tez :P
J.J. - 2009-06-26, 23:46

Śróba napisał/a:
Czytalem ta rozmowe z gg, tylko mi nie potrzeba 6 cylindrow


wiem tylko on mówił o każdej przeróbce do traba.
bo co to zaróżnica w modach z 1.8 90KM a 1,9l 190KM

JaJer - 2009-06-27, 07:45

Ja mam 3,7l 12 cylindrów!
jeden 1.1 (4cylindry) w jednym T, jeden 1.3 (4cylindry) w drugim T i jeden 1.3 (4cylindry) w garażu.
Pozdrawiam.

Golab - 2009-06-27, 10:21

bo co to zaróżnica w modach z 1.8 90KM a 1,9l 190KM

roznica jest taka ze musisz wiecej przebudowac, bo z doswiadczenia wiem ze trab ledwo znosi 1.8 90 ps, a moze nawet nie znosi. Fakt jest faktem ze jak wstawiac to najlepiej isc na calosc :)

J.J. - 2009-06-27, 12:24

nie musisz wiecej przebudowac.
a czy ledwo znosi. kwestia wykonania i bazy :)

koko - 2009-06-27, 14:09

no ja mam 1.3 tylko ze chyba już lewituje bo baza niewiem na czym sie trzyma...
Śróba - 2009-06-27, 15:04

No to widze ze nadal nic sie nie dowiedzialem konkretnego. Moze ktos wie jak z 1,3 wycisnac troszke kucy? Tylko nie piszcie mi takich glupot jak:sportowy filtr czy tlumik. Chodzi mi o konkrety.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group