To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - Problemy kokona

koko - 2009-04-09, 01:11

U mnie guMA :( A I STACYJKA MI SIE ZASPAWAŁA :) ALE OCZYWIŚCIE JEŻDZI:p
koko - 2009-04-10, 12:16

A kto mi powie jak w cwaju gaźnik wyczyścić?
J.J. - 2009-04-10, 12:56

wygotuj w occie
koko - 2009-04-11, 14:11

Ok a jak już zrobie zupe z gaźnika na occie to kto później mi tą śrube mieszankową ustawi?
Tasiemiec - 2009-04-11, 14:20

jak bedziesz ja WKRĘCAŁ to policz ile obrotow zrobiles to powinno byc jakies 2,5 obrotu... i zapamietaj a potem wykrec wyczysc i wkrec jak wkrecisz to odkrec tyle ile bylo wtedy:) powinno zadziałac...
J.J. - 2009-04-11, 14:21

nie wykrecaj jej [;
koko - 2009-04-14, 02:02

w naszym gaźniku to jest aż czarno:)
dejmien - 2009-04-14, 12:43

szatański czarny trab, to i w gaźniku czarno ;-) może poprzedni właściciel miał taką wizję że wszędzie musi być czarno :-P
iks - 2009-04-14, 20:20

śrubkens w gaźniku lepiej nie ruszać! niby tyle samo się przekręci a potem już nie tak samo będzie jeździł bo jedna śrubka w tą pare stopni druga w tamtą i już o... pali jak smok strzela z wydechu i tyle z tego wychodzi że trzeba dać do regulacji albo kupić nowy nie ruszany gaźnik :-) czytałem o regulacji gaźnika na niemieckim forum i są tam jakieś wykresy zależności liniowej między dwiema śrubkami do ustawiania mieszanki...

najlepiej wymyć benzyną albo ropą z wierzchu, wykręcić śrubki i dysze oprócz dwóch do regulacji składu mieszanki lub jednej w przypadku starego gaźnika i wygotować w occie z wodą śmierdzi to masakrycznie :-D a potem przedmuchać sprężonym powietrzem i powinno być dobrze, aha nie zapomnieć sprawdzić stanu uszczelek w newralgicznych punktach takich jak chociażby w komorze pływakowej jest takie ustrojstwo na sprężynce dociskane takim "młoteczkiem" ja tam miałem zużytą i się blokowało. Dysze oczywiście też wygotować lub wyczyścić, najlepiej osobno od korpusa. No i na koniec sprawdzić czy pływak szczelny jest, czy zawór zamykający dopływ paliwa(ten iglicowy zamykany przez pływak) jest sprawny i się nie zacina, oraz sprawdzić samo ustawienie pływaka czy ma odpowiednie położenie.

Ja miałem przeboje z gaźnikiem więc jak coś koko to znasz mój telefon :)

dejmien - 2009-04-14, 21:06

iks napisał/a:
aha nie zapomnieć sprawdzić stanu uszczelek w newralgicznych punktach takich jak chociażby w komorze pływakowej jest takie ustrojstwo na sprężynce dociskane takim "młoteczkiem" ja tam miałem zużytą i się blokowało.

z tego co wyczaiłem to jest od wzbogacenia mieszanki na wysokich obrotach i ja po rozkręceniu i złożeniu gaźnika mialem taki myk, że to za wysoko odbijało i ten pazurek wskakiwał pod to ustrojstwo i blokował mi się gaz.... mało się przez to nie rozwaliłem. Zdejmuję nogę z gazu a trab sie dalej rozpędzał... :-P na szczęście pomogło szarpanie nogą pedału gazu od spodu ;-) a potem musiałem po prostu wkręcić to żeby nie odbijało za wysoko.

koko - 2009-04-14, 21:16

Dziękówa pewnie będziesz przydatny jak sie za to wezme:)
dejmien - 2009-04-14, 21:22

no i mi w walce z gaźnikiem bardzo pomogła niemiecka dokumentacja (zrobiłem pdf'a na podstawie jakiejś niemieckiej strony):
http://dejmien.webd.pl/pl...0(org.niem).pdf

no i fragmenty mojego nieudolnego tłumaczenia, które robiłem, żeby mój ojciec też coś z tego skumał:
http://dejmien.webd.pl/pl...(fragm.pol).pdf

koko - 2009-04-14, 21:34

chyba każde tłumaczenie lebsze niż pełny szwabski (zwłaszcza ddr-owski:) :-P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group