To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Rozmówki Trabantowe - 1.1, 1.3 czy 2.0 (lub jakiś inny :)) Debata :)

PeQ200 - 2013-09-19, 01:01
Temat postu: 1.1, 1.3 czy 2.0 (lub jakiś inny :)) Debata :)
Dobra, zbieram się żeby założyć temat, o moich dokonaniach, ale się jakoś zebrać nie mogę... :P Nie ważne... Przyjdzie czas, będzie rada ;P

Po ciężkiej, mozolnej i...nieudanej próbie samodzielnego remontu blacharskiego mojego Belmondziaka (nazwa zwyczajowa, przejęta od poprzedniego właściciela ")), rozwaleniu sobie palca pękniętą tarczą (klasyczny brak osłony), straceniu motywacji i jeszcze innych... Zaświeciło słoneczko :D

Trafiłem budę od 1.1 po remoncie blacharskim :D Wszystko dzwoni (no prawie wszystko, bo prawe nadkole tył trzeba trochę popieścić), a drzwi zamykają się lepiej niż w nowej E klasie :D

No i tak sobie myślę, już perspektywicznie o silniku.

Rozsądek podpowiada mi, żeby włożyć 1.1, bo mam dobry silnik i cieszyć się ekonomicznością i tym, że wreszcie można jeździć, a nie stać :)

Pokusa mówi "wrzuć 2.0" :D

A brat - "Toć byś już sobie wstawił te 1.3"

Co sądzicie? Jakie wasze zdanie? Lepsze 1.1 czy 1.3? Bo słyszałem już różne opinie :) SWAP czy Ori? :D

J.J. - 2013-09-19, 08:10

masz 1.3? jak masz wrzucaj.
jak nie, zrób by jeździł pierw potem kombinuj.

Golab - 2013-09-19, 09:21

J.J. napisał/a:
masz 1.3? jak masz wrzucaj.
jak nie, zrób by jeździł pierw potem kombinuj.


prawda


jak chcesz 2.0 przygotuj się na wydatki i brak wolnego czasu, bo to nie jest tylko zmiana silnika, a tez blacharka, hamulce, układ chłodzenia, zawieszenie itd.

Oczywiście jak ma być to zrobione by nie bać się o swoje zycie

elptakusa - 2013-09-19, 14:36

Jak dobre 1.1 masz to pakuj do środka, fajnie śmiga ale nie powiem 1.3 od polo wpakować fajnie bo wtedy zaczyna zaginać czasoprzestrzeń no ale już wtedy polecam dołożyć serwo do hamulców, szersze kółka, usztywnić zawieszenie itp itd.
PeQ200 - 2013-09-19, 21:28

Rzekne tak... jak mowi Golab 2.0 to duzo roboty a jej mianownikiem jest kasa, ktorej nie mam. A ze chce ruszyc jak najszybciej, wiec z tej opcji zrezygnuje na pewni. Moze za pare lat sie pomysli. :-)

Nie mam 1.3, ale ewentualnie bym zakupal. Ale moje 1.1 w opinj mojego sasiada mechanika od starych vw jest w dobrej kondycji.

Gwint do tylu mam gotowy, a do przodu zwrotnice, hamulce + gwint od corsy pojdzir. Szerokie kola obowiazkowo :-D :-D Jako ze mam juz pusta komore zadam sobie trudu i wmontuje serwo.

Chyba 1.1 bedzie narazie najsensowniejsza opcja, zwlaszcza, ze nie sram kasa :-) Chociaz pokusa 1.3 jeszcze pozostaje.

Golab - 2013-09-20, 09:06

olej serwo, przynajmniej wiesz ze naciskasz :P
elptakusa - 2013-09-20, 10:59

Przy 1.1 można olać :D Noga robi się silniejsza :D
Aż sobie wyrwałem blachę pod pedałami... pódje to pospawam lepiej :P

PeQ200 - 2013-09-20, 12:00

No się jeszcze zastanowię nad serwo, ale z drugiej strony, jak mi się zamarzy kiedyś SWAP, to będzie już zrobione. A to znowu nie wiadomo ile roboty nie jest. Chociaż z drugiej strony... to w zasadzie ma być fura głównie do POM-ów. Będzie pewnie negatyw i gleba. To w sumie jakiś rajdowych prędkości nie będę nim osiągał. A jak się jedzie wolno to i dłużej Cię widzą ;P
Golab - 2013-09-23, 09:27

jak zamontujesz serwo, a potem bedziesz robil swapa na cos wiekszego jak 1.8 to i tak bedziesz musila pewnie zrobic nowe serwo zeby sie wszytko zmienilo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group