Rozmówki Trabantowe - Kupno trabanta 601 kombi
rado343 - 2010-05-26, 16:07 Temat postu: Kupno trabanta 601 kombi Witam jestem tu pierwszy raz i od razu przeje do sedna sprawy mogę kopić trabanta 601 kombi silnik 2-sówowy odpala jeździ choć przy 40 mocno kierownica bije i nie wiem co jest grane ogólnie stan w środku dobry na zewnątrz do odmalowania maska jest pęknięta i z tego co wiem można ja żywica naprawić ?
może macie jakieś porady dla nowicjusza
Pozdrawiam Radosław
J.J. - 2010-05-26, 18:08
napisz gdzie to jest i zabierz kogoś ze sobą :)
najlepiej ;)
szefo123456 - 2010-05-26, 22:39
Hej.
Na początku co do bicia kierownicy powodów może być wiele..
1. Opony mogą być jajowate, lub krzywe bo to pewnie jakies stare z epoki.. miałem tak we fieście
2. felgi mogą być krzywe lubi masakrycznie źle wywazone..
3. luzy w zawieszeniu !!! to standard chyba w kazdym trabancie :P
Tak jak pisał kolega wyżej... zabierz kogoś ze sobą kto się na tym zna niech obada silniczek.. bo wiadomo serduszko najwazniejsze pozatym to 2 takt to musi chodzić chyba że wał krzywy co się czesto tam zdaża i tłoki z pierścieniami moga być do "dupy"
Ale tak jak pisałe obadajcie silniczek... i co najważniejsze instalacja 12 czy 6 v ? najlepiej jak bybyła to 12 bo do 6 ro juz czyba ciezko z cześciami no i pradnica archaik...
Kolejna sprawa to buda nie partrz na to ze ładnie wygląda duroplast nie zgnije :P
Ale reszta w trabancie zazwyczaj w kazdym jednym do roboty... zwróć uwage na progi... i na podłoge oraz na mocowania wachaczy... bo czesto lubi tam wygnić :/
Wiec w skrócie to tak oblukaj go z dołu osluchajcie silnik i co najwazniejsze traguj sie z ceny :)
Pozdrawiam
P.S sorka za błedy "procenty":P
Kris - 2010-05-27, 00:38
wszystko git ;]
ja bym tylko kolejność zmienił...
najpierw badaj budę, blachę itd.
części mechaniczne zawsze da się zrobić a pospawać budę największy problem :/
rado343 - 2010-05-27, 10:07
Dzięki za wskazówki jeszcze raz dokładnie obejrzę aaaa dodam że to rocznik 78
J.J. - 2010-05-27, 11:34
weź kogoś z sobą :)
najlepsza rada :)
albo weź młotek i wal wszędzie :P
emi - 2010-05-27, 12:37
no to 6 voltów :) chyba że to takie 78 jak z koziej dupy trąba.
a poza tym to pamietaj że kupujesz Trabanta a nie auto z salonu co by nie było i tak na dzień dobry są wydatki i cudów nie oczekuj
Kris dobrze mówi, blacha najpierw, podnies dywaniki z przodu koniecznie.
J.J. - 2010-05-27, 12:41
wywal dywaniki i pukaj
jak coś świeżo malowane to tym bardziej pukaj :) ( 2 raz nie popełnię tego błędu! )
progi, jaskółka, bagażnik, zobacz czy duroplast trzyma sie przy nadkolach, podszybia czy nie są zjedzone, rynienki w środku w dachu itd itp ;p
rado343 - 2010-05-31, 10:35
A wiec panowie oglądałem trabiego progi lekko rdzewka wzięła, dywaniki podniosłem i moim zdaniem podłoga wygląda bdb pali ładnie instalacja 12v ale ta maska mnie przeraża może jest ktoś z forumowiczów z Gdyni który umie włóknem operować i umiałby to naprawić
a jak to jest z oponami bo pewnie dętkowe a rozmiar jakiś inny niż te co są obecnie na rynku 13"
J.J. - 2010-05-31, 11:26
bez problemu założysz oponę bez dętki.
maska to nie problem :)
znajdzie się :)
gdzie masz tego kombiaka?
mogę podjechać jak blisko i go zobaczyć :)
|
|
|