To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Rozmówki Trabantowe - Kupno trabanta 601 kombi

rado343 - 2010-05-26, 16:07
Temat postu: Kupno trabanta 601 kombi
Witam jestem tu pierwszy raz i od razu przeje do sedna sprawy mogę kopić trabanta 601 kombi silnik 2-sówowy odpala jeździ choć przy 40 mocno kierownica bije i nie wiem co jest grane ogólnie stan w środku dobry na zewnątrz do odmalowania maska jest pęknięta i z tego co wiem można ja żywica naprawić ?

może macie jakieś porady dla nowicjusza

Pozdrawiam Radosław

J.J. - 2010-05-26, 18:08

napisz gdzie to jest i zabierz kogoś ze sobą :)
najlepiej ;)

szefo123456 - 2010-05-26, 22:39

Hej.

Na początku co do bicia kierownicy powodów może być wiele..

1. Opony mogą być jajowate, lub krzywe bo to pewnie jakies stare z epoki.. miałem tak we fieście

2. felgi mogą być krzywe lubi masakrycznie źle wywazone..

3. luzy w zawieszeniu !!! to standard chyba w kazdym trabancie :P

Tak jak pisał kolega wyżej... zabierz kogoś ze sobą kto się na tym zna niech obada silniczek.. bo wiadomo serduszko najwazniejsze pozatym to 2 takt to musi chodzić chyba że wał krzywy co się czesto tam zdaża i tłoki z pierścieniami moga być do "dupy"

Ale tak jak pisałe obadajcie silniczek... i co najważniejsze instalacja 12 czy 6 v ? najlepiej jak bybyła to 12 bo do 6 ro juz czyba ciezko z cześciami no i pradnica archaik...

Kolejna sprawa to buda nie partrz na to ze ładnie wygląda duroplast nie zgnije :P
Ale reszta w trabancie zazwyczaj w kazdym jednym do roboty... zwróć uwage na progi... i na podłoge oraz na mocowania wachaczy... bo czesto lubi tam wygnić :/

Wiec w skrócie to tak oblukaj go z dołu osluchajcie silnik i co najwazniejsze traguj sie z ceny :)

Pozdrawiam

P.S sorka za błedy "procenty":P

Kris - 2010-05-27, 00:38

wszystko git ;]
ja bym tylko kolejność zmienił...

najpierw badaj budę, blachę itd.

części mechaniczne zawsze da się zrobić a pospawać budę największy problem :/

rado343 - 2010-05-27, 10:07

Dzięki za wskazówki jeszcze raz dokładnie obejrzę aaaa dodam że to rocznik 78 :mrgreen:
J.J. - 2010-05-27, 11:34

weź kogoś z sobą :)
najlepsza rada :)

albo weź młotek i wal wszędzie :P

emi - 2010-05-27, 12:37

no to 6 voltów :) chyba że to takie 78 jak z koziej dupy trąba.

a poza tym to pamietaj że kupujesz Trabanta a nie auto z salonu co by nie było i tak na dzień dobry są wydatki i cudów nie oczekuj :-P
Kris dobrze mówi, blacha najpierw, podnies dywaniki z przodu koniecznie.

J.J. - 2010-05-27, 12:41

wywal dywaniki i pukaj
jak coś świeżo malowane to tym bardziej pukaj :) ( 2 raz nie popełnię tego błędu! )

progi, jaskółka, bagażnik, zobacz czy duroplast trzyma sie przy nadkolach, podszybia czy nie są zjedzone, rynienki w środku w dachu itd itp ;p

rado343 - 2010-05-31, 10:35

A wiec panowie oglądałem trabiego progi lekko rdzewka wzięła, dywaniki podniosłem i moim zdaniem podłoga wygląda bdb pali ładnie instalacja 12v ale ta maska mnie przeraża może jest ktoś z forumowiczów z Gdyni który umie włóknem operować i umiałby to naprawić :?:
a jak to jest z oponami bo pewnie dętkowe a rozmiar jakiś inny niż te co są obecnie na rynku 13" :?:

J.J. - 2010-05-31, 11:26

bez problemu założysz oponę bez dętki.
maska to nie problem :)
znajdzie się :)

gdzie masz tego kombiaka?
mogę podjechać jak blisko i go zobaczyć :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group