To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Zloty - 16 Internationalen Trabant Treffen / 12 V - 16 V 2010 Anklam

J.J. - 2010-03-09, 16:45
Temat postu: 16 Internationalen Trabant Treffen / 12 V - 16 V 2010 Anklam
12 V - 16 V 2010

Ogólnie zlot w Anklam.
Więcej szczegółów niebawem, czekamy na tłumaczenie :)

Odnośnie zlotu to warto :) bo:
- blisko
- coś innego niż Poznań
- Zwickau nie będzie na 90%
- Więcborka nie będzie na 90%
- giełda teili


Wyświetl większą mapę

eddie - 2010-03-09, 22:19

a termin jakis? koszt zlotowania sie i takie tam?
pozddro
edd

J.J. - 2010-03-09, 23:14

termin masz w temacie :P

koszt z czasem ;p

dejmien - 2010-03-10, 02:04

jop, tak jak z czechami? :-/
J.J. - 2010-03-10, 05:20

tzn;p?
kemi - 2010-03-10, 13:13

16 Internationalen Trabant – Treffen auf dem Flugp -> więc gdzie ten termin? :roll: nie można jaśniej powiedzieć :?:

u mnie w temacie jest jeszcze jakiś nieczytelny szyfr, ale żadnej daty nie przypomina :P

J.J. - 2010-03-10, 14:20

mata ;p
emi - 2010-03-10, 19:57

w zeszłym roku koszty wynosiły 5 euro za tzw. osobodzień z tego co pamiętam.
dejmien - 2010-03-10, 20:26

J. napisał/a:
tzn;p?

tzn zamiast odpowiedzi na pytanie o koszt, pojawią się dopiero zdjęcia po powrocie? :-P

J.J. - 2010-03-10, 23:05

No, ale na ten zlot każdy może swoim jechać :D
Bo ja np nie wiem czy jade :]

J.J. - 2010-05-06, 18:47

Ok.
Kto jedzie?
Kto chce jechać, ale nie ma czym?

Piać coś bo to już tuż tuż :)

eddie - 2010-05-07, 06:35

ja chce ja nie mam czym ale tez nie mam za co i najwczesniej moge dopiero w piatek po 17 ..
.. ehh
:| ..
eddie

franc - 2010-05-07, 20:02

witam rozwazam caly czas ta sytuacje ale nie wiem jak bedzie finansowo i moge dopiero sobota wiec nie wiem
J.J. - 2010-05-07, 20:11

miałem uzupełnić o kosztach :P

Cytat:
Przyjazd do Anklam możliwy od 08.05.2010, od godz 10.00 ale odjazd 16.05.2010 do godz 18.00. Zgłoszenie uczestnictwa i opłata za udział powinna nastapić do 01.05.2010. Ogromny namiot jest stale ogrzewany, wyzywienie jest zapewnione, kilbelki, kabiny prysznicowe tak jak i dostęp do prądu dla rodzin z małymi dziećmi jest bezopłat. Od 10 do 16 od czwartku do soboty bezpłatna opieka nad dziećmi z obiadem. Koszty uczestnictwa wynoszą 6,01euro na głowe za dzień, łącznie z niedzielą. Dzieci do 14 raku zycia za free. Wszyscy którzy niezaliczją sie do IFA płacą jednorazowo dodatkowe 10 euro, niezaleznie jak długo zostają.


a teraz wiecej po polsku ;p
Cytat:
Zlot jest od 12.05.2010 do16.05.2010 Spotkanie jest na Flugplatz Hansestadt Anklam, Plan:
środa :
18:00- otwarcie ,
20:00-koncert grupy Neon, Dj Doppeldecker i DJ Elektro do ok 2:00
czwartek:
8:00- śniadanie w dużym namiocie festynowym,
10:00- ocena samochodów na 6 kategorii (trabant oryginalny, przebudowany, IFA oryg. i przebud. i IFA dwukołowy oryg. i przebud.)
10:00- darmowe piwo na scenie dla uczestników konkursu na jakiś tam strój:)))
13:00- wyścigi rowerowe pań i panów.
14: układanie puszek z piwa na czas przez panie i panów.
15:00- przeciąganie trabancika na czas przez panie i panów.
16:00- rzut w dal oczywiście przez panie i panów.
17:00- drużynowe przeciąganie korka przez panie i panów.
20:00- uroczyste wręczenie medali zwycięscom dnia.
21:00- impreza w podgrzewanym namiocie z DJ Doppeldecker i Dj Electro do ok 2:00
23:00- erotyczne show z męskim i damskim striptizem
piątek:
8:00- śniadanie w namiocie.
10:00- start wyścigów na 1/8 mile; podział na 8 kategorii (otwarta klasa, oryginalny, ze zmienionym silnikiem, dwutakt, czterotakt)
15:00- mycie samochodu dla kazdego (darmowe na dużej scenie)
16:00- zakończenie wyścigów na 1/8 mile; tylko 9 najlepszych startują w jakimś KO System. 18:00- Konkurs Boom-Car w 2 kategoriach, kto osiągnie najwyzszą punktację ze swoim trabantem w:
a) urzadzenie muzyczne,
b) pozostałych huków i trzasków.
19:00- Burnout-Show, kto stworzy najszybszy i najbardziej spektakularny Burnout ze swoim trabantem
20:00- uroczyste wręczenie medali zwycięscom dnia.
21:00- koncert grupy " Right Now" do ok 2:00
sobota:
8:00- śniadanie w namiocie.
10:00- wino!!! dla wszystkich klubów w namiocie festynowym.
10:00- ocena trabantow w 6 kategoriach; tak ja w poprzednich dniach.
10:00- rajd na wyspę.
13:00- zdjęcie grupowe wszystkich uczestników na scenie.
14:00- ustawienie składu na rajd drogą okrężną.
15:00- rozpoczęcie rajdu dookoła Anklam.
19:00- wręczenie nagród zwycięscom; 50 pucharów za ocene samochodów w 6 kategoriach,
10 pucharów za rajd na wyspę.
21:00- Ostseewelle-Hit-Radio-Party z Alex Stuth i Stargast A.C. i porzegnanie długoletniego prezesa klubu Jens Rüberg.
22:30- fajerwerki
niedziela:
8:00- śniadanie w namiocie

kemi - 2010-05-08, 18:42

ja rozważam - we wtorek/środę będę wiedzieć na bank... :) jakby co miejsca mam :)
J.J. - 2010-05-09, 11:04

no ja szukam jakiegoś pasażera czy 2 :)
wyjazd w czwartek albo piątek z samego rańca.

J.J. - 2010-05-10, 13:25

nikt :( ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group