To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Bla bla bla - antyreklama...

dejmien - 2010-01-05, 15:39
Temat postu: antyreklama...
po tym co dziśiaj wyszło na jaw, aż postanowiłem założyć temat...
odradzam komukolwiek korzystanie z wulkanizacji w Elblągu w firmie:
Dana Hurtownia Ogumienia Danuta Wielgat na al. Piłsudskiego
w wakacje zmieniałem u nich komplet opon i spieprzyli mi jeden wentyl, a potem się wymigiwali i pozostało wymieniać dobrą dętkę, ale to jeszcze nic...
we wrześniu złapałem gumę i kawałek jechałem na feldze - wciągnęło wentyl do środka i dętka była do wymiany - założyli nową - wczoraj złapałem kapcia na tym kole, a dzisiaj wulkanizator znalazł wewnątrz opony, uwaga! - mój stary wentyl - który to właśnie przebił mi dętkę... nie mógł uwierzyć że jeździłem od września z wentylem wewnątrz opony :-|
gnoje nawet musieli nie zajrzeć do opony tylko wsadzili nową dętkę, skasowali 30zł i zadowoleni :-|

J.J. - 2010-01-05, 17:27

rada.
wywal detki...

KajteK - 2010-01-05, 17:42

jakim cudem, Twoim zdaniem, ma on jeździć bez dętek na dętkowych felgach :?:
Kris - 2010-01-05, 17:51

co kropelka sklei... ;-)
J.J. - 2010-01-05, 17:53

Takim cudem jakim jeździł Robert na swoich poszerzanych bez dętek.
Poza tym od któregoś roku robili już bezdętkowe :)
Niech poprosi o założenie opony bez dętki i będzie ładnie :)

Greg - 2010-01-05, 18:05

Felgi muszą być na bezdętkowe.
J.J. - 2010-01-05, 18:08

to jak Raf i Kamik jeździli bez dętek :) ?
KajteK - 2010-01-05, 18:14

J. napisał/a:
Poza tym od któregoś roku robili już bezdętkowe :)
... może takim :?: :roll:
J.J. - 2010-01-05, 18:23

jakoś pewnie 80 lata nie pamiętam.
poza tym dalej będę twierdził, że założy bezdętkową opone na dętkową felgę

Wolf - 2010-01-05, 21:11

heheh zdarza się :D Grunt że dojechałeś :mrgreen: :mrgreen:

Ja kiedyś wymieniałem zimówki na letnie i podczas jazdy słyszę takie walenie z koła ,myslałem ze zle wywazone albo cholera flak . okazało sie ze kolesiowi co montował opony wpadł ten przyząd do wciskania wentyli :roll: . Ale od tamtej pory chociaż mam u nich układy :) pozdr...

dejmien - 2010-01-05, 21:21

czy to, że naciąłem się na kiepski warsztat to dętki są temu winne żebym miał się ich pozbywać? niczym mi nie zawiniły... ;-)
J.J. - 2010-01-05, 21:22

nie, ale jak dętka ci padnie nie masz powietrza automatycznie :) a jak walniesz gumę w bezdętkowym to powoli (z reguły) ucieka powietrze :)
dejmien - 2010-01-05, 21:24

mi tym razem całą noc uciekało, bo dziurka była bardzo mała ;-)
J.J. - 2010-01-05, 21:27

no jak wolisz :)
ale juz w latach 70 do pneumantow nie dawali dętek jak sie doczytałem :P

dejmien - 2010-01-05, 23:16

ja mam pneumanty też :-P ale 155/70
Kris - 2010-01-05, 23:37

Ja się przychyle do Kajtka wersji :)

pierwsza różnica to bodajże wentyl
w dętkowej jest w dętce a bez musi być odpowiednio wmontowany w felgę,
po drugie chyba osadzenie jest trochę inne aby było bardziej szczelne połączenie...

jakoś tak mnie się wydaje =]

Wolf - 2010-01-05, 23:43

Nie wiem jak to w Trabim ale w Zuku bezdentkowa to tylko i wyłącznie minimalnie wieksza średnica felgi (wewnątrz) przez co ta sama opona (dętkowa) staje sie bezdętkową bo ciaśniej wchodzi do ranta . Wentyl osadzany na feldze oczywiście :D
Może i tak miały Trabanty ,niewiem bo na każdej feldze trabantowej mam dętkę .

john'ek - 2010-01-07, 12:44

Jeśli chodzi o to co J. mówi o naciąganiu na dentkowe felgi opony bezdentokowe to ma racje. ja tez tak mialem i bylo ok. teraz mam we wartburgu jedna tak ale schodzi powietrze bo w ktoryms miejscu ma ciach temat. ale tak to sie da wiec po co przeplacac z dentkami??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group