Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] benzyna + LPG nie chce odpaliæ! :(
Autor Wiadomo¶æ
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 09:09   

A ¿e zapytam i zrobiê ma³y OT, niskie ci¶nienie w cylindrach ma siê rozumieæ jest powodem zajechanych pier¶cieni, ma to co¶ w spólnego ze skrajnym przytarciem/zatarciem t³oka w cylindrze?
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 09:22   

Mog± byæ pier¶cienie, a mog± powypalane zawory i te¿ ucieka, skrajnie popychacze mog± byæ zajechane, ale to bardzo rzadki przypadek. Po prawdzie dojdzie siê albo na próbie olejowej, albo po rozebraniu gada.
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 09:23   

Niskie ci¶nienie mo¿e byæ te¿ spowodowane np. wypaleniem/zu¿yciem zaworów i ich gniazd.
Pier¶cienie mog± byæ zapieczone. Jak tez ogólnym zu¿yciem t³ok-cylinder.
Pozdrawiam.

PS
wa¿ny jest te¿ sposób pomiar ci¶nienia. Mo¿e byæ b³êdny jak mierzymy na zimnym silniku przy zamkniêtej przepustnicy.
 
 
BuBa
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 09:25   

Kuba... pisz±c ¿e 20km ode mnie mia³em na my¶li to ¿e stoi w £añcucie bo ja przecie¿ w RZ siedzê...:) a to w dalszym ci±gu jest ponad 60km od Przemy¶la...:/ Domator z tego co ja siê orientuje na nisk± kompresje wp³yw mo¿e mieæ nieco wiêcej czynników bo jeszcze uszczelka pod g³owic±... i o ile dobrze rozumuje to zawory równie¿...:)
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 12:01   

Buba, wiem, gada³em z Twoim bratem wczoraj : )
Tak¿e conieco siê dowiedzia³em.
Z £añcuta do Przemy¶la te¿ da rade.

Jak co¶ to po prostu daj znaæ : )
 
 
maciek (macq)
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-15, 23:11   

Podejrzewam, ¿e winne niskiego ci¶nienia s± zawory, z kolei one dosta³y wycisk od LPG. No, ale to ju¿ nic nie zmieni, tylko przestroga na przysz³o¶æ, ¿eby nie bawiæ siê w ubogie mieszanki na gazie.
 
 
BuBa
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 07:24   

Maciek, ale wrêcz przeciwnie... bo wg mnie 9-11 litrów LPG w trasie na 100km... to nie jest jako¶ strasznie ubogo...
 
 
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 07:37   

WoW... W trasie? No to bogato...
Spróbuj zmierzyæ ci¶nienie z dawk± oleju w cylindrze. Zobaczysz czy kompresja wzrasta
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 08:29   

a ile to ma mniej wiêcej nalatane tys km ???
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 08:49   

bo wg mnie 9-11 litrów LPG w trasie na 100km
Tyle to 1.3 pali³ mi w mie¶cie. Na trasie d³ugiej (kilkaset km) bez problemu schodzi³em na 7.5 i to jad±c przewa¿nie ponad 100-k±.
 
 
papieju
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 08:52   

a ile to ma mniej wiêcej nalatane tys km ???
Tu chyba nie o przebieg idzie, a o traktowanie silnika. Ja mam kilkaset tys (co najmniej 350), kompresja wzorowa i znikanie oleju ¶ladowe. Tyle, ¿e wszystko robione na czas, ³±cznie z p³ynami.
 
 
BuBa
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 14:59   

no trab ma ok 140 tys. przebiegu... od kiedy go kupi³em- czyli ostatnie 10 tys km nic nie by³o robione(jedynie przewody, ¶wiece, akumulator, filtr paliwa) i pomijaj±c w zimowym okresie wzrost spalania, i kilkukrotne problemy z odpalanie nic z³ego siê nie dzia³o... ale by³a to widocznie cisza przed burz±...
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-16, 23:02   

widzisz papieju ... jak masz wywalone gniazda popychaczy i szklanki nie trzymaja cisnienia to jakbys nie mierzy³ to nie bedziesz mial cisnienia na garkach na wskazniku chocby silnik byl pozatym nowy,

twoje auto to inny temat :) nikt nie dba tak wzorowo :) chyba tylko poza kuzynem :)

ja dar³em ile wlezie i mia³em jajowate t³oki, kompresji sie ba³em sprawdzaæ bo by wysz³o ze nie powinien dzia³aæ, je¿dzi³em na mordercy silników czyli mineralnym lotosie zasilajac lpg i szczerze powiem ze te silniki szczególnie 1,1 sa nie do zabicia , przez rok prubowa³em zabiæ silnik bo mia³em lepszy w garazu i szuka³em pretekstu i mi sie nie uda³o mimo ze nie mia³ panewek grzechota³ jak diesel to dostawa³ po obrotach i by³o ok, no czasem jak dosta³ trase z przelotowa 150 :P to chcia³ oleju :D

maro z wawy chcia³ tez przed wymiana zabic 1,1 i sie nie uda³o, chociaz jego silnik dzia³a³ jak wiadro kopane po asfalcie, i trudno by pisac co w nim by³o,

reasumuj±c podzielam zdanie jajera ze ten silnik musi odpalich chocby mia³ te graniczne 8 barów :P jedyne co go moze powstrzymac to brak denka w t³oku albo korba z boku ale to mozemy wykluczyc bo ponoæ ma równe wskazania
 
 
BuBa
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-01, 20:49   

wymieni³em pocz±tkowo ga¼nik o czym ju¿ wspomina³em... nastêpnie wymieni³em aparat zap³onowy wraz z czujnikiem halla... i zapali³ elegancko tak wiêc wielkie dziêki panowie za pomoc...:)
ale to jeszcze nie koniec:
po odpaleniu obroty wzrastaj± do 4 tys... i praktycznie nie ma mo¿liwo¶ci ich zredukowania. Pocz±tkowo my¶la³em ¿e to wina ssania którego wcze¶niej nie mia³em jednak po zagrzaniu w dalszym ci±gu zachowywa³ siê tak samo. Na gazie wygl±da to w ten sposób ¿e te¿ wzrastaj± obroty, a gdy dodam gazu trabi siê dusi i obroty spadaj±:( Pomocy panowie... :)
 
 
Igorsky
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-01, 22:05   

ga¼nik do regulacji?
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytañ do SQL: 8