Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] faluj±ce obroty, problem z odpalaniem
Autor Wiadomo¶æ
Igorsky
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-06, 17:42   

O to chodzi, ¿e samochód wróci³ z warsztatu gdzie by³ na regulacji i ustawieniu zap³onu. Wcze¶niej obroty falowa³y ale go nie zalewa³o. Teraz chodzi równo ale go zalewa. No i nie wiem gdzie szukaæ problemu.
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-06, 18:50   

Tak jak pisa³ Jajer rozrz±du raczej ci nie sprawdzili a jak zalewa to jet prawdopodobne przestawienie zap³onu lub z³a regulacja ga¼nika ale zak³adamy ¿e to drugie robili fachowcy a nie partacze. Co do rozrz±du to pasek mo¿e kwalifikowaæ siê równie¿ do wymiany.
 
 
Igorsky
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-07, 00:24   

jak sprawdziæ czy rozrz±d jest dobrze ustawiony?
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-07, 02:23   

Zdejmij os³onê paska rozrz±du po prawej stronie silnika i ustaw wszystkie znaki na ko³ach, nie pamiêtam jak to by³o ale co¶ jest na forum a po za tym to prawie silnik od golfa rozrz±d ten sam a przynajmniej ta sama zasada ustawiania. Sprawd¼ czy jest dobrze napiêty, sztywny pasek i napisz kiedy ostatnio zmienia³e¶ rozrz±d?
 
 
Igorsky
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-07, 06:47   

Paska od zakupu (luty) nie zmienia³em i w±tpiê, ¿eby poprzedni w³a¶ciciel zmienia³ bo to by³o dwóch ch³opaczków i za bardzo siê trampkiem nie przejmowali. Czyli mniej wiêcej 1-1,5 roku temu, o ile dziadek od którego kupili kiedy¶ zmienia³.
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-07, 06:58   

Szczerze mówi±c jak to jest nowo zakupione auto to bym zacz±³ od zakupu paska rozrz±du i go wymieni³. Unikn±³bym przykrych niespodzianek zwi±zanych z zerwaniem paska, lub te¿ "gubienia zêbów przez w/w.
Znaki do ustawienia s± nastêpuj±ce:
Ko³o pasowe na wale ma na obwodzie naciêcie, do bloku silnika jest zamocowana blaszka, która ma dwa punkty. Patrz±c zgodnie z obrotami silnika pierwszy to punkt zap³onu, a drugi to górna pozycja t³oka pierwszego cylindra. UWAGA! czwarty t³ok te¿ bêdzie w górnej pozycji.
W os³onie paska (tej zamocowanej do bloku)jest pod górnym ko³em znak w postaci "ko³ka", a samo górne ko³o ma wypustkê ¶rednicy oko³o 4mm,
Wszystkie znaki musz± siê pokrywaæ.
Czyli drugi znak z wyciêciem na kole pasowym, oraz "kropka" na kole wa³ka rozrz±du z "ko³kiem" os³ony.
Napiêcie paska powinno byæ takie:
próbuj±c przekrêciæ napiêty pasek nie powinien daæ przekrêciæ siê wiêcej ni¿ o k±t 90 stopni.
Pozdrawiam.

Do¶wiadczenia nie mo¿na nauczyæ siê, trzeba samemu je zdobyæ.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytañ do SQL: 12