[1.1] Trampek 1.1 Kilka pytañ. |
Autor |
Wiadomo¶æ |
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 04:29
|
|
|
Kto¶ siê orientuje co mo¿e byæ nie tak ? Dodam, ¿e przy zap³onie nic nie grzeba³em...
-to mo¿e w³a¶nie sprawd¼ zap³on (³±cznie z wymian± potrzebnych elementów), a nastêpnie czeka Ciebie regulacja ga¼nika.
Po pytaniach jakie zadajesz, jedynym rozwi±zaniem (tak mi siê wydaje)bêdzie wizyta u specjalisty.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
papieju
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 07:21
|
|
|
A po kiego wlewasz tak± wachê? Startujesz w KJS? |
|
|
|
|
Jakub K.
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 09:14
|
|
|
Nie startuje, sêdziuje :D
Ale akurat nie do tego taka zalalem. Po prostu mam dojscie do takiego paliwa w fajnej cenie :)
JJ, ale sprawa wygl±da tak, ¿e jeszcze 2 tyg. temu, chodzi³ normalnie ... |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 09:19
|
|
|
A po kiego wlewasz tak± wachê? Startujesz w KJS?
- wydaje siê ¿e kolega nie staruje w KJS, ale przy zap³onie nic nie grzeba³.
Zmieni³ tylko liczbê oktanow± paliwa.
A ga¼nik - po co? Przecie¿ paliwo przez niego przechodzi, dowodem na to s± obroty silnika.
Zap³on mo¿e byæ stary na liczbê oktanow± 78, a mo¿e mniej. Po co sprawdzaæ zap³on, wymieniaæ ¶wiece, przewody itp. jak silnik i tak siê krêci.
Wszystkiemu winne s± TRABANTY ;) |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-25, 09:24
|
|
|
JJ, ale sprawa wygl±da tak, ¿e jeszcze 2 tyg. temu, chodzi³ normalnie ...
JJJJ nic tu nie pisa³, ale ja spróbujê co¶ odpowiedzieæ:
- chodzi³, chodzi³, ale siê mu znudzi³o takie chodzenie. |
|
|
|
|
|