Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] Trampek 1.1 Kilka pytañ.
Autor Wiadomo¶æ
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 02:00   

2.0 16V przy ostro zmodowanym silniku i jako¶ mi to nie przeszkadza :D

Wszystko super! Zgadzam siê z tob±, ¿e w przypadku takiego silnika nie mniej a przynajmniej 110 koni wolny wydech robi w miarê wra¿enie, s± emocje, ciarki itp. Powiem tak, przyjdzie czas, ¿e zacznie ci w polówce brakowaæ mocy, wolny wydech spotêguje twoj± frustracje i ciepniesz to szybciej ni¿ za³o¿y³e¶. Ale spokojnie... Potrzeba tylko czasu aby dowiedzieæ siê, ¿e nie bêdzie z tego wiêkszego lansu :D Nie chce Ciê tutaj namawiaæ do zmiany zdania bo sam próbowa³em z wolnym wydechem dlatego mówiê ci to z w³asnej autopsji. Powodzenia w modach Jakubie! ;)
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 08:50   


Wszystko super! Zgadzam siê z tob±, ¿e w przypadku takiego silnika nie mniej a przynajmniej 110 koni wolny wydech robi w miarê wra¿enie, s± emocje, ciarki itp. Powiem tak, przyjdzie czas, ¿e zacznie ci w polówce brakowaæ mocy, wolny wydech spotêguje twoj± frustracje i ciepniesz to szybciej ni¿ za³o¿y³e¶. Ale spokojnie... Potrzeba tylko czasu aby dowiedzieæ siê, ¿e nie bêdzie z tego wiêkszego lansu :D Nie chce Ciê tutaj namawiaæ do zmiany zdania bo sam próbowa³em z wolnym wydechem dlatego mówiê ci to z w³asnej autopsji. Powodzenia w modach Jakubie! ;)


Mo¿e i masz racjê, ale nie mam do koñca "wolnego" wydechu w trampold¿inim :D.
Zosta³ ¶rodkowy, a i ten przelot, nie jest do koñca takim przelotem jakby siê wydawa³o.
Jak patrzy³em do ¶rodka, kszta³tem w ¶rodku przypomina strumienice, jest "korkoci±g" który w teorii powinien
co¶ tam pomóc, przy wylocie spalin. W normalnych t³umikach s± przegrody które wytwarzaj± podci¶nienie, tak mi siê przynajmniej wydaje : ) no chyba, ¿e siê myle.

Domator, nie dziêkuje : ) teraz muszê upchaæ jeszcze 8J z ty³u :D
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 10:51   

A wracaj±c do tematu. Wlej trochê paliwa do odstojnika po jego zdemontowaniu i zatkaj wszystkie otwory i potrz±¶nij to ¶mieci powinny siê wyp³ukaæ (od do³u zasilanie z pompy, z samej góry powrót na bak a ten "¶rodkowy" do ga¼nika). Co do wolnych obrotów to na elektrozawór ga¼nika podepnij sta³e napiêcie 12 z akumulatora i jak siê oka¿e ¿e wróci³y wolne obroty to co¶ jest nie tak z elektryk±, np. z czujnikiem masy na przepustnicy ga¼nika (nie myliæ z czujnikiem masy powietrza ;). Przejrzyj dok³adnie zap³on pod kopu³k± i oczy¶æ styki w kostce na aparacie zap³onowym od hala. A ¶wiece ci zalewa jak go krêcisz? Ga¼nik po tym czyszczeniu by³ regulowany?
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 11:09   

Ga¼nik po tym czyszczeniu by³ regulowany?

Wszystkie dysze skrêcone tak jak przed odkrêceniem.

A ¶wiece ci zalewa jak go krêcisz?

Jako¶ nie zauwa¿y³em tego.

Co do wolnych obrotów to na elektrozawór ga¼nika podepnij sta³e napiêcie 12 z akumulatora

Nie wiem czemu, ale zauwa¿y³em, ¿e poprzedni w³a¶ciciel poci±gn±³ kabel do elektrozaworu prosto od cewki.
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 13:48   

Spytam z ciekawo¶ci to co masz pomodzone w tej Nubirze?
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-12, 22:47   

No kolega ma problem z modu³em sterowani elektor zaworem ma kto¶ pomys³ co z tym jest nie tak po za czujnikiem na przepustnicy?
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-12, 23:44   

Bogdan, odno¶nie nubiry masz PW.

XXL, zrobi³em tak jak mówi³e¶, czyli kabel do elektrozaworu puszczony z cewki tak jak opisa³e¶ w meilu.
Wolne obroty przy oryg. zbiorniku paliwa siê pojawi³y.

Problem mam teraz z zbyt "obszern±" instalacj± elektryczn± w moim poje¼dzie, dziadzia od którego kupi³em,
lubia³ chyba "druciarstwo" i jest tam mexyk pod t± mask±.

A bardziej uporczywy problem to, ¿e ¶wieci mi siê kontrolka od oleju (stan oleju jest ok),
zapewne do wymiany czujniki od ci¶nienia i ten 2gi.
I jeszcze jeden, to taki, ¿e pad³ mi (prawdopodobnie) czujnik od wentylatora który jest w ch³odnicy,
+ od aku puszczony i jeden kabelek od wentylatora, czujnik rozgrzany tak, ¿e kumpel jak dotkn±³ to pojawi³
mu siê ³adny b±bel na paluchu :D a wentylator zima ! Nie w³±czy³ siê.
Wykluczam problem instalacji drucikowej dziadiusia, bo po zwarciu + z aku z kabelkiem od wiatraka,
wiatrak siê eligancko odpala : ). Orientuje siê kto¶, jak jest z dostêpno¶ci± tego czujnika i ew. cena orientacyjna ?.
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-12, 23:57   

17 z³ na motirex.pl Czujnik temperatury ch³odnicy - w³±cznik wentyl (W 1,3)
 
 
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-13, 00:46   

XXL ju¿ nie popychaj ch³opaka na motirex :D taki czujnik do ch³odni bêd± mieli na 1000% w sklepie motoryzacyjnym, czê¶æ czujników do ch³odnic jest standardowa. Powie np. ¿e chce czujnik wentylatora ch³odnicy od VW Jetty 1.3. Cena takiego 12 z³.

a wentylator zima !

Wentylator ok ale czujnik byæ mo¿e nie, mo¿esz go w ³atwy sposób sprawdziæ wykrêcaj±c i wsadziæ do garnka z gotuj±c± siê wod± i przytkn±æ miernik do pinów. Miernik mo¿esz ustawiæ na pomiar d¼wiêkowy, bêdzie piszcza³ jak czujnik osi±gnie w³a¶ciw± temperaturê. Je¶li miernik nie bêdzie piszcza³, czujnik do kub³a.

czujnik rozgrzany tak, ¿e kumpel jak dotkn±³ to pojawi³
mu siê ³adny b±bel na paluchu :D


Hmmm... To jakby dotkn±³ kolektora wydechowego to pewnie palec by stan±³ w p³omieniach :D

No i apropo elektrozaworka. Sprawd¼ te¿ czy dzia³a wykrêcaj±c go i przytykaj±c pod³±czony do silnika, je¿eli cyka/pracuje g³ówka to mo¿na szukaæ dalej.
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-13, 01:04   

W sumie nie wiedzia³em. ;P Oczywi¶cie na mierniku musisz ustawiæ rezystancjê (znaczek oma) i jak poka¿e zera to jest ok jak liczby przy zagotowanej wodzie to do kosza a pikaæ bêdzie jak ustawisz na sprawdzanie diod prasowniczych (symbol diody, grot strza³y z kresk±).
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-13, 03:20   

Soski mia³o byæ "diod prostowniczych" :D
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-13, 14:08   

A mo¿e kto¶ siê orientuje, jak jest z w³o¿eniem ga¼nika 2 gardzielowego np. webber 40 dcoe lub DELLORTO DHLA 40
w miejsce trabantowskiego ga¼nika ? Nie chodzi mi tu teraz o mocowania, bo to wiadome, ¿e trzeba bêdzie daæ podstawke pod ga¼nik. Ale czy taki zabieg ma sens ?
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-13, 20:42   

Ju¿ siê dowiedzia³em od swojego "okolicznego magika".
Zabieg jest wykonywalny, kolektor sobie trzeba tylko pod wymiar zrobiæ :).
Zabieg czy ma sens ? Podniesienie mocy i owszem, nie wiem tylko w jakim stopniu.
I duu¿o zabawy, zwi±zanej z odpowiednim dostrojeniem tego ga¼nika :) coby spalanie nie wysz³o na poziomie 100/100 a efektów ¿adnych, albo ¿eby nie potopi³o t³oków.
Zastanawiam siê nad takim zabiegiem w³a¶nie u siebie :) Jak dojdê do wniosku, ¿e bêde wsadza³, to zdam wam relacje ;).

Pozdrawiam !
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-20, 16:06   

Kolejne pytanie :D
Orientuje siê kto¶, czy jaskó³ka z 601 pasuje do 1.1 ?
Przypuszczam, ¿e mog± siê ró¿niæ mocowaniami sanek, ale czy na pewno ?
I jak to wychodzi z szeroko¶ci± ?

Pozdrawiam !
 
 
Grzegorz B.(bolek)Katowic
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-20, 16:20   

jaskó³ka 601/1,1 pasuje, tylko w 500/600 do 63 roku by³a inna- dwuczê¶ciowa
mocowanie sanek jest takie same, tyle, ¿e w 1,1 przykrêca siê tylko na 4 dolne ¶ruby
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13