Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] Trampek nie chce odpaliæ.
Autor Wiadomo¶æ
maxxx601
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-28, 15:59   

Nie wiem bo twoje usterki raczej wykluczaj± jazdê :P A poza tym 7000km na lpg kosztuje jakie¶ 58z³ :D:D:D
 
 
Bogdan 611
Go¶æ
Wys³any: 2011-01-28, 22:48   

Z tego co pamiêtam czasami u mnie ta wtyczka od modu³u potrafi³a siê wypi±æ od wstrz±sów.
JaJer z tego co czytam twoje posty to jeste¶ jedn± z niewielu osób na CT co daje konkretn± pomoc odno¶nie problemów z Trabantem.
Pozdrawiam.
 
 
Lukasz ciep
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-17, 15:24   

Witam jestem nowym forumowiczem z Rzeszowa...

Moj trabi i ja prosimy o pomoc ;)
ostatnio pekla podstawa pod gaznik wymienilem ja ... a ze akumulator padl kolega (golf 4 diesel)pozyczyl prad auto niestety nie pali... co najlepsze ledwo kreci na aku kolegi ktory jest dobry... probowalem juz na 2 aku... (z eclipsa ) krecil odlancza³ sie i krecil... auto w ogole nie odpali... :( przy kablach nic nie bylo ruszane...
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-17, 18:22   

jak s³abo krêci to wymieñ kabel masowy bo pewnie masz jeszcze aluminiowy, ewentualnie posprawdzaj po³±czenia, oczy¶æ dobrze klemy i masê na skrzyni biegów. Jak dalej bêdzie kiepsko krêci³o to wina rozrusznika a wtedy to ju¿ raczej specjalistyczny warsztat Ci zostaje. Spróbuj odpaliæ na pycha, jak odpali to najpierw kable od akumulatora w razie braku poprawy bankowo rozrusznik.
 
 
Jakub K.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-17, 19:48   

A paliwo w filtrze widzisz ? Mo¿e jaki¶ problem z paliwem ? Uczulony jestem na tym punkcie bo sam przerabialem wszystkie mozliwe opcje odno¶nie zasilania.
 
 
Lukasz ciep
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-17, 21:47   

paliwo w filtrze jest a sam filtr jest nowy.... zostaja mi kable... na dniach bede gmyra³... na pewno napisze jak do czegos dojde :D thx za odp
 
 
Lukasz ciep
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-21, 16:21   

kable dobre... auto nie odpala... 1 i 4 swieca zalana... prady sa.... rozrusznik raz kreci raz nie... ale odpalic powinien... jakies sugestie... chyba mnie czeka mechanik :(
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-21, 17:25   

Jak raz krêci a raz nie to mo¿e byæ zwarcie i szybciej odpali bez u¿ycia rozrusznika czyli zaci±gnij go. A sprawd¼ jakie napiêcie masz na akumulatorze ale jakim¶ w miarê dobrym woltomierzem. Rozumiem ¿e akumulator ³adowa³e¶ przed wsadzeniem go do samochodu? Kiedy zmienia³e¶ ostatnio ¶wiece?
 
 
Lukasz ciep
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-21, 18:00   

aku ladowany byl w domu... swiece zmieniane rok temu... mamy snieg wiec nie odpale na pych...zastanawiam sie czy wczasie zmieniania podstawy gaznika przypadkiem nie zrobilem gdzies zwarcia... ale jak ?? a sam rozrusznik kreci jak chce raz go przycina raz kreci w miare ok... tak czy siak silnik powinien zaskoczyc (tak mi sie daje) ?
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-21, 21:50   

Zwarcie nie zaszkodzi³o by specjalnie rozrusznikowi. A na lince niema ciê kto poci±gn±æ i niemów ¿e siê nie da bo jak mi siê zwiesi³ w zesz³ym roku elektromagnes to mnie s±siad na lodzie zaci±gn±³ tylko pamiêtaj z 2 a nie jak wiêkszo¶æ robi z 1! A no i sprawd¼ dok³adnie kostkê z ca³ym kablem id±ca z aparatu zap³onowego do modu³u na b³otniku. Oczy¶æ palec i styki w kopu³ce tylko jej nie dra¶nij bo bêdzie do wyrzucenia (tylko metalowe elementy mog± byæ podrapane ¶rubokrêtem np.) i wlej trochê (strzykawk±) paliwa bezpo¶rednio w ga¼nik zdejmuj±c dolot od filtra i wtedy na hol. Jak to nie pomo¿e to ja bym wywali³ ¶wiece i da³ nowe kable bo moja mikra ostatnio to samo, doszukiwa³em siê usma¿onego komputera pok³adowego a po wymianie kabli i ¶wiec odpali³a przy -10. W trampku te¿ te rzeczy mam nowe i pali³ zesz³ej zimy elegancko nawet przy -22. Oczywi¶cie ten rozrusznik jest do sprawdzenia w zak³adzie bo tak nie powinien krêciæ. Musi pi³owaæ ca³kiem ostro i szybko na dobrym akumulatorze nawet przy niskich temperaturach.
 
 
qba_601
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-25, 23:51   

Jesli chodzi o rozruchawnik to sprawdz szczotki i tulejki, w momencie kiedy nie ma tulejek , znaczy za zuzyte to rozrusznik na "luzaku" czyli wyjety z auta bedzie krecil jak szalony a wlozony do auta nie bedzie krecil, podobnie bywa gdy sie szczotki przywiesza albo sie koncza, warto rozebrac i przejrzec nawet tak dla wprawy :) ( w szczegulno¶ci ifoskie )

niop i jeszcze temat kochanych przezemnie automatów rozrusznika, gdzie sa takie ¶licze miedziane najczesciej styki z czasem sie one upalaja, bo musza takie sa prawa fizyki :) i jesli sa styki w stanie agonalnym lub ufajdanym nie przewodza tyle pradu co by¶my sobie zyczyli, lekarstwo proste tzn rozruchawnik na stó³ srubsztak w ³apke i lutownica ... tam jest taki jeden drucik do odlutowania bo inaczej sie nie da rozebrac.... po rozebraniu styki w postaci miedzianych srubek czy¶cimy a "³±cznik" w postaci blaszki miedzianej najlepiej przekrecic na druga strone bedzie wtedy p³aski jak nowy, je¶li jest to org. automat to po takim zabiegu polata wiecej ni¿ nowy wêgrzyn :)


jeszcze tak mnie naszlo.... sprawdza³e¶ mo¿e stacyjke ?? moze gubi pr±d na stykach i dlatego raz ³adnie kreci a raz nie chce ( ale wtedy by nie chcia³ wogole krecic )

dziwi mnie tylko "nierówne zalanie"

i z autopsji powiem ze kiedys tak mi sie udalo zalac trupa (czyt. 1,1) ze dopiero po jakims kilometrze na lince zacz±³ cokolwiek przepalaæ a po dwóch mo¿na by³o go utrzymaæ peda³em zeby nie zgas³, przyczyny nie znam czemu tak sie sta³o ale to by³ jego pierwszy i ostatni raz jak mi tak zrobi³,
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 00:15   

J
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 20:44   

ja mam pytanie..

moje 1.1 nie chce odpalaæ... dopiero jak pokrêce d³u¿ej z wci¶nietym peda³em do koñca to po d³uuugim kreceniu odpali a czasem nie.


Czêsto jest tak, ¿e jak przekrece rozrusznikiem d³u¿szy czas x2. i zostawiê go np na godzinê to potem za pierwszym razem czy tam drugim odpala..
Czego to wina??? rozrusznik? czy najpierw poszukaæ w tych stykach itp??? ale chyba wiele to nie da?
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 21:17   

Prawdopodobnie mo¿e nie dzia³aæ obwód omijaj±cy rezystor przed cewk±. Jest to bia³y kabel pod³±czony na automacie rozrusznika i powinien byæ podpiêty do cewki bezpo¶rednio. Co wa¿ne w trakcie rozruchu silnika musi byæ pod³±czony (nie pamiêtam jak to jest opisane) do styku na automacie na którym pokazuje siê plus ale tylko w trakcie pracy rozrusznika.
 
 
Kumpelek
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 21:22   

muszê jutro zobaczyæ.. ale bojê siê cokolwiek pod mask± dotykaæ, bo to polo :D a co siê w Polo dotknie to siê psuje :D

jak kto¶ ma jakie¶ rady to niech mi pisze:) Jutro rano bêdê próbowa³ wszystkiego:)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13