[601] pali B. du¿o |
Autor |
Wiadomo¶æ |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-13, 23:32
|
|
|
Witam wszystkich , mam pewien problem w trabancie .A wiec tak 601ka sta³a 6 lat w gara¿u z powodu mojego brata który kupi³ sobie fiacika uno . Wiec pomy¶la³em by o¿ywiæ kopciucha , uda³o siê ale zu¿ywanie paliwa jest tak wysokie,¿e 2L benzyny wystarczy³o mi na przejechanie 3km co mog³o siê zepsuæ ? piszê od razu ,ze nie mam ¿adnego przecieku , ssanie wy³±czone.Czy kto¶ z was mia³ kiedy¶ taki sam problem ? za wszelk± pomoc z góry dziêkujê
pozdrawiam :) |
|
|
|
 |
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 06:38
|
|
|
.... zobacz czy myszy gniazdka sobie w filtrze powietrza nie zrobi³y.
Najlepiej wymieñ filtr na nowy. |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 10:36
|
|
|
Nie myszy nie zrobi³y sobie gniazdka :P a filtr jest nowy.Bez filtra pali tak samo ;/ |
|
|
|
 |
Sebastian
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 10:59
|
|
|
Na pewno nie ucieka przez rurkê w ga¼niku? |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 11:12
|
|
|
Niedokoñca ciê rozumiem , chodzi ci o t± rurkê miêdzy bakiem a ga¼nikiem ? jak tak to 0 przecieku przewód suchutki zero plam na pod³o¿u ;[ |
|
|
|
 |
Piotr Kucharski (kuchar)
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 11:25
|
|
|
wlej 1 litr, to spali mniej..
I w³±cz sobie jaki¶ s³ownik, aby sprawdza³ Twoj± pisowniê. |
|
|
|
 |
Qba
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 12:06
|
|
|
Jak samochód sta³ sze¶æ lat, to nie mo¿na tak po prostu go odpaliæ i je¼dziæ. Musisz przejrzeæ wszystko, na pewno wyjdzie jeszcze mnóstwo rzeczy. Wszystko jest opisane na forum. |
|
|
|
 |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 14:27
|
|
|
a mo¿e po prostu kranik masz nie szczelny? Kranik to to takie pod bakiem co masz:P
i poka¿ zdjêcie Trabanta |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 16:12
|
|
|
Kranik te¿ szczelny a zdjêcie zrobiê w najbli¿szym czasie, co¶ konkretnie mam cykn±æ ? |
|
|
|
 |
Qba
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 16:41
|
|
|
Poka¿ tak ogólnie, mo¿e to jaki¶ starszy rocznik, których teraz ma³o |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 16:46
|
|
|
Bodaj¿e to rocznik 83 84 bo zamontowany jest ga¿nik 28-hb4 a one by³y montowane w latach 83-84 |
|
|
|
 |
Kumpelek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 17:21
|
|
|
samym ga¼nikiem nie sugeruj siê..
równie dobrze ga¼nik mo¿e byæ nie dokrecony i lataæ miedzy karterem.. i tamtêdy te¿ benzyna mo¿e uciekaæ.. ga¼nik mo¿e byæ nie szczelny.. no musisz popatrzeæ dok³adnie, a je¿eli to nie jaki wyciek to tylko wina ga¼niora |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 17:32
|
|
|
W³a¶nie przed chwil± poszuka³em na necie jaka mo¿e byæ tego przyczyna i dowiedzia³em siê,¿e moj silnik pochodzi z 600tki o.0 numery sa nad kolektorem ss±cym P60 silniczek. mam jeszcze na stanie 28h1-1 ale tego jak zamontowa³em to palil normalnie,Przez jak±¶ 1 minute po czym dzia³o siê to co przedtem ;/ na 2 gazniorach jest tak samo. |
|
|
|
 |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 19:09
|
|
|
a zobacz jeszcze kolego luz na osi przepustnicy. Te ga¼niki do¶æ szybko siê zuzywaj±. A tym bardziej zwróci³bym na to uwagê je¶li masz tak stary silnik. Luz mozê byæ ale minimalny je¶li o¶ka lata na boki to ga¼nik do regeneracji. Z odpalaniem nie ma problemów ? Odpala od razu czy musisz pokrêciæ i pooperowaæ gazem ? |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-11-14, 19:32
|
|
|
W tym 28hb4 luz jest bardzo duzy a w 28h1-1 niema ale ³atwiej odpala siê go z 28hb4 a ten drugi to jeden dzieñ mi odpali z dotyku a na 2 dzieñ za ¿adne skarby niechce odpaliæ a 28hb4 odpala po 5 6 sek ale to ¿adko ;/ |
|
|
|
 |
|