Strona G│ˇwna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U┐ytkownicyU┐ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
[601] pali B. du┬┐o
Autor WiadomoŠ
magik
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 19:43   

du┬┐e spalanie to tez wina zap┬│onu,kiepskie odpalanie te┬┐ ale jak jeste┬ laik to proponuj├¬ ksi┬▒┬┐k├¬. Z ni┬▒ te┬┐ nie ┬│atwo. Tak samo zaczyna┬│em. Przyrz┬▒dy specjalne potrzebne ┬┐eby by┬│o idealnie. Na pocz┬▒tek ┬Âwiece kable i filtr powietrza a p├│┬╝niej zabawa z zap┬│onem
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 19:52   

czyli ga┬┐nik zostawiam tak jak jest ? Kupie swiece kable i przy┬┐ad do pomiaru spr├¬┬┐ania bo wydaje mi si├¬ ,┬┐e zbyt malce ci┬Ân. jest przyczyn┬▒ trudnego odpalania.
Zap┬│on elektronik.┬»eby wyregulowa├Ž zap┬│on to okr├¬cam te 2 ┬Ârubki i obracam ca┬│ym uk┬│adem ?
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 19:54   

Chcia┬│em doda├Ž,┬┐e m├│j trabi to dok┬│adnie 601-S deLuxe
 
 
JaJer
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 20:20   

Zap┬│on elektronik.┬»eby wyregulowa├Ž zap┬│on ?

Tak ustawiasz moment zap┬│onu na pierwszym cylindrze.
Dokr├¬casz te dwie ┬Ârubki,a odkr├¬casz ┬Ârubk├¬ blokuj┬▒c┬▒ p┬│ytk├¬ do kt├│rej pod┬│┬▒czone s┬▒ przewody i regulujesz drugi cylinder.

Poczytaj o zap┬│onie wiele ju┬┐ by┬│o.
 
 
JaJer
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 20:56   

Co┬ "wyrwa┬│o" kawa┬│ek cytowanego tekstu, mia┬│o by├Ž tak:
Zap┬│on elektronik.┬»eby wyregulowa├Ž zap┬│on to okr├¬cam te 2 ┬Ârubki i obracam ca┬│ym uk┬│adem ?
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2010-11-14, 21:54   

Dzi├¬ki , sory za te b┬│├¬dy ale ┬Âpieszy┬│o mi si├¬.
 
 
magik
GoŠ
Wys│any: 2010-11-15, 07:53   

S┬│uchaj jak masz jakiego┬ mechanika z lamp┬▒ stroboskopow┬▒ do zap┬│onu to po┬┐ycz. Ustawia sie na podstawie znak├│w na kole pasowym silnika, oczywi┬Âcie na odpalonym motorze. Oskrob ko┬│o na brzegach b├¬da dwa znaki po przeciwnych stronach. 1 kreska to pierwszy cylinder, podw├│jna to drugi cylinder. Jak stoisz przodem do auta to pierwszy cylinder to ten od strony skrzyni. Przy pod┬│┬▒czonej lampie stroboskopowej np na pierwszy cylinder kreska pojedyncza powinna w momencie pomiaru pokrywa├Ž z p┬│aszczyzn┬▒ styku po┬│├│wek obudowy silnika tu┬┐ za ko┬│em pasowym. Analogicznie tak samo drugi cylinder po przepi├¬ciu na druga ┬Âwiec├¬. Ale najpierw pomierz bo by├Ž mo┬┐e nikt tam nie grzeba┬│ i tylko przestawisz.
Polecam ksi±¿kê skurskiego, musi byc w miarê ostatnie wydanie ¿eby obejmowa³o zap³on elektroniczny, powodzenia
 
 
kuzyn353
GoŠ
Wys│any: 2010-11-15, 23:07   

przodem do auta to pierwszy cylinder to ten od strony skrzyni
A jak stanie przodem w kierunku jazdy? ;)
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2010-11-15, 23:09   

Heh stanê przodem do zderzaka :P ,cylindry s± podpisane na karterze
 
 
JaJer
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 00:27   

Heh stanê przodem do zderzaka :P ,cylindry s± podpisane na karterze

... jeszcze do tego wcze┬Âniej zdejmiesz blaszan┬▒ os┬│on├¬ silnika. (chyba, ┬┐e widzisz przez blach├¬)
¯yczê powodzenia w "walce" z zasta³ym trabantem.
Pozdrawiam.
 
 
magik
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 08:42   

lepiej by┬Âcie pomogli ch┬│opakowi, a jak kto┬ ma k┬│opoty z b┬│├¬dnikiem to do lekarza a nie na forum.
 
 
igraszek05
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 16:02   

Powiem,┬┐e mam problemy z z j.Polskim i sk┬│adni┬▒.A co do traba to mam pytanie, czy du┬┐e zu┬┐ycie cylindr├│w mo┬┐e powodowa├Ž problemy ze spalaniem ? A i jeszcze jedno czy zamiast lampy stroboskopowej mo┬┐na u┬┐y├Ž innej lampy ? 12v pod┬│┬▒czonej do cewki ?
 
 
kuzyn353
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 18:23   

Magik, ale co mam pisa├Ž jak wszystko napisa┬│e┬ :)
Z ┬┐ar├│wk┬▒ 12V powinno si├¬ uda├Ž ale nie wiem.
Troch├¬ si├¬ te┬┐ nie zgadzam z pedantycznym podej┬Âciem Magika co do ustawiania zap┬│onu elektronicznego. M├│wi┬│em to ju┬┐ nie raz. Zap┬│on elektroniczny dobrze jest ustawi├Ž mniej wi├¬cej nawet g┬│├¬boko┬Âciomierzem suwmiarki. A potem dostraja├Ž na s┬│uch. Silnik b├¬dzie mia┬│ wi├¬ksz┬▒ sprawno┬Â├Ž na dzisiejszym paliwie, b├¬dzie lepiej ustawiony wzgl├¬dem ci┬Ânienia jakie tworzy si├¬ podczas spr├¬┬┐ania. Bo i zu┬┐ycie i kolejne szlify, zmieniaj┬▒ ten najbardziej idealny pr├│g wyprzedzenia zap┬│onu.
Wyprzedzenie zap┬│onu w mechanicznych m┬│oteczkach w 353 te┬┐ ustawiam na s┬│uch. Najpierw wg ksi┬▒┬┐ki, a potem ca┬│┬▒ tarcz┬▒ w lewo lub w prawo na s┬│uch i wyczucie.
 
 
kuzyn353
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 18:24   

A, i o co chodzi z tym b³êdnikiem? :]
 
 
Czai├▒ski Piotr
GoŠ
Wys│any: 2010-11-16, 18:49   

a mo¿e zwyczajnie w obu ga¼nikach utopi³ ci siê p³ywak? i dlatego tyle pali. wtedy zazwyczaj trabant odpala nawet na zimnym bez ssania i kopci jak cholera ca³y czas . cudów nie ma to nie jest skomplikowana konstrukcja.wina napewno lezy w ga¿niku.
 
 
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo┐liwoÂci zmiany postˇw lub pisania odpowiedzi
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Nie mo┐esz za│▒czaŠ plikˇw na tym forum
Mo┐esz Âci▒gaŠ za│▒czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 12