[601] pali B. du¿o |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Zbyszek 601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 17:45
|
|
|
Datê produkcji odczytasz np. z felg. Jest na nich nabity rok i miesi±c. Dla pewno¶ci warto poszukaæ dat na innych elementach. Wrzuæ zdjêcia, wielu u¿ytkowników forum z przyjemno¶ci± siê wypowie który to rok i co jest skundlone :)
Je¿eli interesuje Ciebie droga zgodna z przepisami obowi±zuj±cymi w PL musisz dowiedzieæ siê, co dok³adnie zrobi³ brat. Mo¿e siê okazaæ, ¿e trabant wcale wyrejestrowany nie jest - gdyby by³, to dowód rejestracyjny stacja demonta¿u/z³om (czyli jedyna instytucja maj±ca mo¿liwo¶æ wyrejestrowywania) odebra³aby dowód i przes³a³aby go do wydzia³u komunikacji. Pytanie, co siê sta³o z tabliczkami? |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 18:37
|
|
|
Felg mam Bardzo du¿o chyba z osiem,Tato mial trabanta dawno temu i zosta³o po nim kilka felg skrzynia i zgni³a buda.Co do dowodu to musze siê jeszcze rodziców zapytaæ.Brat to sam nie wiem jak zosta³ wyrejestrowany,moja mama co¶ mi tak mówi³a(ale to takie gadanie) jak dowiem siê dok³adnie co i jak to napisze.Fotki spróbuje cykn±æ w najbli¿szym czasie. |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 19:36
|
|
|
A jeszcze jedno,rozlecia³ mi siê elektromagnes w rozruszniku,pasuje do 601ki jakis rozruch z innego auta? |
|
|
|
 |
Domator
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 19:40
|
|
|
co¶ mi siê zaczyna wydawaæ,¿e raczej powinienem szukac innego ;/
Po pierwsze nie popadaj w agoniê, z powodu braku tabliczek znamionowych, musisz "kombinowaæ" a jak nie chcesz mieæ wyrzutów sumienia w stosunku do WK, ¿e zrobi³e¶ roszadê z papierami to wyrób nowe.
mama co¶ mi tak mówi³a
Po drugie mama to bardzo niepewne ¼ród³o informacji, wiêc po co panikowaæ na zapas, lepiej wzi±æ poprawkê na mamy gadanie i byæ dobrej my¶li. To tak ode mnie, wsparcie psychiczne. |
|
|
|
 |
Damian drazk
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 20:32
|
|
|
Dok³adnie Domator ma racje.
Wiêkszo¶æ projektów i postanowieñ typu uratujê ten fajny zabytkowy samochodzik koñczy siê na tym ¿e jak wyniknie jaki¶ nieoczekiwany problem to sie mówi a chyba dam sobie spokój bo to i siamto- totalnie nie poprawna postawa jak na Trabanciarza! :)
Trzeba brn±æ do przodu w to co siê zaczê³o i nie zw±tpiæ po drodze w sowje plany.
Sam mam nie lada problem z zarejestrowaniem Trabiego ale plan mam obmy¶lany co i jak, narazie tak samo jak Ty robiê gruntowny remoncik wszystko na cacy a jak przyjdzie czas ¿e zdam prawko (mam nadzieje ¿e dam rade przez wakacje :)) to i kasê trzeba bêdzie ko³owaæ na rejestracje Trabiego a tanie to raczej nie bêdzie bo w moim przypadku potrzebuje innych dokumentów ;p |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-07, 20:46
|
|
|
Dokumenty takie drogie nie s± :D mi brakuje kasy na remont silnika g³ównie wa³u który jest w dobrym stanie a kto¶ go spie$%³.Narazie dosz³y do mnie t³oki teraz trzeba zrobiæ szlif itp,ale mam pewne w±tpliwo¶ci bo taniej to chyba wyjdzie kupiæ silnik po remoncie.Musze objechaæ wszelkie z³omy w okolicy poszukaæ czê¶ci.Kiedy¶ go na pewno dokoñczê,Nie chce siê teraz poddawaæ bo rozgrzeba³em pó³ auta i muszê to skoñczyæ.Dziêki za wsparcie psychiczne : ) |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-10, 18:21
|
|
|
Dzi¶ odpala³em silnik,na nowym ga¼niku jest znacznie lepiej,spalanie siê znormalizowa³o (znaczy silnik na 300ml paliwa chodzi³ jakie¶ 5min ).Niestety s³ychaæ stuki w okolicach cylindra,nie umiem rozró¿niæ czy jest to spalanie stukowe czy stuki korbowodów,móg³by kto¶ opisaæ ten d¼wiêk? :) |
|
|
|
 |
Zbyszek 601
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-10, 18:34
|
|
|
Zrób zdjêcia auta, nagraj filmik z d¼wiêkiem silnika. Domagasz siê od nas kolejnych informacji a od siebie nic nie dajesz :) |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-10, 19:47
|
|
|
A no tak przepraszam :D siostra udostêpni mi tel. to siê nagra,mam jakie¶ zbli¿enia konkretne porobiæ ? |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 10:02
|
|
|
Ma³a aktualizacja,z silnikiem na razie nic nie robi³em,w³a¶nie koñczê ³atanie dziur.Mam pewien problem (moim zdaniem powa¿ny) przy odkrêcaniu pompki hamulcowej ukrêci³em jedn± z dwóch trzymaj±cych ¶rub,jak mo¿na wymieniæ tak± ¶rube. |
|
|
|
 |
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 10:11
|
|
|
1. - wymontowaæ pompê
2. - rozwierciæ to co pozosta³o po ukrêconej ¶rubie
3. - wstawiæ nowa ¶rubê
Teraz bêdzie ma³y problem z dokrêceniem, ale jak pokombinujesz (d³ugi klucz nasadowy i kolega do pomocy) to przykrêcisz pompê na dwie ¶ruby.
Pozdrawiam.
PS
Mo¿na tak rozwierciæ by nagwintowaæ ko³nierz (miejsce po ukrêconej ¶rubie)i wkrêciæ ¶rubê. To kolega nie bêdzie potrzebny.
Pamiêtaj o odpowiedniej jako¶ci ¶ruby. |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 14:38
|
|
|
To bêde musia³ ¶ci±æ ja calkowicie bo wystaje jej z 4mm.Mam jeszcze na z³omie star± bude od traba,m¿e by tak gniazdo nowe wspawaæ ? chocia¿ to wiêcej roboty. |
|
|
|
 |
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 14:42
|
|
|
Jak ¶ruba jest urwana to wstawiaj tylko ¶rubê!
Nie kombinuj z jakim¶ spawaniem ca³ego elementu.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 15:09
|
|
|
utnij t± ¶rubê zrób otwór , prze³ó¿ now± tylko z dobr± twardo¶ci± bo to pompa a nie meble w domu. Mo¿esz sobie od wewn±trz heftn±æ spawareczk± ¿eby siê nie obraca³a dla wygody. |
|
|
|
 |
igraszek05
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-03-27, 18:47
|
|
|
Jaka ma byæ twardo¶æ tej ¶ruby,ona musi przenosiæ du¿e obci±¿enia i to sa hamulce wiêc tu nie bêdê oszczêdzaæ. |
|
|
|
 |
|