Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Poziom paliwa w komorze ga¼nika
Autor Wiadomo¶æ
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 08:29   

Witam,
Mam problem z ustawieniem poziomu paliwa w komorze ga¼nika 28 H 1. Chcia³bym ustawiæ w koñcu zgodnie z instrukcj± a to jest k³opotliwe.Jak wy ustawiacie p³ywak, ¿eby z³apaæ dobry poziom. Wed³ug instrukcji powinien byæ 26 mm od górnej krawêdzi (w niektórych instrukcjach spotka³em te¿ wymiar 22).Który parametr dla tego ga¼nika jest w³a¶ciwy ?
W komorê ga¼nika wkrêcona jest taka du¿a aluminiowa ¶ruba(tylko jako za¶lepka). Po jej wykrêceniu widaæ poziom paliwa.Dó³ otworu po tej ¶rubie w stosunku do górnej krawêdzi to 24 mm. Czy mo¿na siê sugerowaæ tym wymiarem ?
Podajcie proszê swoje sposoby na ustawianie poziomu (p³ywaka).
Pozdrawiam
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 08:36   

skurski siê w grobie przewraca.....
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 09:19   

magik, no to napisz jak Ty ustawiasz ten poziom tak, ¿eby Skurski nie musia³ przewracaæ siê w grobie.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 10:58   

jak ustawiam poziom to zawsze otwieram ksiazkê na str 41, ustawiam na suwmiarkê dok³adnie wg opisu. Do starego ga¼nika mam przyrz±d i moge sobie sprawdziæ faktyczny poziom, do nowego ga¼nika mi nie pasuje wiêc olewam. Zawsze s± wide³ki, ustawiam najni¿szy podany. jak sie nie d³awi to juz tam nie zagl±dam.
 
 
klakson
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 19:55   

i przewróci³ siê drugi raz ...
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-04, 20:09   

klakson co¶ pomina³em ? :)Zawsze mi wychodzi spalanie co najwy¿ej 6,5. Jak nie przekracza to nie grzebiê wiêcej. Z reszt± to tak ³atwe ¿e ósemk± w rêku mogê to robiæ przy ¶wietle telefonu :)
 
 
Galant - YuLaS
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-05, 08:36   

tak na szybko i dosæ skutecznie to odkrêcamy t± du¿± ¶rubê za¶lepiaj±c± i przy odkrêconym kraniku powino delikatnie wyp³ywaæ z podkre¶leniem na delikatnie. Pó¼niej odpalamy, zakrêcamy kranik (niech spadnie poziom). Gasimy i odkrêcamy kranik powiniem poziom powróciæ.
Tak mo¿na zej¶æ do 4,5-5L/100km na trasie :D
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-05, 11:32   

no ale jest to pomiar na oko, chocia¿ trzeba by zmierzyæ odleg³o¶æ od brzegu komory do brzegu dolnego tego otworu. Je¶li wyjdzie 20-23 mm to mo¿na go uznaæ za otwór kontrolny
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2010-07-05, 18:53   

Galant-YulaS dziêki Ci za tego posta.Trochê mnie to utwierdza w przekonaniu, ¿e ten otwór mo¿na przyj±æ jako kontrolny dla poziomu paliwa w komorze. magik - odleg³o¶æ od do³u tego otworu do krawêdzi ga¼nika to 24 mm.My¶lê wiêc, ¿e mo¿na siê nim pos³u¿yæ. A Ty napisa³e¶ w odpowiedzi na moje pierwsze pytanie w tym temacie, ¿e "przewracam Skurskiego w grobie".
Przy okazji nie znalaz³em ksi±¿ki powy¿ej 85 r. Mo¿e kto¶ dysponuje skanerem lub cyfrówk± i móg by mi przes³aæ na priva skan tekstu odno¶nie regulacji tego ga¼nika.
Dziêki i pozdrawiam.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13