Wielopunkt 1.4 AEX -sterowanie |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 16:35
|
|
|
Ma³e zapytanie ;) Czy pod³±czenie komputera steruj±cego wymaga du¿ego nak³adu pracy i czasu? Dobry komp w granicach 150 z³ to tego modelu silnika. Swojego 20-sto latka ju¿ nie chcê katowaæ a ¿e skrzynie pi±tkê ju¿ mam to pozostaje tylko kwestia mocowania bloku do sanek no i ingerencja w elektryke. |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 16:40
|
|
|
No i zapomnia³em jeszcze zapytaæ czy to jest trudne do pod³±czenia? ;p |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 18:52
|
|
|
" O 9 rano wyruszy³em a o wpó³ do 2 w nocy by³em w domu po 6-cio godzinnym holowaniu... Life is brutal ale wczoraj to by³o nieszczê¶cie w nieszczê¶ciu na dodatek mnie nie staæ na jego naprawê ani na zderzak z którego prawie nic nie zosta³o, ju¿ nie wspomnê o halogenach, które nie s± tanie... Na SF ledwo naskroba³em 300 z³, które musia³em wydaæ w warsztacie"
Pomys³ów wiêcej jak pieniêdzy, nie Ty pierwszy i nie odstatni tyle Ci powiem. Skoñcz z g³upotami i napraw sobie trabanta. |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 19:17
|
|
|
ale silnik mogê dostaæ od wuja dlatego pytam, zanim wywalê pieni±dz na naprawê. |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 19:31
|
|
|
Stawiam jasia jak ty prze³o¿ysz ten silnik. Tyle powiem |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 19:40
|
|
|
ok :D |
|
|
|
|
TrabiVR6
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 20:26
|
|
|
Jak bedziesz mial wiazke i kompa to raptem 6 przewodow do podlaczenia :P |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 21:05
|
|
|
i oto mi chodzi³o ;) magik czekaj na fotki lub ma³y filmik ¿eby nie by³o ¿e nie pali :) a silnik konstrukcyjnie jest ten sam co 1.6 ze skody felici ;] |
|
|
|
|
magik
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 21:29
|
|
|
zamiast siedzieæ przy kompie zd±¿y³by¶ ju¿ silnik wyci±gn±æ |
|
|
|
|
Dymatorek
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-04, 22:47
|
|
|
niedziela dzisiaj a u mnie to jest tak ¿e w niedziele doznaje powa¿nych urazów ;p jutro z rana zaczynam ca³± akcje |
|
|
|
|
Galant - YuLaS
Go¶æ
|
Wys³any: 2010-07-05, 08:29
|
|
|
Musisz prze³o¿yæ silnik z ca³± wi±zk±, czujnikami i "komputerem". Zostanie wi±zka id±ca do wnêtrza czyli 12V sta³e, 12V po stacyjce, 12V starter, przewody gniazda diagnostycznego K, L. Pomy¶l co z sond± lambda, która powinna pracowaæ z katalizatorem. Jak bêd± problemy pomogê. Dobrze by by³o ¿eby¶ mia³ laptopa ze z³±czem COM to pode¶lê Ci VAG'a i bêdziesz móg³ diagnozowaæ co i jak. |
|
|
|
|
|