Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[(S)] pompa hamulcowa
Autor Wiadomo¶æ
Micha³ Wyszyñski
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-05, 21:36   

Witam ponownie
W³a¶nie pad³a mi pompa do trabanta(dwusekcyjna). Wymienie³em gumki na nowe jednak nic to nie da³o peda³ hamulca wpada do pod³ogi. Mam teraz dylemat czy kupiæ pompe now± (w motirex ok 170z³) czy regenerowan± ( w D±browie Górniczej za 80z³). Ró¿nica w cenie znaczna. Teraz pytanie czy jest sens kupowaæ popme regenerowan±, na czym ta regeneracja niby polega³a i czy nie nawali odrazu. Lecz jednak zda³a by egzamin zostaje 90z³ w kieszeni co by mnie bardzo ucieszy³o. Prosze podpowiedzcie co mam robiæ
micha³
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-05, 21:44   

Mia³em ten sam dylemat w zesz³ym roku. Pad³a te¿ dwusekcyjna. Wymieni³em gumki i nic. Chcia³em zaoszczêdziæ i kupi³em po regeneracji. Szkoda pieniêdzy. Je¿eli by³a przeszlifowana to tak, ale je¿eli ma tylko wymieniane gumki to szkoda pieniêdzy. W koñcu kupi³m now± z Motirexu. Sprawuje siê b. dobrze.
 
 
Micha³ Wyszyñski
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-05, 22:45   

Ok dzieki za odpowied¼. Jutro wypytam sie go¶cia jak to by³o regenerowane. Jednak co nowe to nowe i chyba wy¿y³uje sie na now±.
 
 
UFN
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-05, 23:41   

Tez mia³em nie lada problem z pompa ham. w 1.1.

1. Czy na pewno dobrze za³o¿y³es gumki?
2. Ja wymieni³em gumki w dwusekcyjnej i eda³ wpad³ mi do pod³ogi ale nie traci³em nadziei. Zacz±³em odpowietrzaæ od najdalszego ko³a i robi³em pewnie z 15-20 razy (odkrecenia odpowietrznika/peda³ po pod³ogi/zakrecenie odpowietrznika/podpompowanie) na jedno ko³a. Przy drugim kole peda³ podniós³ siê ju¿ troche. Okaza³o siê ¿e najgorzej by³o z drugim cz³onem pompy który hamuje przedni lewy hamulec. Jak odpowietrzy³em i tego na koñcu ( te¿ z 15 takich cykli ) to peda³ by³ ca³kiem wysoko. Niestety od tej pory ma³o je¼dzi³em po pad³ silnik jak bêdê wiedzia³ jak sie sprawuje to dam znaæ.

Jak sie myle niech mnie kto poprawi. PozDDR
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-06, 08:06   

najtaniej znale¿æ u¿ywkê z demonta¿u. Te pompy raczej rzadko padaj± wiêc jest szansa ¿e jak znajdziesz to bêdzie dobra
 
 
Micha³ Wyszyñski
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-06, 08:21   

Gumki za³o¿y³em tak jak poprzednie wiec chyba dobrze. Jeszcze spróbuje odpowietrzyc z 2 razy i zobaczymy czy co¶ to da
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-06, 15:17   

Jak ju¿ postanowi³e¶ jeszcze popróbowaæ to musisz byæ pewny co do dobrego za³o¿enia gumek na t³oku, ale wa¿ne s± te¿ te zaworki ze sprê¿ynkami. Pamiêtaj równie¿ o odpowietrzeniu pomy nie tylko uk³adu. Najpierw pompa, pó¼niej uk³ad a pó¼niej znowu pompa. Mo¿e siê uda , czego ¿yczê.
 
 
magik
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-06, 16:32   

Marian pompa dwusekcyjna nie ma odpowietrzenia. tak jest tylko w przypadku jednosekcyjnej
 
 
Micha³ Wyszyñski
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-07, 21:27   

Witam
Uda³o sie pompa dzia³a:) Odpowietrzy³em go 3 razy w kó³ko, za³o¿y³em nowe bembny i teraz saje dêba a peda³ nawet do po³owy nie wchodzi. Zasta³o wiêc troche grosza w kieszeni. Dzieki za pomoc koledzy.
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-07, 22:05   

Co do odpowietrzania pompy dwusekcyjnej: czyta³em to w której¶ z ksi±¿ek , w dziale nowe rozwi±zania w Trabancie 601 - pompa. By³a tam mowa o nowej pompie, dwusekcyjnej. Zalecano tam w³a¶nie odpowietrzanie poprezez wykrêcanie czujnika hamowania i depniêcie peda³u hamulca. Na pocz±tku i po zakoñczeniu odpowietrzania ca³ego uk³adu. Tak te¿ robi³em. Nie wiem , czy mia³o to sens, ale przed tym "opowietrzeniem" peda³ by³ miêkki, pó¼niej by³o ju¿ OK.
Nazwano to odpowietrzaniem pompy (?!)
 
 
Sebastian (reafus)
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-07, 23:03   

to ja sie podepne. Ma ktos doswiadczenie z pompa hamulcowa od cc/sc (oczywiscie bez serva) w T601? Duzo jest przerobek?
 
 
qubiak
Go¶æ
Wys³any: 2007-07-09, 12:08   

pompa hamulcowa od cc/sc bez serva bardzo ³adnie siê spisuje w trabancie 601. co do przeróbek to trzeba nawierciæ w pompie 2 otwory ¿eby wesz³y na trabantowe szpilki i tyle.
 
 
UFN
Go¶æ
Wys³any: 2007-08-01, 23:13   

Mam ma³e pytanko macie jakis pomys³ sk±d by skombinowaæ nowe bêbny hamulcowe do trabi 1.1 (ty³ oczywiscie) bede wdzieczny jesli ktos podpowie. BO moje kiepskie juz sa i musze wymiane zrobic


pozDDR
Domino
 
 
Piotrek Repeta
Go¶æ
Wys³any: 2007-08-04, 23:31   

Mam takie trywialne pytanie. Jak rozró¿niæ pompe jednosekcyjn± od dwusekcyjnej "na oko"?
 
 
Sebastian (reafus)
Go¶æ
Wys³any: 2007-08-05, 13:08   

jednosekcyjna ma jeden kruciec u gory na wejscie zbiorniczka a dwusekcyjna ma dwa.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 12