Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] TRABANT SIÊ £AMIE??!!
Autor Wiadomo¶æ
WeT(macq)
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 14:11   

U mnie bylo tak zawsze, nawet jak mialem blache dobr±- oczywiscie nie az tak, zeby sie nie dalo zamknac, ale ciezej sie zamyka³y. Trabant jest po prostu gibki :P
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 15:05   

Ot poprostu trabant zyje ;) Moze nie chce zeby go tak unosic? Ty bys chcial zeby cie ktos unosil na jakis koziolkach? No wlasnie.. ;) A mu sie dziwisz.. ;)

A juz na powaznie to chyba w tych autach normalne ze minimalnie trudniej drzwi beda sie zamykaly przy podniesieniu. U mnie nawet po wymianie jaskolki na now± objaw ten nie ustal. Tzn zamykaj± sie ale ciut inaczej anizeli jak jest normalnie na ziemi. Tylko to trzeskanie o zamek mnie zastanawia. W takim stopniu to chyba nie powinno dzialac..
Swoj± drog± jak wymienialem skrzynie w moim i byl przez 4 dni przod podniesiony to po opuszczeniu drzwi zamykaly sie jednym palcem :) No ale pozniej wszystko wrocilo do normy i troszke sily trzeba juz uzyc do tej czynnosci ;)

Jak blacha, jaskolka i progi dobre to widocznie ten twoj typ tak ma :)

Pozdro
 
 
Bross
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 17:10   

³anmie sie ale kolega nademn± dobrze pisze daæ mu piwa....
 
 
Voo Doo
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 19:44   

Goofy nie histeryzuj ka¿de auto tak ma jakby mia³ sie z³amaæ to w³a¶nie na tym kozio³ku by¶ mia³ punkt przeciêcia
 
 
grubas
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 21:52   

To jest normalne, ¿e jak Trabik jest na podno¶niku lub innych wynalazkach i ko³a nie maj± styku z pod³o¿em to siê drzwi nie domykaj±, lub domykaj± siê z trudem, poza tym zale¿y sporo od ustawienia zamka. Poza tym Trabik jako ¿e posiada konstrukcje samono¶n± to siê po prostu zgina, wygina i inne takie tylko i¿ jest to sprawa kilku milimetrów no i po opuszczeniu wraca do normy. Kumpel w Skodzie Favorit montowa³ rozpórkê na kielichy i siê dziwi³, ¿e nie pasuje, w koñcu podniós³ praw± przedni± stronê i spasowa³o, a na pocz±tku gdy skodzina sta³a na ko³ach wydawa³o siê ¿e rozpórka jest o dwa centymetry za szeroka.
PozDDRo.
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 22:15   

U mnie ruchy budy osiagaj± taki stopien ze w zimie rano przy wyjezdzaniu przed brame slysze jak peka lod na laczeniach dachu i w innych dziwnych miejscach ;) O otwierajacych sie drzwiach podczas ostatniej podrozy przed wymian± jaskolki nie wspominam nawet ;)
A zalatwili mnie panowie z serwisu wymieniajacego opony. Podniesli trampka tylko z przodu :/ A ze mlody i glupi bylem to nie skojarzylem ze moze mu to zaszkodzic. Po miesiacu cala jaskolka byla peknieta i nadawala sie tylko do wymiany.
Nie ma sie co przejmowac, gdyby buda byla calkowicie sztywna to bardzo szybko by popekala :) Zwlaszcza na naszych kochanych drogach ;)

Pozdro
 
 
Goofy
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 23:02   

Ufff... No to mnie pocieszyli¶cie:) Dziêki, od razu mi lepiej:D

Voo Doo, nie histeryzujê ;) Po prostu jestem... trochê przewra¿liwiony na punkcie tej budy ;P Po tym co ju¿ przesz³a i po tym co jej blacharze zrobili przy wymianie progów w zesz³ym roku, to wolê chuchaæ na zimne ;) Bior±c pod uwagê ¿e je¼dzi³em praktycznie bez progów ( bo blacharz podwiesi³ je od spodu zamiast przyspawaæ;) ) to mog³a siê trochê jaskó³ka od tego nadwyrê¿yæ :)
No ale skoro nie ma problemu to siê bardzo cieszê :) Zostaje mi tylko ³o¿ysko z przodu do zrobienia.

pozdrawiam :)
 
 
WeT(macq)
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-07, 00:59   

Kumpel w Skodzie Favorit montowa³ rozpórkê na kielichy i siê dziwi³, ¿e nie pasuje, w koñcu podniós³ praw± przedni± stronê i spasowa³o, a na pocz±tku gdy skodzina sta³a na ko³ach wydawa³o siê ¿e rozpórka jest o dwa centymetry za szeroka. W favoritce to byla buda tak gibka, ze potrafily szyby pekac ;)
 
 
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-29, 21:01   

Witam!
Mój post dotyczy 601.
Ostatnio w jaskó³ce znalaz³em dwie dziurki:

Dziurka 1

Dziurka 2

Niby malutkie i nie powiêkszaj±ce siê, ale po wys³uchaniu kilku legend zaczynam siê baæ i wole siê zapytaæ: czy one mog± spowodowaæ z³amanie siê jaskó³ki.

Swoj± drog± nowym w³a¶cicielom Trabanta polecam skontrolowanie, czy w nadkolach od strony jaskó³ki macie za¶lepki. Ja ostatnio przez jej brak musia³em wyd³ubywaæ paluchem ca³y ten syf
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-29, 21:37   

Witam,
Tymi "dziurami" to na Twoim m iejscu nie przejmowa³ bym siê tak bardzo.W profilach zamkniêtych s± czêsto takie otwory do wyp³yeu nagromadzonej wody. Po drugie tak jak pisa³e¶ odno¶nie progów. W profilach zamkniêtych robi siê otwory do koserwacji, które pó¼niej zamyka sie gumowymi korkami.
Chyba du¿o wiêkszym problemem jest to, ¿e Twoja jasku³ka jest ju¿ ca³a rozspawana !!!. To tylko zdjêcia i mogê siê myliæ ale sprawd¼ to. Tam chyba pu¶ci³y ju¿ wszystkie spawy. To jest gro¼ne.
 
 
J.J.
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-30, 16:45   

uwa¿aj by tak nie skoñczy³o ;)
 
 
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 19:34   

Marian -> Dziêki, obejrzê to dok³adnie w weekend
J.J. -> Jauæ, a¿ mnie zabola³o.
 
 
Pietrek "ELV15&a
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 19:38   

Jeszcze jedno mam pytanie. Je¶li ju¿ bêdê spawa³ spód, chcia³bym go od razu zabezpieczyæ antykorozyjnie. Czym to zrobiæ? Zwyk³y podk³ad mo¿e byæ?
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 20:43   

Przede wszystkim zanim pospawasz wyczy¶æ w miarê mo¿liwo¶ci wnêtrza profili zamkniêtych. Na przyk³ad w jaskó³ce bêdzie wiele mokrego brudu. B³oto i pozosta³o¶ci po blasze od jaskó³ki. Trzeba to wyrzuciæ. D³ugi prêt zaostrzony na skrobak i czy¶ciæ.Jak ju¿ zostanie sama blacha (albo jej resztki), trzeba j± dok³adnie wysuszyæ od wewn±trz i zabezpieczyæ antykorozyjnie. W tym temacie jest du¿o szkó³. Ja robi³em CORTANINEM kilkakrotnie, pó¼niej znowu czyszczenie, farba antykorozyjna. Po pospawaniu ¶rodek do konserwacji profili zamkniêtych. Celowo nie podajê nazw bo zaraz zacznie siê lawina z³ych opinii o tym co zaproponujê. Najlepiej sam poczytaj na ró¿nych forach (o farbach i zabezpieczeniach antykorozyjnych).
We¼ pod uwagê jeszcze jedno. Je¿eli bêdziesz spawa³ gazowo (a czasmi trzeba) to i tak wiêkszo¶æ zabezpieczenia siê wypali podczas spawania. Po spawaniu trzeba to zrobiæ jeszcze raz.
Daj sobie du¿o czasu bo to pracoch³onna sprawa.
 
 
Ptak
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-31, 21:23   

o konserwacji jest miliard tematów albo ze dwa miliardy -SZUKAJ-
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12