Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] TRABANT SIÊ £AMIE??!!
Autor Wiadomo¶æ
Spike Spiegel
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-24, 12:07   

¯ó³tyTrabik, mo¿e tobie poprostu sypie sie próg???!!!jak masz dziure w proghu to to niczemu nie szkodzi i jest normalne u (prawie) ka¿dego Traba
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-24, 18:09   

Gdyby to byla dziura to pol biedy, ale to jest szczelina powstala na skutek pekania, i wlasnie to mnie martwi.
Pozatym wydaje mi sie ze u mnie to jednak czemus szkodzi, przyklady: jak trab jest przechylony to drzwi po stronie kierowcy trudno sie zamykaj±, jak sciagam noge z gazu to pojawia sie taki metaliczny stuk,wlasnie od strony kierowcy - tam jest nieszczesne pekniecie, jest on dosc glosny, no i cos pod mask± albo silnik albo skrzynia podczas jazdy wydaje dzwiek tak jakby sie dany element chwial tzn taki dzwiek jakby byl tam stary sprezynowy skrzypiacy materac ;)
Przedtem tych objawow nie bylo, i wlasnie to daje mi najwiecej do myslenia.
Pozdrawiam
 
 
grubas
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-24, 23:20   

Mój Trab jak jest przechylony lub stoi na jakiej¶ nierówno¶ci zayebystej czy te¿ jest na podno¶niku to te¿ ma problemy z drzwiami, poprostu "buda" paracuje i drzwi z jednej strony same siê otwieraj± a z drugiej nie mo¿na ich otworzyæ. Przyk³ad kiedy¶ jecha³em po rondzie i prawie brat cioteczny wypad³ na asfalt, od tej pory zawsze trzyma drzwi.
Dobrze by³oby jakby¶ jakie¶ foto lub chocia¿ szkic zarzuci³ bo trudno siê skumaæ o co chodzi, mo¿e pêka Ci tzw. rama pod silnikowa (no bo to te¿ mo¿liwe) i mog³oby wskazywaæ na takie objawy.
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 08:55   

Ok dzisiaj pojde do garazu i naszkicuje dokladnie ktore to miejsce, bo moze faktycznie z takich "suchych" opisow trudno sie domyslic co dokladnie peka. No przedtem az takich problemow z drzwiami oraz z ruszaniem silnika nie mialem, pozatym te trzaski metaliczne podczas ujmowania gazu i wysprzeglania sugeruj± iz chyba jest to rzecz ktora wymaga dokladnemu przyjrzeniu sie.

Pozdrawiam
 
 
wartborgini
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 13:57   

a ja s±dzê ¿e w 1,1 dlatego jest wiêcej problemów z jaskó³k± ni¿ w 601, bo 1,1 ma znacznie wiêksz± moc a jaskó³ka w³a¶nie tê moc przenosi z silnika/³o¿a silnika na karoseriê, jest znacznie bardziej obci±¿ana ni¿ 601, poza tym wydaje mi siê ¿e blachy w polo by³y gorszej jako¶ci jak w 601. Dwie te rzeczy razem wziête powoduj± takie problemy z jaskó³kami w zaniedbanych przez poprzednich w³a¶cielach polówkach....
 
 
Sebastian (reafus)
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 17:03   

moze tutaj bedzie szybciej
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 18:53   

No ta ilustracja powinna bardzo uproscic sprawe ;).
Element 1, najbardziej wysunieta do przodu czesc - tam gdzie powinno byc chyba cos dokrecone (dospawane). I wlasnie peka element ktory nie zostal na tym rysunku zaznaczony.
Widac to bez wiekszego problemu gdy skreci sie maksymalnie w prawo kola i zajrzy sie w lewe nadkole. Jest tam taka "podluznica" ktora wedlug mnie jest przymocowana do elementu 1.
 
 
monsz
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 19:51   

Witam ja ju¿ przez takie czy inne rzczy maj±c trampka 601 a teraz trabanta 1.1 ale poniewa¿ nie lubie byæ nabijany zaopatrzy³em sie w ksi±¿ki i prospekty.A to wszystko dla tego aby wiedzieæ , ¿e trabant to konstrukcja samono¶na. Belka przednia podci±gi progi oraz inne wzmiocnienia two¿± ca³o¶æ i wszystko to tworzy konstrucjê
Jeszcze w tej chwili s± do tego samochodu elementy które w cale du¿o nie kosztuja to o czym mówisz to aby mieæ spokój na wiele lat i byæ bezpiecznym kosztuje oko³o 260z³
A kleiæ nie ma co bo to nie robota. To tyle.
 
 
macq
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 20:56   

Element 1, najbardziej wysunieta do przodu czesc - tam gdzie powinno byc chyba cos dokrecone (dospawane). I wlasnie peka element ktory nie zostal na tym rysunku zaznaczony.
Widac to bez wiekszego problemu gdy skreci sie maksymalnie w prawo kola i zajrzy sie w lewe nadkole. Jest tam taka "podluznica" ktora wedlug mnie jest przymocowana do elementu 1.
Z opisu mozna wywnioskowac ze pekla ci rama podsilnikowa.... je¶li to rzeczywiscie ona to nie jest ¼le
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-25, 21:10   

Witam
No to polepszyliscie mi humor :). A juz mialem przed oczami czarne scenariusze ;).
Jedn± ksiazke do trabanta 1.1 mam, ale teraz widze ze tam jest wszystko i nic... Bede musial kupic cos lepszego ale moj trabant pozera mi wszystkie srodki finansowe jakie posiadam ;)
Jezeli chodzi o t± czesc to czy ma ktos moze do niej dostep?
Bo na motirexie tego nie widzialem. W latanie czegos co ma sie rozleciec znowu za miesiac lub dwa nie chce sie bawic i wolalbym to wymienic na nowe.
Jezeli ktos mialby cos takiego na zbyciu, lub zna miejsce gdzie mozna to dostac to bylbym bardzo wdzieczny za informacje.
A do zamontowania polecacie bardziej mechanika czy blacharza? Trzeba wymontowac silnik itp?

I jeszcze jedno czy ten ruszajacy sie silnik/skrzynia przy ruszaniu i przy ujmowaniu gazu to moze byc wina tej ramy czy trzeba by sie bylo przyjrzec poduszkom pod silnikiem i skrzyniom?

Pozdrawiam
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-26, 19:39   

Witam
Wszystko wskazuje na to iz to nieszczesna rama podsilnikowa peka.
Czy ten element pasuje od 601? Ja mam 1.1.
Znalazlem oferte sprzedazy, jednakze dotyczy ona modelu 601 i nie jestem pewien czy bedzie pasowac.
Za odp z gory dziekuje
Pozdrawiam
 
 
Lewy_81
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-26, 20:06   

Rama pod silnik w 601 jest totalnie inna niz w 1,1...

Powinienem jakas w garazu znalezc...

Jutro oblookam... Jak bedziesz zainteresowany daj znac na kom 602-825-736

PozDDRo
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-27, 10:51   

I juz po wizycie u blacharza, diagnoza - jaskolka.
To przelamanie bylo niestety przed mocowaniem z ram± silnika :/
W zwiazku z tym mam pytanie czy kupic t± z motirexu czy moze ktos ma oryginaln± niemieck± w podobnej cenie?
Jezeli ktos posiada oryginaln± jaskolke i jest mu niepotrzebna to bardzo prosilbym o kontakt.
Pozdrawiam
 
 
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
Wys³any: 2006-12-28, 19:28   

Witam
Motirex oferuje jaskolke za 160 zl, jednakze watpie zeby byla to oryginalna niemiecka.
Czy ktos mial moze z t± jaskolk± z motirexu do czynienia, jaka jest i czy warto j± kupowac?
Bo o progach slyszalem nie najlepsze opinie, a nie chce kupic czegos co za rok znowu bedzie tak samo zgnite jak moja stara jaskolka...
Tak wiec: warto czy nie za bardzo?

Pozdrawiam.
 
 
Goofy
Go¶æ
Wys³any: 2008-04-06, 13:22   

Odkopujê temat ;)

Dzi¶ z rana poszed³em przygotowaæ Traba do przegl±du. Unios³em elegancko przód, postawi³em na kozio³kach... i w³a¶nie - z przera¿eniem stwierdzi³em ¿e nie da siê normalnie zamkn±æ ani lewych ani prawych drzwi :-/ ...Trabant jakby siê wygi±³ i przy próbie zamkniêcia drzwi uderzaj± o zamki. Co ciekawe, po opuszczeniu auta na dó³ wszystko zamyka siê idealnie :-P
I tu moje pytanie- czy to jest gro¼ne? znaczy siê czy grozi z³amaniem? Podejrzewam ¿e mo¿e przyczyn± jest spartaczona naprawa blacharska, bo Trabant kiedy¶ by³ sztywniejszy... Jak siê z tym fantem uporaæ?

Bêdê wdziêczny za wszelkie wskazówki :-)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13