[1.1] TRABANT SIÊ £AMIE??!! |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Spike Spiegel
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-24, 12:07
|
|
|
¯ó³tyTrabik, mo¿e tobie poprostu sypie sie próg???!!!jak masz dziure w proghu to to niczemu nie szkodzi i jest normalne u (prawie) ka¿dego Traba |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-24, 18:09
|
|
|
Gdyby to byla dziura to pol biedy, ale to jest szczelina powstala na skutek pekania, i wlasnie to mnie martwi.
Pozatym wydaje mi sie ze u mnie to jednak czemus szkodzi, przyklady: jak trab jest przechylony to drzwi po stronie kierowcy trudno sie zamykaj±, jak sciagam noge z gazu to pojawia sie taki metaliczny stuk,wlasnie od strony kierowcy - tam jest nieszczesne pekniecie, jest on dosc glosny, no i cos pod mask± albo silnik albo skrzynia podczas jazdy wydaje dzwiek tak jakby sie dany element chwial tzn taki dzwiek jakby byl tam stary sprezynowy skrzypiacy materac ;)
Przedtem tych objawow nie bylo, i wlasnie to daje mi najwiecej do myslenia.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
grubas
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-24, 23:20
|
|
|
Mój Trab jak jest przechylony lub stoi na jakiej¶ nierówno¶ci zayebystej czy te¿ jest na podno¶niku to te¿ ma problemy z drzwiami, poprostu "buda" paracuje i drzwi z jednej strony same siê otwieraj± a z drugiej nie mo¿na ich otworzyæ. Przyk³ad kiedy¶ jecha³em po rondzie i prawie brat cioteczny wypad³ na asfalt, od tej pory zawsze trzyma drzwi.
Dobrze by³oby jakby¶ jakie¶ foto lub chocia¿ szkic zarzuci³ bo trudno siê skumaæ o co chodzi, mo¿e pêka Ci tzw. rama pod silnikowa (no bo to te¿ mo¿liwe) i mog³oby wskazywaæ na takie objawy. |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 08:55
|
|
|
Ok dzisiaj pojde do garazu i naszkicuje dokladnie ktore to miejsce, bo moze faktycznie z takich "suchych" opisow trudno sie domyslic co dokladnie peka. No przedtem az takich problemow z drzwiami oraz z ruszaniem silnika nie mialem, pozatym te trzaski metaliczne podczas ujmowania gazu i wysprzeglania sugeruj± iz chyba jest to rzecz ktora wymaga dokladnemu przyjrzeniu sie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
wartborgini
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 13:57
|
|
|
a ja s±dzê ¿e w 1,1 dlatego jest wiêcej problemów z jaskó³k± ni¿ w 601, bo 1,1 ma znacznie wiêksz± moc a jaskó³ka w³a¶nie tê moc przenosi z silnika/³o¿a silnika na karoseriê, jest znacznie bardziej obci±¿ana ni¿ 601, poza tym wydaje mi siê ¿e blachy w polo by³y gorszej jako¶ci jak w 601. Dwie te rzeczy razem wziête powoduj± takie problemy z jaskó³kami w zaniedbanych przez poprzednich w³a¶cielach polówkach.... |
|
|
|
|
Sebastian (reafus)
Go¶æ
|
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 18:53
|
|
|
No ta ilustracja powinna bardzo uproscic sprawe ;).
Element 1, najbardziej wysunieta do przodu czesc - tam gdzie powinno byc chyba cos dokrecone (dospawane). I wlasnie peka element ktory nie zostal na tym rysunku zaznaczony.
Widac to bez wiekszego problemu gdy skreci sie maksymalnie w prawo kola i zajrzy sie w lewe nadkole. Jest tam taka "podluznica" ktora wedlug mnie jest przymocowana do elementu 1. |
|
|
|
|
monsz
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 19:51
|
|
|
Witam ja ju¿ przez takie czy inne rzczy maj±c trampka 601 a teraz trabanta 1.1 ale poniewa¿ nie lubie byæ nabijany zaopatrzy³em sie w ksi±¿ki i prospekty.A to wszystko dla tego aby wiedzieæ , ¿e trabant to konstrukcja samono¶na. Belka przednia podci±gi progi oraz inne wzmiocnienia two¿± ca³o¶æ i wszystko to tworzy konstrucjê
Jeszcze w tej chwili s± do tego samochodu elementy które w cale du¿o nie kosztuja to o czym mówisz to aby mieæ spokój na wiele lat i byæ bezpiecznym kosztuje oko³o 260z³
A kleiæ nie ma co bo to nie robota. To tyle. |
|
|
|
|
macq
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 20:56
|
|
|
Element 1, najbardziej wysunieta do przodu czesc - tam gdzie powinno byc chyba cos dokrecone (dospawane). I wlasnie peka element ktory nie zostal na tym rysunku zaznaczony.
Widac to bez wiekszego problemu gdy skreci sie maksymalnie w prawo kola i zajrzy sie w lewe nadkole. Jest tam taka "podluznica" ktora wedlug mnie jest przymocowana do elementu 1. Z opisu mozna wywnioskowac ze pekla ci rama podsilnikowa.... je¶li to rzeczywiscie ona to nie jest ¼le |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-25, 21:10
|
|
|
Witam
No to polepszyliscie mi humor :). A juz mialem przed oczami czarne scenariusze ;).
Jedn± ksiazke do trabanta 1.1 mam, ale teraz widze ze tam jest wszystko i nic... Bede musial kupic cos lepszego ale moj trabant pozera mi wszystkie srodki finansowe jakie posiadam ;)
Jezeli chodzi o t± czesc to czy ma ktos moze do niej dostep?
Bo na motirexie tego nie widzialem. W latanie czegos co ma sie rozleciec znowu za miesiac lub dwa nie chce sie bawic i wolalbym to wymienic na nowe.
Jezeli ktos mialby cos takiego na zbyciu, lub zna miejsce gdzie mozna to dostac to bylbym bardzo wdzieczny za informacje.
A do zamontowania polecacie bardziej mechanika czy blacharza? Trzeba wymontowac silnik itp?
I jeszcze jedno czy ten ruszajacy sie silnik/skrzynia przy ruszaniu i przy ujmowaniu gazu to moze byc wina tej ramy czy trzeba by sie bylo przyjrzec poduszkom pod silnikiem i skrzyniom?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-26, 19:39
|
|
|
Witam
Wszystko wskazuje na to iz to nieszczesna rama podsilnikowa peka.
Czy ten element pasuje od 601? Ja mam 1.1.
Znalazlem oferte sprzedazy, jednakze dotyczy ona modelu 601 i nie jestem pewien czy bedzie pasowac.
Za odp z gory dziekuje
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Lewy_81
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-26, 20:06
|
|
|
Rama pod silnik w 601 jest totalnie inna niz w 1,1...
Powinienem jakas w garazu znalezc...
Jutro oblookam... Jak bedziesz zainteresowany daj znac na kom 602-825-736
PozDDRo |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-27, 10:51
|
|
|
I juz po wizycie u blacharza, diagnoza - jaskolka.
To przelamanie bylo niestety przed mocowaniem z ram± silnika :/
W zwiazku z tym mam pytanie czy kupic t± z motirexu czy moze ktos ma oryginaln± niemieck± w podobnej cenie?
Jezeli ktos posiada oryginaln± jaskolke i jest mu niepotrzebna to bardzo prosilbym o kontakt.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
¯ó³tyTrabik
Go¶æ
|
Wys³any: 2006-12-28, 19:28
|
|
|
Witam
Motirex oferuje jaskolke za 160 zl, jednakze watpie zeby byla to oryginalna niemiecka.
Czy ktos mial moze z t± jaskolk± z motirexu do czynienia, jaka jest i czy warto j± kupowac?
Bo o progach slyszalem nie najlepsze opinie, a nie chce kupic czegos co za rok znowu bedzie tak samo zgnite jak moja stara jaskolka...
Tak wiec: warto czy nie za bardzo?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Goofy
Go¶æ
|
Wys³any: 2008-04-06, 13:22
|
|
|
Odkopujê temat ;)
Dzi¶ z rana poszed³em przygotowaæ Traba do przegl±du. Unios³em elegancko przód, postawi³em na kozio³kach... i w³a¶nie - z przera¿eniem stwierdzi³em ¿e nie da siê normalnie zamkn±æ ani lewych ani prawych drzwi ...Trabant jakby siê wygi±³ i przy próbie zamkniêcia drzwi uderzaj± o zamki. Co ciekawe, po opuszczeniu auta na dó³ wszystko zamyka siê idealnie
I tu moje pytanie- czy to jest gro¼ne? znaczy siê czy grozi z³amaniem? Podejrzewam ¿e mo¿e przyczyn± jest spartaczona naprawa blacharska, bo Trabant kiedy¶ by³ sztywniejszy... Jak siê z tym fantem uporaæ?
Bêdê wdziêczny za wszelkie wskazówki |
|
|
|
|
|