Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] silnik - kilka pytañ...
Autor Wiadomo¶æ
Julek
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-30, 23:36   

Witam, od niedawna mam 601-ke i chcia³bym siê dowiedzieæ o przeróbkach które s± opisywane w tym linku czy zmniejszy to ¿ywotno¶æ silnika?
Czy magnetyzer nadaje siê do dwusówa? Bo s³ysza³em ró¿ne opinie i nie wiem którym wierzyæ... mo¿e jest kto¶ kto u¿ywa lub u¿ywa³. Co s±dzicie o strumiennicy bo w³a¶ciwie w tych wszystkich przeróbkach nie jest nic napisane o wydechu a z tego co wiem to w³a¶nie wydech ma najwiêksze znaczenie w podwy¿szaniu mocy w dwusówie (pisze to na przyk³±dzie crossów gdzie z silnika 2t o pojemno¶ci 125ccm wyci±ga siê 40KM)
 
 
Kêdzior
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-31, 08:36   

eeee, magnetyzer - placebo.
wydech - lepiej nic nie zmieniaj bo wszystko spieprzysz, w dwusówie strumienica nic ci nie da, mo¿esz jedynie sam sobie wyliczyæ ¶rednice wydechu i zaprojektowaæ komory rozprê¿ania (¿yczê powodzenia).
pytasz czy ta przeróbka zmniejszy ¿ywotno¶æ silnika odpowied¼ nasuwa sie sama. Ma³o powiezdiane. z trabantowego wyci±gniesz z 50 koni jak sie posatasz ale po takiej rze¼ni silnik przejedzie z 1000-2000 kilosów. pozdro
 
 
Kêdzior
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-31, 08:38   

musisz nauczyæ siê respektu do trabanta je¶li chcesz nim je¼dziæ. Jak chcesz wiêcej mocy to wsad¼ sobie 353, a jak chcesz nim je¼dziæ to zostaw w orginale to nie bêdzie siepsu³.
 
 
GrzegorzB
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-31, 18:18   

przeczytaj wiadomoasc prywatna - odpisalem Ci na pytania
 
 
Julek
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-31, 20:12   

Nie wydaje mi siê ¿eby strumiennica, zmniejszy³a ¿ywotno¶æ silnika to jedynie wspomaga odprowadzenie spalin i w³a¶ciwie nie chodzi mi o podwy¿szenie mocy tylko ¿eby nie "marnowa³a siê benzyna" ¿eby jazda by³a bardziej dynamiczna oraz oszczêdna (tylko nie piszcie mi o 1.1)
 
 
halogen
Go¶æ
Wys³any: 2006-07-31, 20:28   

strumienica zmiejhszy moc ;/ w 2t jest potrzebna komora rozprê¿ania czyli dyfuzor. pottocznie zwany przedni t³umnik chociaz ta nazwa mija sie z celem ;/ mam schematy hdzie wydechu do traba. na kazdy gar oddzielny wydech lub na dwa razem wiec jak chcesz napisz na gg : 4080776 to sie ustawimy i Ci pode¶le. najlepiej zrobisz jak wstawisz nowy wal i splanujesz g³owice do t6ego polerka. kargul polerowal i jego trab wymiata. i to wszystko tanim kosztem
 
 
Kargul
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-01, 20:40   

No wymiata wymiata i to jeszcze jak.... sam jestem pod wra¿eniem.... na starym silniku lewdo 115-120 z górki... no w porywach czasem troszke wiêcej, a teraz posk³ada³em dok³adnie nowy silniczek i zrobi³em polerke + dobry ga¼niczek te¿ po polerce starego typu, polerka kolektora wydechowego itd. i jak narazie jecha³êm 130km/h na po³owie gazu... my¶le ¿e 140na pe³nym na prostej powinien daæ rade...:D Ale i tak wsadzam w tym miesi±cu 353 wiêc ten silniczek wystawie na allegro. Pozdrawiam
 
 
Grzesiek N. [601]
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-03, 20:40   

Ka¿dy tuning to przewa¿nie tak¿e wiêksze obci±¿enie dla wa³u i, co za tym idzie, mniejsza ¿ywotno¶æ. A Trabant to i tak zawsze bêdzie Trabant, Ferrari z tego nie zrobisz :]. £atwiej, taniej, zdrowiej, jest nauczyæ siê cieszyæ siê "dostojn±" jazd± (eleganckim youngtimerem).

O wydechach wiele ju¿ by³o pisane na tym forum, najpopularniejsza i sprawdzona opcja to seryjny przedni t³umik i do tego przelotowy z Fiata 125p, ewentualnie co¶ innego na koniec.

O magnetyzerach te¿ by³ ju¿ nie jeden temat, a nawet instrukcja jak samemu takowy zrobiæ.

Pozdrawiam.
 
 
Julek
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-04, 00:06   

w³a¶nie... a co z tym t³umikiem od fiata 125, albo od poloneza? chyba takie same s± (czy to jako¶ rocznikami siê zmienia³o?) Ma kto¶ mo¿e jakie¶ informacje na ten temat? Oraz co zmieni wymiana koñcowego t³umika? zwiêkszy siê spalanie, moc, zmniejszy czy poprostu inny d¼wiêk?
 
 
Kargul
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-04, 06:34   

Co do przeróbek silnika to polerka napewno jej nie skruci a nawet przed³uzy ¿ywotno¶æ.... co do t³umika to jak wesz³y polonezy caro to zmieni³ siê w nich tylni t³umik, wiêc jak bêdziesz chcia³ kupiæ to wo³aj od fiata 125p ( nowy kosztue ok. 25z³) zmieni siê napewno d¼wiêk... bedzie brzmia³ rasowo (polecam), je¶li mia³e¶ zapchany tylni t³umiczek to napewno odczujesz ruznice po zmianie t³umika. A na przód najlepiej daæ oryginalny IFA, na polskim muj gorzej siê zbiera³, a teraz mam org. IFA i idealnym stanie i ¶miga wy¶mienicie. Pozdrawiam
 
 
Julek
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-05, 00:50   

a jakie pasy (mam na my¶li bezw³adno¶ciowe) daæ ¿eby bez problemu pasowa³y i nie by³y drogie. A i jeszcze jedno - gdzie mo¿na kupiæ te opony "piszcza³ki" takie cieñkie bo moje ju¿ s± na wykoñczeniu...
co s±dzicie o sto¿kowym filtrze powietrza?
 
 
Kargul
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-05, 07:54   

sto¿ek fajna rzecz:D je¶li kupisz jaki¶ lepszy to bêdzie nawet s³ychaæ ¶wist jakby¶ mia³ turbinke pod mask±:D:D polecam to....
 
 
Kêdzior
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-05, 08:27   

ludzie... czy wy uczycie siena trabantach agro tuningu. Je¶li tak to kupcie sobie po maluchu.
 
 
macq
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-05, 11:04   

ja stozka nie mam,jakbym zakladal to z calym dolotem. A tak mam tylko ucieta rure od filtra bo mnie wkurwiala i wychodzi na to samo
 
 
halogen
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-05, 19:14   

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5d1ac5996af70e37.html ja mam stozek i ró¿nicy nie zauwazylem po mnotarzu tylko dzwiek takto jezdzi tak samo :)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytañ do SQL: 13