Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] silnik - kilka pytañ...
Autor Wiadomo¶æ
Julek
Go¶æ
Wys³any: 2006-08-06, 00:58   

ale za to fajnie du¿o miejsca siê zrobi³o :P du¿o lepiej to wygl±da, ja siê zastanawiam czy nie spróbowaæ (kto¶ tak chyba na forum pisa³) i nie obci±æ rury od tej puszki w której filtr powietrza jest i dodatkowo ponawiercaæ j± to powinno przynie¶æ podobny efekt a ¿e mam kilka takich puszek to po¶wiêce jedn± eksperyment± i jak co¶ to napisze wam :D
 
 
Krzysiek Sawicki
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-22, 13:42   

czy polerowaæ te¿ skrzynie korbow±?
 
 
Damian drazk Zgorzelec
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-23, 18:56   

Polerka skrzyni korbowej skoro masz rozebrany silnik jest zawsze mile widziana dla silnika :)
Zmiany mocy, momentu obrotowego i innych historii bêd± jako¶ tam w znikomym procencie odczuwane.
Fajnie jest prócz polerki skrzyni dorobiæ wype³niacze na przeciwwagi wa³u wtedy te 2 zabiegi przynios± odczuwalny efekt.
z reszt± wszystkie najprostsze metody "tuningu" s± super fajnie opisane na forum - warto poczytaæ
Pozdrawiam
 
 
Krzysiek Sawicki
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-25, 13:10   

dziêki bardzo o to mi w³a¶nie chodzi³o :)

z tymi wype³nieniami to ju¿ wy¿sza szko³a i prawde mówi±c troche mi siê ju¿ nie chce...

Pozdrawiam
 
 
Marcin Sady
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 14:51   

witam mam problem z moim trabantem nie wiem co moze byæ nie tak czasem pracuje na dwóch cylindrach (jak jadê to czuæ delikatne szarpniêcia ) a czasem tylko jeden co moze byæ nie tak . Swiece i kable s± nowe . czy moze byæ to cewka ??? jak sprawdziæ czy cewka jest dobra nie zu¿yta ?? pozdrawiam
 
 
Ptak
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 19:11   

co moze byc nie tak?
Trabant sie zepsul:)

a tak na powaznie

1. jaki masz zaplon - elektronik czy z przerywaczami sprawdzic czy nie ma tam wilgoci i syfu czy jesli przerywacze to czy nie iskrza.
2. Nowe swiece nie znaczy lepsze od starych - czasem sie trafi ze nie wygrzejesz ich przy pierwszym odpaleniu dobrze albo od razu jest felerna i ma przebicie - iskra choc czasem tego nie widac przeskakuje nie tu gdzie trzeba i to powoduje taka prace silnika. moim zdaniem najlepsze do trabanta sa NGK B6HS zakladasz i zapoominasz o swiecach.
Jesli szarpie nmawet jak pracuje na obu to moze byc wlasnie przebita swieca i nie podpala mieszanki jak trza:)
3. Co do cewek to mozesz najpierw dowiedziec sie na ktory gar nie chodzi - sciagasz fajki ze swiec tak zeby Cie nie kopnelo pradem i patrzysz czy zgasnie. potem zamieniasz np swiece miajscami i patrzysz czy zmienil sie niedzialajacy cylinder. jesli tak no to wiesz ze swieca walnieta jesli nie no to mozesz przepiac cewki odwtrrotnie i analogicznie.
 
 
Marcin Sady
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 20:52   

zaplon elektryk mam ¶wiece ngk b8hs , nie chce chodziæ na cylinder od strony wentylatora ale to czasem tak sie dzieje a dok³adnie w tym tygodniu mi tak sie podzia³o ze nie chce na jeden cylinder palic
 
 
MARIAN B.
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 22:04   

Przerabia³em ten problem swojego czasu. Pracowa³em nad tym kilka tygodni. Wszystko by³o super a Trabi pali³ ci±gle na jeden cylinder. Sprawd¼ czy zawsze pali ci na jeden cylinder i ci±gle ten sam mimo i¿ zamienisz zap³on.
U mnie walka skoñczy³a siê tym,¿e przeszed³em na tradycyjny zap³on i jest OK. Do dzi¶ nie wiem co by³o. Mam trzy zap³ony elektroniki kompletne, sprawdzone, dobre a mim o to na ¿adnym nie chia³ chodziæ na dwóch cylindrach. Kiedy¶ jeszcze do tego wrócê....
 
 
Sebastian
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-26, 23:41   

Mia³em podobny problem swojego czasu i pomog³a mi wymiana czarnej puszki (modu³u zap³onowego) na nadkolu. Co¶ siê tam przegrzewa³o i lubi³ sobie chodziæ na jeden gar. Jak masz mo¿liwo¶æ to podepnij sprawn± i zobacz czy to, to.
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-28, 00:09   

Mnie tez dopad³ ten "problem".
Nic nie robi³em, musia³em przeboleæ nadmierne spalanie i brak mocy.
Sytuacja by³a taka:
jak troszkê rozgrza³ siê silnik to chodzi³ na jeden gar.
zamiana ¶wiec nic nie pomaga³a, zawsze odpala³ na dwa gary.
Sam siê naprawi³ i chodzi na wszystkie gary.
Elektroniczy uk³ad zap³onowy "EBZA" niesie wiele niespodzianek.
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-28, 22:50   

Czy¿by zimne luty w module?
 
 
Krzysiek Sawicki
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-04, 13:26   

witam ponownie :)

skrzyniê korbow± wypolerowa³em (daæ fotki?)
ale jeszcze jedno mnie mêczy, a chodzi o próg jaki tworz± cylindry przy po³±czeniu z karterem:

http://www.fotosik.pl/pok...b3c9d7ad2a.html

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7635a1892f47d73.html

uszczelka jest dopasowana do karteru. Czy mogê np. spi³owaæ ten próg i czy to nie wp³ynie negatywnie na pracê silnika?
 
 
Krzysiek Sawicki
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-07, 19:49   

ej no halo potrzebne mi to jutro silnik sk³adam
 
 
Krzysiek Sawicki
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-11, 14:44   

silnik wci±¿ roz³o¿ony regeneracja wa³u siê przed³u¿a.

nie wiem usuwaæ te progi?
 
 
maciek (macq)
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-11, 15:04   

je¶li Ci chodzi o ten "trójk±t" na dolnej powierzchni cylindra gdzie nie ma uszczelki, to to zostaw w spokoju.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytañ do SQL: 13