Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1.1] Silnik klekocze jakby to by³ diesel :(
Autor Wiadomo¶æ
TrabiVR6
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 21:48   

Prawda taka ze im ¶wie¿szy olej tym lepiej dla motorku. Ja zmieniam co 5000km :)
 
 
Hajs
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 22:12   

@XXL: Móg³by¶ wyt³umaczyæ, dlaczego nie mo¿na zarysowaæ kopu³ki od ¶rodka? Co jej ma siê od tego staæ?

@TrabiVR6: Przy Twoim silniku wymiana co 5ty¶ jest jak najbardziej ok. O takiego diab³a trzeba dbaæ :D Ale wymiana pó³syntetyka co 8-10 ty¶ w Trabantowym 1.1 jest moim zdaniem bez sensu. Nie do¶æ ¿e silnik w ogóle nie wysilony, to jeszcze producent dopuszcza przejechanie 15 ty¶ na oleju o klasie SF (np. Orlen Lubro, Lotos City. Wiêc 15ty¶ na po³synetetyku o klasie SL spokojnie mo¿na zrobiæ bez negatywnych konsekwencji. Chyba nikt nie zamierza nabiæ 500 000km bez remontu :)
 
 
XXL24H
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-11, 11:02   

Hajs. W sumie to tak rada od mojego ojca który ma ponad 50 letnie do¶wiadczenie z samochodami. A rozum nakazuje mi s³uchaæ a intuicja podpowiada ¿e przy uszkodzeniu powierzchni na jaki¶ specyficzne kijowych kopu³kach mo¿e to spowodowaæ czê¶ciowe "gubienie" iskry ale nigdy tego nie sprawdza³em bo nie mia³em kopu³ek w nadmiarze. Wiem ¿e tramek pali be¿ dodatkowego obwodu zasilania cewki z pominiêciem opornika w trakcje rozruchu ale wiem równie¿ ¿e jak ten obwód jest pod³±czony to odpala znacznie "³adniej". Taka ma³a analogia. :D
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-14, 00:31   

Kopó³ki nie wolno zarysowaaæ bo taka rysa ods³ania strukturê tworzywa (specjalnie jest g³adka i b³yszcz±ca by utrudniæ WN przep³yw po powierzchni) z którego jest zrobiona kopó³ka. Wysokie napiêcie mo¿e wypaliæ ¶cie¿kê i auto stanie.
Ojciec XXL wie co mówi.
 
 
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-14, 00:48   

KopU³a, KopU³ka, KopU³ki, KopU³ , jak widaæ s³ownik nie jest doskona³y i podkre¶la prawid³owe U otwarte, Panowie Panowie!
 
 
szkielu
Go¶æ
Wys³any: 2011-03-11, 17:32   

Klekot jest te¿ kwesti± jako¶ci oleju - w polonezie po KJSie kumpel chcia³ remontowac silnik bo d¼wiêcza³ jak dezel :) okaza³o siê,¿e po spuszczeniu lotosa i zalaniu castrola (albo agipa - pamiêæ ju¿ nie ta) d¼wiêk silnika wróci³ do normy :) Po prostu niektóre oleje nie wytrzymuj± ostrego grzania ;)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12