Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[(S)] momenty dokrêcania
Autor Wiadomo¶æ
Filip S.
Go¶æ
Wys³any: 2004-03-17, 15:23   

Czy kto¶ mo¿e wie jakimi momentami obrotowymi trzeba dokrêcaæ takie ¶ruby jak:
-nakrêtki koronowe przednich i tylnych kó³
-¶ruby skrêcaj±ce silnik ze skrzyni±
-¶ruby od g³owicy
i je¶li jakie¶ inne jeszcze bêdziecie wiedzieli to te¿ piszcie, bo niewiem jak co ma byæ podokrêcanê ¿eby nie odpad³o.

z góry dziêki
 
 
Oizo
Go¶æ
Wys³any: 2004-03-17, 15:34   

Brat mojego kumpla dokrêca³ bez dynamometru g³owice do Poloneza Caro i nadaj je¼dzi i dobrze siê ma.
A jak chcesz to kup sobie ksi±¿kê Je¿d¿ê samochodem Trabant dostêpn± na Allego.pl (nr. aukcji 22283665) i tam powinno wszystko byæ podane i wiele innych przydatnych rzeczy.
 
 
Filip S.
Go¶æ
Wys³any: 2004-03-17, 15:38   

no niby tak, ale mam ju¿ trzy ró¿ne ksi±¿eczki i to oryginalne, jedna jest nawet przydtna bo zawiera wiele informacji(z serii "naprawa samochodów" o tytule"Trabant 601") ale w ¿adnej z tych trzech a co najdziwniejsze w tej co wymieni³em, niema ani jednej wzmianki o tym jak mocno dokrêcaæ ¶ruby.
 
 
mtrabant
Go¶æ
Wys³any: 2004-03-17, 17:12   

glowica 39-41 Nm
nakretki piast kol 157-196 Nm
polowki silnika 35
polowki skrzyni i skrzynia z silnikiem 10
mocowanie resoru 68-78 przod, 68-73 tyl
mocowanie wahacza tyl 108-118
wg meissnera, jest jeszcze sporo innych srub ale mniej waznych
generalnie trzeba "z czuciem" nie za slabo ale i zeby nie urwac ani nie zdeformowac silnika na przyklad.
 
 
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 19:14   

Odkopie temat. Wczoraj przy okrêcaniu sanek silnika od budy w 1.1 pomysla³em sobie: a jakim momentem to pó¼niej przykrêciæ? Kto¶ WIE? W literaturze akurat na ten temat nic nie znalaz³em...
 
 
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 20:12   

Ugry¼ to tabel± je¿eli nie ma w literaturze:

Tabela

PS. Bartku, ta perfekcyjno¶æ wessie Ciê kiedy¶ ¿ywcem.
 
 
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 20:28   

Wiesz lubiê mieæ wszystko na tip-top. A to jest jednak element konstrukcyjny... Jedne z wa¿niejszych wez³ów
 
 
Domator
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 20:54   

Wierze, masz dobr± renomê dlatego mnie to nie dziwi, ale mam nadzieje, ¿e tabela co¶ pomo¿e. Nie wiem czy producent (Sachsenring) siê opiera³ na tych warto¶ciach w niej podanych, czy kierowali siê innymi warto¶ciami momentu dla ¶rub przy ³±czeniu konstrukcji z sankami itp.
 
 
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
Wys³any: 2011-02-10, 23:14   

Dziêkujê, jutro zobaczê, bo dzisiaj na telefonie nie chce sie otworzyæ niestety. A wie kto¶ moze czy by³y jeszcze jakie¶ reperaturanleitungi oprócz tych wisz±cych na ct? Bo pewnie te dane by by³y w ksi±¿ce dotycz±cej nadwozia...
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytañ do SQL: 13