[(S)] Wahacz czyli |
Autor |
Wiadomo¶æ |
TrabiVR6
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 21:52
|
|
|
A ja mam jeszcze inna :P Ale podobn± co kuzyn zaproponowa³.Szkoda negatywu i podoba mi sie ukalda tego zawieszenia :D |
|
|
|
|
Bogdan 611
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:23
|
|
|
A belka od polo 86C nie bêdzie krótsza. |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:49
|
|
|
Do kuzyn353, ja rozumiem ze ka¿dy mo¿e mieæ w³asne zdanie na ten temat :) ale niestety ja mo¿e niepotrzebnie siê obrazi³em wzajemnie z t± konstrukcj±. Poza tym zdrowych wahaczy jest co raz mniej, nawet w odnawianych przeze mnie wahaczach do stopnia uznanego za solidny, po jakim¶ czasie po kilku urwanych ¶rubach które musia³by odczuæ pêka³y w nich uszy. Na motirexie tylko regenerowany. Dlatego te¿ moja decyzja o tym zamontowaæ co¶ praktyczniejszego.
A wie kto¶ lub ma mo¿liwo¶æ zmierzenia ile wynosi w Trabie odleg³o¶æ od piasty do piasty?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:50
|
|
|
TrabiVR6, my¶limy chyba dok³adnie o tym samym ;)
Przyk³adowy link |
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:52
|
|
|
"Z³odziej Czasu", w dziale modele masz dane techniczne trabantów:
Rozstaw kó³ tylnych 1255 mm |
|
|
|
|
kuzyn353
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:55
|
|
|
A je¶li chcesz od piasty do piasty to uwzglêdniaj±c ET felgi dodaj do tego 2x36mm (ET orygina³u to chyba 36..?) |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 22:59
|
|
|
Dziêki :) no to muszê teraz pokombinowaæ z dostaniem w miarê zbli¿onej rozmiarem belki, i od razu do spawacza lecê ;) Co do przegl±dów, mog± mi siê przyczepiæ ze belka ciêta i spawana? albo ze nie oryginalne zawieszenie? |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 23:23
|
|
|
Polo 86c ma jednak najkrótsza z tych o których my¶lê.
Polo 86C Coupe 1246 mm
Polo 86C Coach 1332 mm
Polo 6N 1394 mm
Golf Mk I 1358 mm
Golf Mk II 1408 mm
Zobaczymy któr± uda mi siê dostaæ. |
|
|
|
|
XXL24H
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-04, 23:38
|
|
|
O oryginalno¶æ to siê nie martw bo belka bêdzie ca³a oryginalna a zmiana jej szeroko¶ci nie jest zbyt niebezpieczna (pod warunkiem ¿e dobry spaw i diagnosta tego nie zobaczy a wystarczy trochê farby czarnej i dobry szlif). Ja gada³em z starszym diagnost± do¶æ powa¿nie traktuj±cym swoj± robotê o poduszkach powietrznych zamiast sprê¿yn i powiedzia³ ¿e puki nie ingeruje w wahacze to mnie pu¶ci na przegl±dzie! :D |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 11:41
|
|
|
Co do jeszcze Seicento. Wie kto¶ w ogóle czy ta belka nie zahacza³a by o nic z tym jej charakterystycznym resorowaniem? Bo trabant ma 1255mm a seicento 1260mm. Wysz³o by po 2,5mm na kolo szerzej. Wiec to akurat luz. Tylko czy wejdzie pytanie. No i felga by pasowa³a na 4x98. |
|
|
|
|
Bartek Dobrzyñski
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 12:56
|
|
|
Urywa³em wahacze ju¿ trzy razy. Od kiedy mam toczone kielichy, proste wahacze, nowe gumy i ¶ruby problem usta³. I ju¿ nie my¶lê o wynalazkach w stylu belek. Dlaczego? Nikt mi nie wmówi, ¿e spawana na ¶rodku belka bêdzie wytrzymalsza ni¿ dobrze utrzymane fabryczne zawieszenie. |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 13:56
|
|
|
Ja mam proste wahacze, nowe gumy i ¶ruby. Kielichy mam oryginalne, mierzone by³y i s± raczej proste, niezauwa¿onym odchy³ów od normy a i tak mi rwa³o siê na zakrêtach co jakie¶ 20tys km. Je¶li da³o by siê zamontowaæ od CC/SC to nie musia³a by byæ nawet ciêta i by³a by wytrzymalsza bo na zawiasach. Czyta³em o niej teraz trochê i nie znalaz³em tematu jakiego¶ by komukolwiek odpad³ w cc/sc. Zobaczymy. W poniedzia³ek jadê na szrot pomierzyæ to i owo. |
|
|
|
|
wnuq
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 21:14
|
|
|
jest jeden trabant na zawieszeniu od sc. Nawet w KJS je¼dzi³ z tym. dzia³a prawid³owo, choæ ko³o trochê inaczej siê chowa w nadkole |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 21:35
|
|
|
No i to by mi odpowiada³o najbardziej. Tanie, bez spawania, kola 4x98 pasuje. Ale w sensie inaczej chodzi ze trochê pod kontem siê chowaj± do ¶rodka? |
|
|
|
|
Z³odziej Czasu
Go¶æ
|
Wys³any: 2011-02-05, 21:41
|
|
|
* pod k±tem siê chowaj± do ¶rodka? |
|
|
|
|
|