Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1,1] wymiana na 1.3
Autor Wiadomo¶æ
blaz
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-15, 19:05   

trampek powinien ko³o 170 bo opory powietrza , prawa fizyki s± nieub³agane niestety. A jak 1.3 idzie 130 to wspó³czuje i proponyje co¶ z tym zrobiæ szybciutko......... np 1.1 przywróciæ:))
 
 
1.3GT
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-15, 22:17   

o rany trabant nie pojedzie szybciej niz Wartburg z tego wzgledu ze ma wysokie przelozenia na skrzyni biegów!!! nie chce zmieniac na 1.1 na pewno musi byc jakas przyczyna tego.Mam na pewno gaznik od 1.1 nie wiem czy przypadkiem gBowica z walkiem nie jest tez od 1.1 i byc moze to go dusi.Silnik jest w doskonaBym stanie technicznym bo praktycznie nie slychac jego pracy.
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-16, 13:27   

pojedzie. jecha³em 170. zmieñ ga¼nik!
 
 
wartborgini
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-16, 17:03   

to jest fakt. Ja mam wartka 1,3 i trapolo 1,1 i wartburg jedzie znacznie szybciej na poszczególnych biegach (zw³aszcza widaæ to na biegach 1-3... a na czwórce te¿ !!!
Choæ niby w/g ksi±¿ki prze³o¿enia s± podobne...
Ale ko³a wiêksze te¿ swoje robi±...

A swoj± drog± to nie ma to jak wartburg...
Cztery drzwi, piêæ osób, kupa miejsca, i pojechaæ te¿ jest czym...

A trampka na szybkich zakrêtach wynosi do fosy, i cholera mnie bierze :)
 
 
1.3GT
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-16, 21:50   

czyli sugerujecie ze to gaznik????
ale przeciez na LPG to nie ma wplywu z tego wzgledu ze dysze nie bior udzialy w dawkowaniu gazu.Z reszta na beznzynie jest to samo.A moze on ma walek i glowice z 1.1? jak to rozroznic? Dziekuje i pozdrawiam.
 
 
Mirek
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-17, 14:03   

Siemanko, z lekkim niedowierzaniem czytam odpowiedzi na Twoje pytania i nie bardzo rozumiem jak to mo¿liwe ¿e nie mo¿e znale¼æ siê kto¶ kto jednoznacznie wyja¶ni t± sytuacjê. W ostatniej kwestii jak± poruszy³e¶ mogê doradziæ wymianê korpusu ga¼nika na wartburgowski (jak s³usznie zauwa¿y³ wartborgini, ma o 2mm wiêklsz± ¶rednicê gardzieli)Dodatkowo celnym bêdzie wypolerowanie na lustro najwê¿szej czê¶ci ukladu dolotowego. No i podstawowa sprawa, zmierz ci¶nienie sprê¿ania w silniku. Dobry stan silnika to podstawa do dobrych osi±gów kiedy to uzyskanie trabantem prêdko¶ci 170 km/h na gazie jest bardzo realne.Zu¿ycie paliwa (gazu)przy bogatym ustawieniu i zastosowaniu zaproponowanych wy¿ej "zabiegów" i stanie silnika na poziomie 12-13 sprê¿u wynosi 10-12l. Prêdko¶æ max.powinna wynosiæ wtedy 160-170 km/h w zale¿no¶ci od warunków.
 
 
Newwer
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-17, 22:25   

nie zgodze sie z "Luker" nie trzezba rozwiercac cylindrów poniewaz maja identyczna srednice co w wartburgu, pojemnosc sie rózni tylko dlatego ze wal i korbowody sa inne inny jest skok tloka przez to zmienia sie pojemnosc, co do glowicy nie jestem pewien ale jest chyba taka sama. Gaznik jest na pewno inny, bo wartburg z gaznikiem od 1,1 jest nieco zamulony...
 
 
Pawe³ Filipczak
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-18, 18:15   

glowica jest identyczna, zawory tez. rozni sie tylko walek.
 
 
Pawe³ Filipczak
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-18, 18:17   

stanie silnika na poziomie 12-13 sprê¿u

Ile?????? Toz to powazna modyfikacja silnika aby taka wartosc uzyskac.
 
 
1.3GT
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-18, 18:26   

Powracajc do tematu... Sugerowaliscie ze kupilem silnik 1.1 i gosc zaladowal mnie w ch...a.Zdjolem miske olejowa z silnika 1.1 i "rzekomego" 1.3.Srednica cylindra wydaje sie byc ta sama ale zauwazylem ze w tym "niby" 1.3 tloki swoja dolna krawedzia wysuwaja sie jeszcze ok 0.4mm z cylindra a w 1.1 dochodza do samego dolu i zrownuja sie z cylindrem czyli nie wystaje zaden tlok.Czy to swiadczy o tym ze jednak mam 1.3? POZDRAWIAM I DZIEKUJE
 
 
1.3GT
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-18, 19:51   

wiem ze te pytania moga byc dosc tendencyje ale probuje jakos dojsc dlaczego na 1.3 nie moge przekroczyc predkosci 130km/h???
BTW:gdzie na silniku jest wybity jego typ? w trabancie 1.1 ten typ to:4V0 5.9/7.5GRP gdzie tego szukac?
 
 
GrzegorzB
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-19, 06:27   

Ech Sevrion - co to za silnik kupiles?
1,3GT z ktorym jest problem przy 130km/h ??
 
 
1.3GT
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-19, 16:19   

Silnik ma kompresje 12,12,12 i 12.5 na ostatnim podobno gaznik go tak meczy ale Bog jeden wie....A ty grzesiu nie masz jakiegos rozwizania???
 
 
picia353
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-20, 21:49   

hehehehe
mi siewydaje ze jeden z tych 16stu zaworów nie trzyma...albo 2
i ma³a kompresja bo w tych silnikach powinno byæ 14,5------15
 
 
Mirek
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-21, 00:02   

UWAGA
kolega Pawe³ Filipczak
Kolego sympatyczny, po pierwsze: zdanie wyrwane z kontekstu które omawiasz samo znaczy niewiele... Po drugie, gdyby¶ przeczyta³ wszystko zorientowa³by¶ sie (chyba)¿e chodzi o dobry stan silnika i o ci¶nienie sprê¿ania w granicy 12-13. Niestety ci¶nienie sprê¿ania to wielko¶æ ca³kiem inna ni¿ stopieñ sprê¿ania. Proponujê poczytaæ literaturê a potem dopiero wystawiaæ komentarze. :)
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12