[601] uszczelki silnika. |
Autor |
Wiadomo¶æ |
kuba_krakow (WLADZIO)
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-26, 23:43
|
|
|
dokrêcasz na krzy¿ |
|
|
|
|
Zbyszek 601
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-27, 09:09
|
|
|
Zastanawiam siê, po co ten towot? mo¿e kto¶ to wyja¶niæ? |
|
|
|
|
miedelnica
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-27, 09:27
|
|
|
towot powoduje, ¿e uszczelka nim nasi±ka i lepiej trzyma.potem, gdy silnik chodzi,towot wchodzi w strukturê uszczelki i b.dobrze siê to trzyma. kumpel w capri robi jeszcze inaczej: wk³ada uszczelkê na godzinê do denaturatu. Jego ojciec tak robi w profesjonalnym zak³adzie w My¶lenicach. Inni znowu¿ wk³adaj± uszczelkê na 2 godziny do piekarnika...
po wsadzeniu do denaturatu dzieje siê potem podobnie,jak z towotem. uszczelka trzyma nieziemsko dobrze, a gdy potem rozkrêcasz ponownie g³owicê to uszczelka siê roz³azi tak, jak ma warstwy (wrêcz siê ci±gnie). Olek z ko¶ciuszki w krakowie mnie tego nauczy³ i powiem,¿e pomys³ extra. |
|
|
|
|
mtrabant
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-27, 19:00
|
|
|
aluminium nasiaka denaturatem? rozumiem ze do klingierytowych uszczelek to dobry sposob ale te w trabie sa tylko z metalu nie jak czterosuwie. |
|
|
|
|
kuba_krakow (WLADZIO)
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-27, 23:32
|
|
|
a co do 2 uszczelek to, dawniej siê tak robi³o na lipnym paliwie, zeby zmniejszyæ stopieñ sprê¿ania (s³abszy motor) |
|
|
|
|
miedelnica
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-28, 09:19
|
|
|
hmm. robi³em w 353, tam mia³em uszczelki z prasowanego materia³u ze wzmocnieniami z aluminium wokó³ cylindrów. nie ma takich do 601? mam w domu komplecik uszczelek, które kupi³em po jakim¶ dziadku razem z silnikiem w po³owie remontu. one te¿ s± takie. |
|
|
|
|
Zbyszek 601
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-28, 10:16
|
|
|
Uszczelki do nabycia powszechnie w sklepach w Warszawie s± z cienkiej blachy aluminiowej, jednak Jajer wspomina³, ¿e wie gdzie nabyæ takie jak mówisz: z prasowanego materia³u (i chyba azbestu) z kó³kiem z miedzi. Te s± na pewno o niebo lepsze (mam co¶ takiego na oknach wydechowych), ale niestety w Warszawie trudno dostaæ (a przyda³oby siê, ju¿ 2 razy zmienia³em uszczelkê pod g³owic± drugiego cylindra, szlifowa³em na papierku, i nadal pluje, co prawda mniej, ale zawsze...) |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-05-30, 08:46
|
|
|
Witam.
Potwierdzam, jest firma w Gdañsku produkuj±ca wszelkiego typu uszczelki do silników.
Do T601 robi dwa rodzaje uszczelek: aluminiowe i ze specjalnego materia³u uszczelkarskiego, zbrojonego wewn±trz siatk± metalow± i jednostronnie pokryte cienk± blaszk± miedzian±.
Te ostatnie za³o¿y³em do nowosk³adanego silnika.
Uszczelki s± precyzyjnie wykonane i nie zawieraj± azbestu. Koszt uszczelek poni¿ej 3 z³. komplet. (przed wej¶ciem do UE).
W najbli¿szym czasie zamieszczê fotki tych uszczelek na stronie: w nowym dziale "TECHNIKA" ju¿ teraz zapraszam do odwiedzania stronki.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|