Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] uszczelki silnika.
Autor Wiadomo¶æ
kuba_krakow (WLADZIO)
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-26, 23:43   

dokrêcasz na krzy¿
 
 
Zbyszek 601
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-27, 09:09   

Zastanawiam siê, po co ten towot? mo¿e kto¶ to wyja¶niæ?
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-27, 09:27   

towot powoduje, ¿e uszczelka nim nasi±ka i lepiej trzyma.potem, gdy silnik chodzi,towot wchodzi w strukturê uszczelki i b.dobrze siê to trzyma. kumpel w capri robi jeszcze inaczej: wk³ada uszczelkê na godzinê do denaturatu. Jego ojciec tak robi w profesjonalnym zak³adzie w My¶lenicach. Inni znowu¿ wk³adaj± uszczelkê na 2 godziny do piekarnika...

po wsadzeniu do denaturatu dzieje siê potem podobnie,jak z towotem. uszczelka trzyma nieziemsko dobrze, a gdy potem rozkrêcasz ponownie g³owicê to uszczelka siê roz³azi tak, jak ma warstwy (wrêcz siê ci±gnie). Olek z ko¶ciuszki w krakowie mnie tego nauczy³ i powiem,¿e pomys³ extra.
 
 
mtrabant
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-27, 19:00   

aluminium nasiaka denaturatem? rozumiem ze do klingierytowych uszczelek to dobry sposob ale te w trabie sa tylko z metalu nie jak czterosuwie.
 
 
kuba_krakow (WLADZIO)
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-27, 23:32   

a co do 2 uszczelek to, dawniej siê tak robi³o na lipnym paliwie, zeby zmniejszyæ stopieñ sprê¿ania (s³abszy motor)
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-28, 09:19   

hmm. robi³em w 353, tam mia³em uszczelki z prasowanego materia³u ze wzmocnieniami z aluminium wokó³ cylindrów. nie ma takich do 601? mam w domu komplecik uszczelek, które kupi³em po jakim¶ dziadku razem z silnikiem w po³owie remontu. one te¿ s± takie.
 
 
Zbyszek 601
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-28, 10:16   

Uszczelki do nabycia powszechnie w sklepach w Warszawie s± z cienkiej blachy aluminiowej, jednak Jajer wspomina³, ¿e wie gdzie nabyæ takie jak mówisz: z prasowanego materia³u (i chyba azbestu) z kó³kiem z miedzi. Te s± na pewno o niebo lepsze (mam co¶ takiego na oknach wydechowych), ale niestety w Warszawie trudno dostaæ (a przyda³oby siê, ju¿ 2 razy zmienia³em uszczelkê pod g³owic± drugiego cylindra, szlifowa³em na papierku, i nadal pluje, co prawda mniej, ale zawsze...)
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-30, 08:46   

Witam.
Potwierdzam, jest firma w Gdañsku produkuj±ca wszelkiego typu uszczelki do silników.
Do T601 robi dwa rodzaje uszczelek: aluminiowe i ze specjalnego materia³u uszczelkarskiego, zbrojonego wewn±trz siatk± metalow± i jednostronnie pokryte cienk± blaszk± miedzian±.
Te ostatnie za³o¿y³em do nowosk³adanego silnika.
Uszczelki s± precyzyjnie wykonane i nie zawieraj± azbestu. Koszt uszczelek poni¿ej 3 z³. komplet. (przed wej¶ciem do UE).

W najbli¿szym czasie zamieszczê fotki tych uszczelek na stronie: w nowym dziale "TECHNIKA" ju¿ teraz zapraszam do odwiedzania stronki.

Pozdrawiam.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytañ do SQL: 13