Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] uszczelki silnika.
Autor Wiadomo¶æ
Adam Markowski (t601)
Go¶æ
Wys³any: 2003-07-18, 09:27   

witam
mam znów (po ok 3 miesi±cach) problem z ucszczelkami pod g³owicami - znowu wywala têdy mieszankê, os³onê slinika mam ca³± w ciemnej mazi. macie jaki¶ pomys³?
 
 
Cezary DUKLI Duklas
Go¶æ
Wys³any: 2003-07-18, 10:05   

Kup nowe, Zestaw uszczelek do silnika 601 kosztuje ca³e 10z³
 
 
Adam Markowski (t601)
Go¶æ
Wys³any: 2003-07-18, 10:12   

ale czy u was te¿ czêsto musicie wymieniaæ uszczelki? czy one zawsze tak szybko siê zu¿ywaj±?
 
 
Cezary DUKLI Duklas
Go¶æ
Wys³any: 2003-07-18, 14:47   

W chwili obecnej produkty tego typu do starych samochodow sa bardzo bylejaiej jakosci, juz sama cena mowi za siebie
 
 
Narwaniec
Go¶æ
Wys³any: 2003-07-18, 15:07   

Je¿eli masz mo¿liwo¶æ to dobrze by by³o gdyby¶ wyrówna³ g³owice i cylinder w miejscu gdzie jest uszczelka-mo¿esz mieæ po prostu kszyw± powierzchnie i dmucha.Chodzi o bardzo delikatne planowanie,w³a¶ciwie tylko lizniêcie.
 
 
AdamM (Trimm Trabb)
Go¶æ
Wys³any: 2004-04-23, 16:00   

Znów wywala mi mieszankê przy uszczelkach :-) Ale gdy wyrównam g³owice i cylindry, nawet delikatnie, to nie bêdzie tych rowków i co wtedy?? Nie bêdzie ¼le??
pozdr
Trimm
 
 
JaJer
Go¶æ
Wys³any: 2004-04-23, 16:24   

Witam.
My¶lê ¿e mo¿e byæ inna przyczyna, czy przypadkiem nie masz przeci±gniêtych gwintów w cylindrach i po jakim¶ czasie g³owice s± "lu¼ne". ( popularnie mówi siê ¿e gwint p³ynie)
Mo¿e te¿ nie przykrêcasz g³owic z jednakow± si³± i poluzowuj± siê?
W Gdañsku w firmie produkuj±cej uszczelki, koszt kompletu poni¿ej 3,00 PLN. Produkuj± dwa rodzaje: z blachy aluminiowej i z materia³u uszczelkarskiego jednostronnie pokryte miedzi±.

Po pewnym czsie nalezy sprawdzaæ doci±gniêcie g³owic.

Pozdrawiam
 
 
AdamM (Trimm Trabb)
Go¶æ
Wys³any: 2004-04-23, 18:39   

Tych drugich uszczelek nie u¿ywa³em. dziêki, jeszcze co¶ wymy¶lê.
pozdr
 
 
Galant
Go¶æ
Wys³any: 2004-04-24, 19:34   

Witam! Czêsto siê zda¿a ¿e zamiast szpilek wystaj±cych z cylindrów s± wkrêcane ¶ruby których gwint jest rozmiar wiêkszy. Wtedy pomiêdzy otworem na ¶rubê (w uszczelce oczywi¶cie) a otw g³ównym jest ok 1mm i w tym miejscu leci. Mia³em taki przypadek.
 
 
mtrabant
Go¶æ
Wys³any: 2004-04-25, 23:30   

jak kupisz nowe uszczelki pod glowice to sprobuj zgiac reka- powinny byc mieciutkie. Ale najczesciej sa twarde (rzemioslo) i nie uszczelniaja dobrze. Sposob na to - do piekarnika i 200 stopni przez godzine. Aluminim sie wygrzeje i jest mieciutkie jak trzeba. Mozna tez sprobowac wyrownac glowice samemu - drobny papier scierny i kawal szkla albo rownej plytki podlogowej wystarczy zeby delikatnie dotrzec glowice.
 
 
AdamM (Trimm Trabb)
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 12:01   

No... dorwa³em nowe (prosto z fabryki:-))g³owice i szpilki (10x10) do mojego trampka. Mam pytanie odno¶nie tamatu. Czy kto¶ z Was próbowa³ wsadziæ po dwie uszczelki miêdzy g³owice a cylinder?? Czy to co¶ da, czy jest sens kombinowaæ?? Mo¿e od razu je wypali?? Napiszcie co o tym s±dzicie. Chcê ju¿ zamkn±æ temat przepalonych uszczelek i nierównych g³owic ;-)

pozdr
Trimm
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 12:04   

wyrównaj g³owice, kup DOBRE uszczelki, po³ó¿ je na 0.5mm warstwie towotu z obu stron, doci¶nij odpowiednim momentem - NIE MA SZANS,¯EBY BY£O ¬LE! o ile dobrze wszystko z³o¿ysz.
 
 
Newwer
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 16:20   

ja mialem kiedys wytoczony rowek w glowicy, a "garb" w cylindrze garb wchodzil w rowek i nic nigdy nie puscilo, a dodam ze glowica byla stoczona o 5 mm czyli do zera cisnienie mialem 11 atm, ale bez mocnego planowania tez da sie zrobic;]
 
 
Goodstuff
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-24, 20:13   

W³a¶nie przymierzam siê do wymiany uszczelek pod g³owic±, przeszuka³em forum i nie znalaz³em interesuj±cej mnie informacji, mianowicie :

Jaki konkretnie jest ten "odpowiedni" moment do dokrêcenia ¶rub w g³owicy.
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-24, 21:51   

uszczelki pod g³owic± dokrêcasz momentem 41N*m (4,2kGm).wa¿na jest kolejno¶æ!

1 4 1 4

3 2 3 2

nie wiem jak w 601,ale ja w 353 k³adê pó³ milimetra smaru sta³ego £T4S (towot) pod i na uszczelkê i wtedy skrêcam.powodzenia!
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytañ do SQL: 12