[601] szpilki nie maj± siê czego trzymaæ w cylindrach |
Autor |
Wiadomo¶æ |
AdamM (Trimm Trabb)
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-11, 20:41
|
|
|
No i sta³o siê. Od d³uzszego czasu mia³em problemy z uszczelkami pod g³owicami (tak my¶la³em). Ju¿ po sprawie. To nie uszczelki, to nie szpilki tylko cylindry. Szpilki wyci±gnê³y ca³y gwint z cylindrów. Teraz to mogê "przykrêcone" g³owice bez wiêkszego problemu bez ¿adnych kluczy sci±gn±æ to nie by³by wielki problem gdyby szpilki by³y oryginalne. Szpilki od strony cylindrów s± ju¿ szersze. A cylindrów nie ma co rozwiercaæ bo poprzedni w³a¶ciciel rozwierci³ je tak, ¿e 2 szpilki wysz³y bokiem (nie mam pojêcia jak to siê trzyma³o - zrobi³em tak 12000 km). Teraz siê zastanawiam co zrobiæ. Czy znale¼æ cylindry które bêd± pasowa³y (t³oki nominalne), czy op³aca siê robiæ taki remoncik? Czy trzeba przeszlifowaæ t³oki... Radzcie mi prêdko co mam robiæ, bo auto jest mi teraz cholernie potrzebne... A mechanicy postraszyli mnie niez³± sumk± za robociznê.
pozdr
Za³amany Trimm |
|
|
|
|
CaShu
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-11, 21:34
|
|
|
100zl i szybko inny silnik wstawic...
ja bym tak zrobil.
pozdrawiam
Lukasz |
|
|
|
|
miedelnica
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-11, 22:53
|
|
|
mam fajny silnik, ale ma zerwane 2 gwinty kolektora wydechowego...ten sam problem. tyle ¿e mo¿na napchaæ tam jakiego¶ silikonu i wkrêciæ szpilki w resztkê gwintu i ponoæ chodzi to potem ³adnie. |
|
|
|
|
picia353
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-12, 10:02
|
|
|
przeszlifuj inne cylindry pod wymiar t³oków które masz na aucie , ew znajdz jakie¶ t³oki wiêksze (orginalne ) uzywane i przeszlifuj cylindry bezpo¶rednio pod wymiar t³oka niepatrz na wymiary 1,2 3 szlifu tylko niech ten go¶æ ci zmiezy t³oki i pod nie zrobi szlifik:) |
|
|
|
|
Andrzej Bartczak
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-12, 10:29
|
|
|
czesc. ja mialem to samo co Adamm i zrobilem tak: poszed³em do tokarza i on zrobil mi szpilki o rozmiar wieksze. wkrecilem i bzykam... Pozdrawiam |
|
|
|
|
Krzysztof K.FRITZ KWIDZYN
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-12, 11:43
|
|
|
s³uchaj najtaniej i najszybsiej bedzie jak zakupisz na najblizszym CPN klej np. super metal i wkleisz szpilki w cylinder zdaje to egzamin mia³em sam co¶ takiego i wyrszyma³o |
|
|
|
|
JaJer
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-12, 13:01
|
|
|
Ja tez wtr±ce swoje 3 grosze.
kupujesz gotowe szpilki redukcyjne M12/M10.
Takie szpilki wystepuja w PF 126.
W cylindrach gwintujesz na M12 i wkrêcasz szpilki, a reszta to ju¿ wiesz. Koszt jednej szpilki oko³o 3,00 PLN. Po 5 minut roboty na 1 sztukê. Jak masz ca³kowicie zerwany gwint to nawet nie musisz rozwiercaæ otworów.
Mia³em to samo i w/w opis jest sprawdzony osobi¶cie. Polecam. |
|
|
|
|
picia353
Go¶æ
|
Wys³any: 2004-06-12, 22:02
|
|
|
"Szpilki od strony cylindrów s± ju¿ szersze"
"A cylindrów nie ma co rozwiercaæ bo poprzedni w³a¶ciciel rozwierci³ je tak, ¿e 2 szpilki wysz³y bokiem"
panowie czytajcie zanim co¶ poradzicie |
|
|
|
|
|