Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[353] wydech
Autor Wiadomo¶æ
Wojtu¶ D
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 00:08   

Na forum duzo jest informacji na temat przerobek na 353, jednak brakuje jednego - konkretnych informacji na temat stosowanych przez was ukladow wydechowych.glownie chodzi mi o pierwszy tlumik, z czego?jaki? co ewentualnie przerobione? dodam jeszcze ze u mnie zbyt duzego pola do popisu niema z racji tego, ze samochod jest dosc duzo obnizony...
 
 
picia353
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 01:51   

no wydech oczywi¶cie orginalny z wartburga
ja takowy mam a autko te¼ nie nalezy do wysokich ;P wachacze s± proste , sam wydech spokojnie siê mie¶ci pod org spoilerek trabantowski tak ze go nie widaæ
 
 
Rafa³ Malinowski
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-19, 08:33   

"MAG SPORT"
Lech Wêglarski
ul. Jagielloñska 50a/5 NOWY S¡CZ
tel. (018) 4420351 (po 20:00), 0601530620
Posiada w sprzeda¿y wyczynowe t³umiki do trabanta 601. Jest to kompetny uk³ad wydechowy i montuje siê go bez przedniego oryginalnego wydechu.

[Rafal: pisz prosze w temacie - jesli pytanie jest o wydech do silnika z W353 to nie o uklad wydechowy do 601! - GB]
 
 
Kuzyn
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 09:58   

A dysponuje Wêglarski wykresami z hamowni po zastosowaniu tego wydechu w trabancie?
Mi siê dziwne wydaje ¿e przy tym wydechu rozprê¿enie spalin ma byæ z tylu pojazdu... Troche to daleko od cylindrów.
 
 
Borsuk
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 14:00   

W tym tygodniu zadzwonie do tego "Mag Sport" i sie o wszystko wypytam , a potem rzuce to na forum , bo strasznie mnie ciekawi rozwiazanie tego tlumika , caly czas jest dla mnie zagadka komora rozprezania spalin.

Sportowe wydech wydawalo mi sie ze tak wyglada sportowy wydech w trabancie , ale jesli zostalo wymyslone cos lepszego , to bardzo bym chcial sie z tym zapoznac
 
 
Wojtu¶ D
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 18:53   

sportowy wydech w 601 dokladnie tak wyglada, stosuje sie jeszcze odwracanie cylindrów o dwa oddzielne tlumiki dla kazdego. Ale mnie chodzi tutaj o 353...
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-21, 12:07   

heh... 6 odpowiedzi i ¿adnych konkretów... jak zwykle zreszt± na tym forum... :(

Najlepszy wydech - tak jak napisa³ Picia: z 353. bierzesz t³umik pierwszy z 353, ucinasz mu dolot np.3-4 cm od t³umika. przykrêæ uciêty dolot do kolektora (wszystko zale¿y od u³o¿enia uciêtego kolektora, bo ile trabów 353, tyle pomys³ów ) i utnij go w tym miejscu, w którym bêdzie móg³ zaczynaæ siê t³umik by le¿a³ dok³adnie w miejscu oryginalnego t³umika 601. t³umik 353 odwróæ sobie tak, by wylot by³ jak najbardziej w kierunku ty³u pojazdu ( i tak nigdy nie bêdzie idealnie ) i tak zespawaj z dolotem przykrêconym do kolektora. potem we¼ siê za wylot i tu ka¿dy musi sam kombinowaæ, bo zale¿y wszystko od tego, czy bêdzie puszcza³ wydech NAD wahaczem elastyczn± siatk± np z poloneza ( a w³a¶ciwie kilkoma siatkami ) je¶li ma mocno obni¿onego traba, lub te¿ POD wahaczem przednim je¶li trab stoi w miarê normalnie. w drugiej opcji trzeba ³adnie powyginaæ rury,najlepsza jest tu giêtarka do rur na zimno, na któr± chorujê ale niestety jeszcze nie mam kasy. mo¿na te¿ wyginaæ rury przez naciêcie z jednej strony i zaspawanie, ale takie k±towe zgiêcia mog± spowodowaæ gorszy przep³yw spalin. Drugi t³umik - oczywi¶cie najlepszy te¿ z 353, ale w zwickau widzia³em jak kole¶ mia³ trabantowy, z uciêtymi rurami i dospawanymi szerszymi. potem ju¿ tylko ostatnia przelotówka je¶li jeste¶my fanami ciszy w trabie lub dowolny sportowy t³umiczek czy koñcówka.

Kole¶ z Rudy ¶l±skiej ma zastosowan± komorê rozprê¿n± z syreny, ale umie¶ci³ j± za jaskó³k±, a do komory idzie normalna rura. my¶lê ¿e to "trochê" za daleko, id±c tokiem kuzynowego my¶lenia. nie dziwi mnie te¿ jego rezultat - 17 sekund do setki. to wszystko t³umaczy...

i trzecie rozwi±zanie - trabantowska komora rozprê¿na. niestety - spadek mocy i jest w aucie trochê g³o¶niej. trzeba oryginalny dolot zaspawaæ, a z boku dospawaæ skrócony dolot z 353, potem wylot normalny, ew. grubsza rura wylotowa. To chyba "kuzynowy" patent:D

pamiêta³bym o wzmocnieniach do wydechu. 353 ma kosmiczne drgania i wydech mo¿e pêkaæ. polecam zastosowanie za komor± rozprê¿n± wspominan± siatkê z poloneza ( elastyczn± ³±czkê ). polecam te¿ wzmocnienie pierwszego t³umika przez dospawanie mocowania z drugiej czê¶ci t³umika patrz±c od strony dolotu, bo on jest b.d³ugi i spaw skracaj±cy dolot mo¿e w koñcu pêkn±æ. mo¿na dospawaæ mocowanie do tradycyjnego ba³wanka i przyczepiæ go do mocowania skrzyni.
 
 
Z³oty
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-22, 22:14   

Pozostawil mnie bez szans, nic wiecej nie dopowiem...


....Miedelnica... ty jestes naprawde maniak ;-) oby tak dalej...


pozDDRo 600-1
 
 
Wojtu¶ D
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-23, 17:17   

wreszcie jakis konkret...dzieki wielkie, bede cos kombinowal w takim razie ale jak poskladam silnik:P kolektor to samoróbka wiec bedzie trzeba cos sklonowac.na razie jezdzi(a raczej jezdzil) na wydechu trabantowskim, ale wedlug mojego rozumowania ten wydech go troszeczke spowalnia.

Dzieki za odpowiedzi.A teraz do pracy :)bo trzeba zaczac znow jezdzic.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12