Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[1,1] dlawi sie przy dodaniu gazu
Autor Wiadomo¶æ
Kristoff
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-31, 10:55   

Czesc! Szukalem na forum i sa opisane podobne przypadki ale nie identyczne. Otoz niedawno odebralem auto od mechanika. Mam praktycznie nowy silnik. I przy dodawaniu gazu szarpie i sie dlawi. Co to jest? Dzieki
 
 
Zbyszek 601
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-31, 11:10   

¼le ustawiony Zap³on
lub
zapchany ga¼nik
lub
nieszczelno¶æ skrzyni korbowej
lub
niesprawne ¶wiece
lub
niesprawne kable WN
lub
uszkodzony modu³ zap³onowy
lub
zapieczone lub uszkodzone pier¶cienie t³okowe
lub
wydmuchane uszczelki pod cylindrem/g³owic±
lub
nieszczelne stawid³a obrotowe
lub
przetarty i zwieraj±cy kabelek id±cy od cewek/modu³u do aparatu zap³onowego
lub
1000 innych drobiazgów.
trzeba po prostu sprawdziæ wszystko co siê da, a diagnostyka przez internet nie ma sensu, gdy¿ traby nie s± seryjnie wyposa¿ane w komputer pok³adowy z diagnostyk± on-line
Pozdrawiam i powodzenia!
 
 
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-31, 12:23   

No to zawie¼ auto do tego samego mechanika co do tego dopu¶ci³ i z³ó¿ reklamacje! Nie widzê innego rozwi±zania! Porz±dny mechanik robi od a do z nie gubi±c po ¶rodku ca³ego alfabetu :)
 
 
Piotr S.
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-31, 12:34   

To niestety nie by³ porz±dny mechanik:( Numer odwali³ spory.
Krzychu pisz na priv co i jak by³o z odbiorem.
 
 
szkielu
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-31, 17:29   

ja bym siê ba³ daæ do poprawki, maj±c w pamieci moj± ch³odnicê
 
 
Kristoff
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-17, 22:39   

Kurde wiec wracam do tematu bo przez chwile bylo w miare oki a teraz znow mam to samo. Otoz byly na forum podobne przypadki ale chodzilo o LPG. A ja mam tylko benzyne. Otoz strasznie szrapie mi (tak ze czuc na nadwoziu) i przerywa przy naglym przyspieszaniu z srednich obrotow np. 30-40 lub 70-80 wzwyz. Myslalem ze to kopulka i palec bo palec byl zespawany a w kopulce byl kawalatek weglika to wymienuilem i palec i kopulke, mam przewody BERU chyba oryginalne (tzn. maja ze 13 lat) ale podejrtzewam ze to nie one sa przyczyna problemu. Gaznik raczej tez jest oki, tylko zaobserwowalem pewne swiszczenie pod maska od silnika jak jade. A dodatkowo po zapaleniu przez jakis czas swieci sie lampka akumulatora dopiero gasnie jak mu sie da po gazie. Mechanik powiedzial ze to normalne ze to wzbudzenie alternatora i jest oki. Dodatkowo jest ladowanie tez oki. Przy delikatnej jezdzie nie szarpie ale przy osterj jest uchowaj Boga. Acha po zatankowaniu 98 oktanowki szarpal ale troche mniej. Co to kurde jest?
 
 
Setniew
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-17, 23:31   

eeee ja bym stawial na zapchane dysze, syf w paliwie itd. albo na kabelki do aparatu zaplonowego.... a dobrze oczyszczony i sprawny alternator nie zapala lampki... chyba ze masz bardzo niskie obroty...
 
 
Kristoff
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-17, 23:58   

moze to byc lozysko w alternatorze wylacza elektrozawor jak prad jest za niski i wtedy moze przerywac tak cos kiedys na forum wyczytaslem a moze wypieprzyc elektrozawor i bedzie git?
 
 
blaz
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 07:49   

ee niw ywalaj. U mnie kto¶ wywali³ i nie mam tego wogóle i efekt jest taki ¿e nie odcina mi paliwa jak puszcze gaz (bo po to chyb ato jest) i trabi za du¿o pali
 
 
Pawe³ Grusznis
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 09:13   

przewody maj± 13 lat i siê zastanawiasz ? - nawet je¿eli nie one s± winne to i tak je wymieñ

Ja swoje wymieniam co roku - i pyka piêknie czy to zima czy lato
 
 
Piotrek_dM
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 11:32   

U mnie tez szarpal, dusi³ sie, strzelal jak dodawa³em ostro gazu - po wymianie przewodów wysok. napiecia wszystko jest ok.Proponuje spróbowac, przewody kosztuja ok 35zl(chyba ze chcesz jakies konkretne to drozej).

co do lampki akumulatora która d³u¿ej sie swiecie to wina alternatora...tez tak mialem u siebie.po wymianie ³o¿yska i przeczyszczeniu szczotek wszystko jest git;)
 
 
Stanis³aw Kudyba
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-18, 22:03   

A co z poziomem paliwa? W ga¿niku oczywi¶cie A dysze pod kapturem od filtra powietrza wykrêæ dmuchnij i wkrêæ Mnie pomog³o a roboty z tym 5 minut
 
 
GrzegorzG (Greg)
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 10:12   

Ja mia³em ten sam problem z LPG ( by³o na forum) i co sie okaza³o. >>ZAP£ON<< By³em u trzech ró¿nych mechaników którzy mi ustawiali zap³on na ró¿ne sposoby wiêc wyklucza³em mo¿liwo¶æ z³ego ustawienia. Ale na szczê¶cie jest w 3city osoba która ma traba w jedym palcu, i która ustawi³a mi zap³on (na ucho) tak ¿e teraz trabi ¶miga mi jak g³upi.
 
 
wartborgini
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 17:16   

a ja bym powiedzia³ nie¶mia³o :) ¿e ³apie lewe powietrze, ¶wiadcz± o tym objawy i ¶wist z okolicy silnika.
Zobacz na uszczelke kolektora ss±cego, podstawke gumow± pod ga¼nikiem i inne tego typu elementy.
Ws³uchaj siê w ¶wist i znajd¼ nieszczelno¶æ.

powodzenia
 
 
Kristoff
Go¶æ
Wys³any: 2004-06-20, 22:07   

nie to nie powietrze podstawka jest lux nowka a uszczelka kolektora tym bardziej mysle ze moze to nbyc regulator na rozdzielaczu zaplonu...
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 12