Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] lozyska kol
Autor Wiadomo¶æ
bypass
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-20, 22:39   

jakie do kól w 601 po 86
i dajcie seee spox z tym "MA GIE£DE" itp
pozdro!!!
 
 
sidus
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-20, 22:48   

haha te same co w polo :P Pisalo o tym pare razy, ale wiesz jest do kupienia taki katalog czesci na ten stronie ;) Tam jest wszystko napisane jakie lozyska... GrzegorzB (krakow) lub MOTIREX maja te lozyska pozdro 600
 
 
bypass
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-20, 22:49   

z M zamiast N tez
 
 
bypass
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-20, 22:53   

thx za inf a moze sieorientujesz czy zamienniki tzn od czegos innego te¿w takiej cenie
 
 
sidus
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-20, 23:31   

lozysko 10zl.... a Ty zamiennik :) No bez jaj Bruner :P Do polo przednie 45zl/szt!!
 
 
bypass
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-21, 19:59   

spox chodzi mi o to czy tez takie tannnniiiieeee!!!!!!
 
 
sidus
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-21, 20:06   

a nie wiem jak to jest, na pewno jest jakis zamiennik z innego auta w jakimns skladzie lozysk czy cos :) Ale cena pewnie bedzie wyzsza niz 10zl
 
 
bypass
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-21, 20:11   

thx za konkretn± odpowiedz a nie pieprzenie o dupie marynie
pooozdroooo!!!!

ps jeden jestes z niewielu konkretnych
 
 
sidus
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-21, 20:19   

Spoko polecam sie na przyszlosc :)
 
 
Wojtek K
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-21, 22:10   

Do³o¿e jeszcze swoje 3 grosze:
Polskie ³o¿ysko 6206 jest dwojakiego zastosowania: jedno jest normalne i w aucie jest ok, drugie wykonanie jest przeznaczone do pralek automatycznych-sypie siê po 4000 km.A sklepy trabantowe takie te¿ sprzedaj±...Wspó³czucie dla tych co ten shit nie¶wiadomie kupili.
Ja sobie sprawi³em niemieckie ³o¿yska, obustronnie kryte. Zrobi³em na nich jakie¶ 35000 km i jest ok.Kosztowa³y co prawda 2X wiêcej ni¿ normalne ale wole dop³aciæ ni¿ co chwile siê w tym grzebaæ...
 
 
Kuzyn
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-22, 11:54   

Wojtek, kategorycznie siê z tob± nie zgadzam. Mia³em w trabancie za³o¿one ³o¿yska 6206 kupione w serwisie AGD! Przeje¼dzilem na nich wile ty¶ i nie wykazywa³y zu¿ycia. Mia³em je za³o¿one na ty³.
"£o¿yska polskie s± bardzo wytrzyma³e", to us³yszalem w hurtowni ³o¿ysk i simeringów w Zabrzu na ulicy wolno¶ci (ko³o stacji Shell).
Nigdy te¿ nie s³yszalem ¿eby fabryka ³o¿ysk robi³a jakie¶ ³o¿yska s³absze i mocniejsze bo jedne s± u¿ywane do samochodów a inne do AGD. To kosztuje tak niewiele ¿e op³acalo by siê tworzyæ nowej technologii wyrobu s³abszych ³o¿ysk.
£o¿yska do silników to ju¿ inna sprawa. "Musz± mieæ fabryczny luz", dowiedzialem siê w sklepie z czê¶ciami do Trabanta w Miko³owie. No i te¿ jestem tego zdania, bo s± nara¿one na do¶æ wysokie temperatury i rozszerzalno¶æ ciepln±. Takie bez luzów podobno nie nadaj± sie i bardzo czêsto siê szybko zacieraj±.
Z przodu mia³em ju¿ nowszy typ ³o¿ysk... W starych trabanch(nie pamiêtam jakie roczniki) z przodu i z ty³u by³y chyba takie same.
 
 
Kuzyn
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-22, 11:57   

Chocia¿ Wojtek je¿eli wiesz co¶ wiecej na temat tych s³abszych i mocniejszych ³o¿ysk to chêtnie pos³ucham, bardzo mnie to interesuje (bez zgry¼liwo¶ci).
Pozdrawiam
 
 
Wojtek K
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-22, 15:46   

³o¿yska -te gorsze to poprostu normalne ³o¿yska tyle ¿e gorszej jako¶ci-np z wiêkszym luzem ni¿ to norma przewiduje,niedok³adn± obróbk± czy z inn± podobn± "usterk±" stwierdzon± po wyj¶ciu z lini produkcyjnej jeszcze w fabryce. Prawid³owe wykonanie idzie normalnie do sklepu czy hurtowni, "odpadki" albo na ¶mietnik albo do zastosowania tam gdzie 100% jako¶æ nie jest wymagana.Tylko nie wszyscy sprzedawcy s± na tyle uczciwi by to gorsze ³o¿ysko sprzedaæ za po³owê ceny (bo tyle jest to maksymalnie warte...)
 
 
Maximus
Go¶æ
Wys³any: 2004-02-23, 09:58   

Chcia³em równiez co¶ o ³o¿yskach powiedzieæ:
£o¿yska obustonnie zamkniête nie s± najlepsze do trabanta - dlaczego? - odpowied¼ jest prosta:
Nie maj± powiêkszonego luzu bocznego - który jest wymagany w trabancie.
Zastosowanie tych ³o¿ysk nie jest b³êdem ale po 30-40 ty¶ trzeba je wymieniæ, co nie jest wymagane przy ³o¿yskach posiadaj±cych powiêkszony luz boczny, które wytrzymuj± 100 ty¶.
Wiele razy to maglowa³em w ró¿nych trabantach i sprawdzi³o siê.
Pyt: Zreszt± dlaczego Niemcy montowali otwarte? - mo¿e dla tego ¿e nie by³o wtedy zamkniêtych???

Zastanówcie siê nad tym.

Jeszcze jeden temat ³o¿yskowego pochodzenia.
W wielu samochodach na przedniej osi zastosowane s± ³o¿yska sto¿kowe b±d¼ ³o¿yska kulkowe boczno-oporowe, z jakich wzglêdów to wiêkszo¶ci chyba wiadomo.
W mojej 601 (trabi przed 1,6) za³o¿y³em na przdni± o¶ ³o¿yska sto¿kowe!!! 30206, rozwi±zanie troszeczkê dro¿sze ale my¶lê ¿e warte przemy¶lenia.
Zrobi³em na nich 20ty¶ i nic ¿adnego luzu - mo¿na go kontrolowaæ przez zmiane docisku toczni ³o¿yska (dokrêcanie ¶róby), jest tylko 1 problemik (malutki) trzeba przerobiæ o¶ki tzn nawierciæ otwór na zawleczkê oraz dorobiæ nakrêtki przystosowane do zabezpieczenia (ponacinane).

Temat jest, nie polecam ani nie zniechêcam do niego jak kto¶ ma ochote sie z tym bawiæ - dlaczego nie, wskazówki mogê daæ (da³em).

Uwa¿am i¿ jak kto¶ chce robiæ "rajdowego" traba to warto nad tym pomy¶leæ gdy¿ wiadomo ¿e te ³o¿yska s± znacznie bardziej odporne na opór boczny ni¿ jakiekolwiek inne.

Tyle!
 
 
olowaty
Go¶æ
Wys³any: 2004-03-03, 08:36   

na gie³de! nie ¿artuje w fuja lece! jusz to przerabiali¶my! jest taki sklep na westerplatte w ¶widnicy bardzo mi³a obs³uga maj± ta simeringi i ³o¿yska! tanio sie ceni± to ci pomog±!
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytañ do SQL: 13