Strona G³ówna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[601] Tylny wydech...
Autor Wiadomo¶æ
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 14:26   

Jadê sobie kulturalnie zatankowaæ Trabibolida i nagle zamiast zwyczajengo pyr-pyr z lekko sopranow± nut± s³yszê BYR-BYR basowo jak cholera i g³o¶niej o 150%!!
Zatankowa³em, odje¿d¿am a Trab basuje jak drum'n'bas. Niestety spadek mocy ca³kowity! Ledwo dobija³em do 50km/h na trójce!
Po szybkich oglêdzinach na ¶wiat³ach nie znalaz³em nic. Dopiero pod domkiem patrzê a od tylnego t³umika odpad³ króciec do którego przyczepia siê rurê od t³umika pierwszego. No i spalinki mi lecia³y pod trabika przed tylnim wydechem...
Teraz moje pytanie: czy wystarczy jak wsadzê króciec do t³umika, zalepiê dok³adnie mas± do uszczelniania wydechów? Czy od razu spawaæ? Ze spawaniem k³opot a blacha tego t³umika jest cienka bo to podrabiany t³umik... Wystarczy ta masa?
 
 
majki601
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 16:08   

witam,
mam dok³adnie to samo-wsadzi³em rure do ¶rodka i przymocowa³em grubym sznurkiem,(który siê nie przepali i nie stopi:)!ale t³umik i tak jest do wymiany tylko mi siê nie chce!nowy kosztuje ok.50z³ w budzie w wawie!ewentualnie mozna od du¿ego fiatka wepchn±æ, ale trza trochê siê pobawiæ!na razie mo¿na to za³ataæ na chwile!
pozdrawiam
 
 
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-13, 16:18   

Kupi³em pastê PULSAR (masa z siatk± do naprawy t³umików do 1200 C) i mam zamiar z tym poeksperymentowaæ. Wzmocniê to siatk± i uszczelniê t± past±. Mo¿e bêdzie lepiej ni¿ sznurkiem ;)
A t³umik który mi siê rozlecia³ mia³ 3 miesi±ce... Polskie badziewie za 50 PLN w³a¶nie... NIE POLECAM...
 
 
majki601
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 00:09   

Mój t³umiczek mia³ ze 3lata i ju¿ trochê siê posypa³! nie podj±³em jeszcze decyzji co do nastêpcy, ale napewno bêde chcia³ go zabezpieczyæ dobrze srebrzank± wysokotemp.lub czym¶ takim, bo rura tak zrobiona po 2latach jest prawie idea³!:) naprawa tamtego jest tylko na chwilê, bo i tak Ci gdzie¶ dalej co¶ wypadnie! >:) cho¶ teoretycznie prowizorki s± w Polsce najbardziej d³ugowieczne!:)¿yczê owocnego zelepiania!
PS: sznurek mia³em gratis w chacie i od ponad miesi±ca siê trzyma!:)
 
 
trabi23
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 12:33   

hmmm a ten tlumik z fso 125p to trzevba dac w miejscu orginalnego czy mozna by go na sam koniec autka waln±æ?? i jak wtedy z moc±.....??????
 
 
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 17:42   

Pasta PULSAR... odradzam. Kupi³em inn± chyba holendersk± wygl±da lepiej i konsystencjê ma lepsz±. Na razie power-tape a potem zobaczymy... Niech siê lekko nadtopi...
 
 
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 17:49   

A w odpowiedzi to Trabiego23 - chyba nie do koñca zrozumia³e¶ z tym t³umikiem! Chodzi w³a¶nie o to, ¿e t³umik od 125p montuje siê zamiast tylnego t³umika w trabiku. Nie rozumiem za bardzo o co ci chodzi "w miejscu orginalnego czy mozna go na sam koniec autka"??????
W trabie s± dwa t³umiki przedni i tylny - przedni je¶li orgina³ to skarb i nie ruszaæ!!! A tylni mo¿e byæ np. od bigfjata!
 
 
trabi23
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 21:08   

a;le chodzi mi o to czy musi byc dokladnie w miejscu orginalnego tylnego czy np moza by przedluzyc rurkr i dac tak zeby konczyl sie pod zderzakiem???
 
 
ZBuK
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-14, 21:44   

Mo¿e siê koñczyæ gdzie chcesz! Ale pamiêtaj ¿e sa przepisy, które mówi± co gdzie i jak (gdzie¶ by³ link na forum) a po za tym zrób tak, ¿eby Ci wydech nie smrodzi³ do ¶rodka na ¶wiat³ach... Te¿ na forum by³o... gdzie¶
 
 
trabi23
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-15, 00:14   

chodzilo mi o to tylko czy nie straci na mocy a z tlumika 125p koncowego chce zrobic a'la mugena pod skosem tak jak orginalnire idzie rurka w 601 na koncu:D
 
 
miedelnica
Go¶æ
Wys³any: 2004-05-16, 16:00   

w³a¶nie takie zamontowanie jest najlepsze. po pierwsze dlatego, ¿e nie ma znaczenia, gdzie jest drugi t³umik, po drugie-jak jest wylot z ty³u z boku to nie zasysa spalin przez tyln± maskê, a po trzecie - przepisy zabraniaj± wywalac spaliny prawym bokiem auta, bo po tej stronie jazdy jest chodnik i nie mo¿na ze wzglêdu na pieszych. Nie obni¿a to mocy, bez wzglêdu na to, gdzie jest ten t³umik (mówimy ca³y czas o dawaniu go zamiast drugiego-pierwszego nie ruszaæ!). wrêcz przeciwnie - autko lepiej wkrêca siê w obroty, no i ma ³adniejszy d¼wiêk. fajnie te¿ prycha jak siê da grub± koñcówkê i gdy podczas jazdy na wysokich obrotach puszcza siê gaz.
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytañ do SQL: 13